Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13061 til 13080 af 18642
-
Ret !
ForumindlægRet :) A. Faktisk ser jeg rigtig meget fjernsyn. B. Men nogle gange ser jeg kun fjernsyn, fordi jeg ikke har andre ting at lave. C. Jeg ser for det meste fjernsyn, når jeg kommer hjem fra skole. D. Jeg bruger det til at slappe af med. E. Om aften ser jeg tv-avisen, fordi jeg gerne vil væ... -
3 linier hjælp til rettelse
ForumindlægHej, det nedenstående skal læses højt op i klassen, det vil være en stor hjælp hvis I læste den igennem og hjalp mig med at rette for fejl. På forhånd mange tak. Meine schwester ist 20 jahre alt. Sie ist Medizin studieren und arbeitet in die Apotheke. Sie helfe(t) mir wenn ich brauche hilfe, und... -
Hjælp, valg af selvlæst værk
ForumindlægHej. Jeg har fået at vide, at jeg skal vælge et godt stykke dansk litteratur som selvlæst værk, hvilket jeg skal skrive en rapport over. Læser normalt mest engelske bøger, så er lidt på skider'n:( Nogen forslag til en god bog af en dansk forfatter, som min dansklærer også vil kunne lide? -
Nationalisme
ForumindlægMed henblik på nationer og nationalisme . Skal jeg i historie forklare ordet : "Folk". Jeg har skrevet lidt selv, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til at forstå det "helt korrekt", så hvis der er nogle som sidder og kender til ordet så skriv endelig. 1000 tak -
Franco i anden verdenskrig?
ForumindlægHar et emne om anden verdenskrig, og en ting som undrer mig. er der nogen der ved, hvorfor han ikke deltog i krigen? hvis i ved det må i gerne forklare det, eller vise nogle eventuelle kilder. tak for den evt. hjælp -
Et lille gennem tjek
Forumindlæghej er der ikke en der lige gider tjekke det her i gennem? bare så det passer nogenlunde. eller give mig et par råd om hvad der kan blive bedre Der Brüder Grimm herausgab in 1812 einer Märchensammlung, die alle Kindern kennen. Sie besteht aus Volksmärchens, das sie hatten gehört. Wer kennt nic... -
Rettelse - en sætning
ForumindlægHej "Das Petras Freundinnen müssen arbeiten hat zu Folge.." Er denne sætning korrekt? Eller skal de infinitte verber til sidst i sætningen? -
Litteraturv
ForumindlægHvis man skriver fornavn først og bagefter efternavn i en litteraturliste vil der ske noget? Vil man stadigvæk kunne finde bogen som man har brugt? -
Lola rennt - sætning
ForumindlægHej! Skriver i skrivende stund en stil om filmen "Lola rennt." Er næsten færdig, men der er én sætning, som driller mig. Har prøvet at omskrive den til noget lettere, men det blev bare ikk en lettere sætning: Jeg har valgt, at jeg gerne vil skrive om temaet fra bettinas gruppe. Ich h... -
Renæissancen og reformationen
ForumindlægHej, Sidder og er ved at læse op på historie. Det her er nok et dumt spørgsmål og mange vil ryste på hovederne, men er renæissancen og reformationen det samme? Lidt svært at skille ad.. Vil meget gerne have hjælp!:) -
Inflation
ForumindlægEfter 1. Verdenskrig var der en voldsom inflation i Tyskland, hvilket skyltes at der blev trykket flere penge for at betale krigserstatningerne. Men hvorfor var det egentlig, at den øgede trykning af penge førte til denne voldsomme inflation? -
Metodedelen i AT-eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvordan metodelen i AT-eksamen forløber. Skal jeg bruge fagets metoder, eller skal jeg vise, hvordan den givne teoretiker ( i mit tilfælde Marx) brugte metode til at udvikle sine teorier? Hvis nogen i øvrigt har nogle forslag til, hvad jeg skal komme ind på i forhold til ... -
Studeeksport
ForumindlægStudeeksport i 1500-tallet?? Hvad skal jeg bemærke hér? - udover at den er omfattende, og det er rimelig mange penge vi tilsyneladende snakker om. ¨ Hvad handler det helt konkret om?? _ synes det er lidt svært, at finde ud af via en inkompetent historie bog samt evig og altid diffuse "goo... -
sygeeksamen 2009
ForumindlægHej alle. jeg vil spørge om der er nogen herinde der har lavet den dansk stil, som folk fik til sygeeksamen i 2009. Hvis nogen har den, så vil jeg meget gerne se den og læse den igennem. på forhånd tak. (stx) andreas -
D-day
ForumindlægHej . Jeg vil gerne vide hvad D-day var under 2. Verdenskrig? skal vide hvad det betyder og hvad der skete den dag. -
Kan jeg skrive dette her?
ForumindlægHej jeg har en fremlæggelse i morgen, omkring 4 billeder. Det handler om en mand, ved navn Ferdinand, han er på sejltur også vælter båden, fordi han fanger en fisk, men den trækker igen, da den vil blive i vandet.. Jeg har skrevet noget, men vil gerne have afvide om jeg kan skrive det. Håber på h... -
kilder
ForumindlægJeg skal i min historieeksamen i morgen supplere med noget materiale som jeg selv har fundet(en kilde, et billede, statistik m.m.). Mit emne er Danmark i 1800-tallet, men jeg kan ikke komme på noget jeg kan medbringe. Er der en der har en ide? Jeg har fundet et citat fra et medlem fra partiet høj... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man: ?Hun glemte at skrive til mig. Mit bud: ?Sie vergass mir zu schreiben. -
KOrrekt sætning ?! (-: HILF mich
ForumindlægHejsa Hvordan siger man ... Jeg vil gerne perspektivere temaet med nogle tekster som jeg har læst med klassen ? Mit bud: Ich will gern das Thema perspektiveren mit etwas Text, der ich mit der klasse gelesen hat ? -
Job i udlandet
ForumindlægHej.. Om et år, når jeg har afsluttet 3.g. vil jeg gerne have et job i udlandet. Jeg tænker lidt på Frankrig eller Spanien, men er åben for stort set alt.. :) Nogle der har erfaring med det? Kender nogle sider hvor jeg kan finde noget information? Om sted at bo, job osv? Håber.. :)
