Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 13001 til 13020 af 170163
-
Teen pregnancy - mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg skulle spørge om i måske har nogen ideer til hvad jeg kan skrive om i forhold til kultur og samfundsforhold indenunder overemnet Teen pregnancy? Tak på forhånd:) -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg brug for hjælp til min dansk mundtlig, da jeg har været så uheldig at trække avisartikel eller “det står i avisen” (det er nemlig ikke min stærke side) Jeg har nemlig lidt svært ved at finde en avisartikel, da jeg nemlig skal perspektivere til andre ting vi arbejdet med ... -
Find A og B eksponentiel funktion
ForumindlægHej, hvordan løser jeg denne opgave? Om en eksponentiel funktion f(x) gælder, at T½ = 10 og f(3)=5. Bestem forskriften for f(x) Tak på forhånd -
Fysik/Matematik A på STX eller HTX?
ForumindlægHej med jer. Efter min gymnasielle uddannelse har jeg tænkt på at studere fysik på højere niveau. Hvad er bedst; STX eller HTX? Argumenter gerne for og imod :). Mvh. Kasper -
eksamens opgave? eksempel
ForumindlægNogen som har eller kan komme med en eksamens opgave i erhvervsret? -
HTX Eksamen (1.g)
ForumindlægEr der nogen der ved om man skal til eksamen i 1. g på HTX? -
Eksamens opgave i Kemi
ForumindlægHej, er der nogen der har lavet eksamens opgave i kemi 2008 Aug??? -
TIL DEM DER VAR TIL AFSÆTNINGS EKSAMEN I 2010
ForumindlægHvad handlede opgavesættet om i afsætning eksamen 2010? Hvilken virksomhed var det? -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man bruge til eksamen hvis ens emne er radon? -
Eksamenssæt biotek A august 2013
ForumindlægHej Alle Jeg har lidt svært ved nogle af opgaverne i dette eksamenssæt som jeg har vedhæftet. Bl.a. opgave 3.4 Der forstår jeg ikke rigtig hvordan det vil påvirke bakteriernes leveforhold, og ved ikke hvordan jeg skal inddrage figur 4. Opgave 2.2 og 2.4 driller også lidt, måske jeg kunne få no... -
Kilde til Historie eksamen 24 timer.
ForumindlægJeg sidder i 24 forberedelse til historie eksamen, og bliver lige pludselig i tvivl om den kilde jeg selv skal finde. Må man god medbringe en kilde der er blevet arbejdet med i undervisningen, eller skal kilden være helt udenfor pensum? På forhånd tak.. -
Lukrets: om verdens natur HAAASTER! EKSAMEN
ForumindlægHEJ jeg skal til eksamen i oldtidskundskab.. men jeg kan ikke forstå Lukrets: om verdens natur 2. bog til vers 142. ??? dvs. det der omhandler Lovprisning af visdommen og første partiklernes bevægelser er der nogen der har nogen noter ?? -
Tysk eksamen - Ich brauche Hilfe!!
ForumindlægJeg har skrevet en tekst, som jeg forsøger at lære udenad, til min tysk eksamen i morgen, men jeg har problemer med gramatikken. Er der en venlig sjæl, som vil kigge den igennem for mig? Filen er vedhæftet! -
'Ondskab' Dansk eksamme
ForumindlægHej.. Jeg har trukket fordybelsesområdet 'Ondskab' til min 9. klasses afgangs eksamme. Jeg har ingen ide til hvilken tekst/billede jeg skal fremlægge om. Nogen der her en ide? -
synopsis til skyld og ansvar i KS eksamen
ForumindlægHej :) om nogle uger skal jeg til KS - eksamen og jeg har trukket skyld og ansvar, jeg har brug for jeres hjælp til at lave nogle gode problemformuleringer og bare genrelle noter til emnet. håber i vil hjælpe :). -
sidste spørgsmål inden eksamen kl 11
Forumindlægganske kort: kulhydrater nedbrydes til simpelt sukker for at kunne optages i tarmen og afgives til blodet i blodet kan det enten 1) forbrændes med det samme 2) transporteres til muskler og lever hvor det lagres som glykogen og så transporteres med blodet til cellerne hvor det nedbrydes ved respir... -
Aktuelle koncentration a[Na+] og [PO43-]
ForumindlægHej, Hvordan finder jeg den aktuelle koncentration af disse ioner? [Na+] = [PO43-] = Stofmængdekoncentrationen har jeg beregnet for følgende Na3PO4 =0,37M -
f(x) = b*a^x
ForumindlægHej, hvis jeg har fået angivet to graf, og to funktioner, hvordan finder jeg så ud af, hvilken funktion der passer til hvilken graf? fx: f(x)=3*1,15^x Håber i kan hjælpe, tak! -
En hjælpende hånd med engelsk A niveau
ForumindlægHej er der nogen herinde, som kan engelsk helst på univeristets niveau, som gerne ville hjælpe mig? :) -
a's og b'a betydning for monotoniforhold..
Forumindlægdif.ligningen y' = y(b-ay) det er et eller andet med at man skal se på fortegnet på højreside af lighedstegnet, men er ikke helt med på hvad man skal se på helt konkret... DER STÅR INTET I MIN BOG!!! INGENTING!!!
