Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 13121 til 13140 af 48240
-
Hjælp skal snart til 9 klasses fysik eksame
ForumindlægHej alle . Jeg skal til fysikeksame her om ikke særlig lang tid så mit spørgsmål til jer er om i ville hjælpe mig med at finde forsøg til disse emner nedenunder -magnetisme -elektromagnetisme -el-motor Håber virkelig at nogen ville hjælpe :D. -
hjælp eksamens noter ift stilistik /sprog
ForumindlægJeg kan ikke finde flg. i mine noter - Definer Romantikkens sprog og stilistik - Nævn de 3 karakteriske sproghandlinger - nævn de 3 replik gengivelser - Hvad bruger forfatteren til at gøre sin undertekst mere synlig - Hvordan finder man hjemmel ? Hvis nogen kan hjælpe vil det være super ... -
Dumpet skr. mat - ny eksamen?
ForumindlægJeg har dumpet min mat A i gym... Er der nogen, der ved om man kan tage en ny prøve uden at gå på et hold?! Eller bare nogen som ved noget om suppleringskurser? -
corporate niveau og produkt niveau - eksamen!!!!!!!!
ForumindlægJa, hvad er forskellen på corporate niveau og produkt niveau???? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP -
dansk eksamen 9. klasse synopse
Forumindlæghejsa jeg har i dag trukket mit fordybelsesområde i dansk og træk "unge og trafik". Jeg er simpelthen så itvil i forhold til, hvorda jeg skal lave min synopes, hvad den sakl indholde da jeg har valgt en artikel og arbejde med. Jeg ville høre om nogle havde et eksemple på en synopse om ... -
Hvad forventes til den mundtlige Fysik A eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvor meget i dybden man skal gå med tingene i den teoretiske delopgave. Eksempelvis redegører jeg generelt for en masse formler, men jeg laver ikke beregninger af gode grunde. Er det nødvendigt at få udledt nogle formler eller er det usædvanligt? -
Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen
ForumindlægNogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til? -
Eksamen i fysik imorgen!! spørgsmål til dispo!
ForumindlægEksempel vis alkohol. Hvordan ville jeres dispo se ud? altså punkt 1,2,3 osv...?? -
tysk b stx mundtlig eksamen
Forumindlæghej er ikke særlig god til tysk især med at formulere sætninger jeg skal op den 20 juni har i nogle tips til at blive bedre -
Eksamen - Gode tip til en 12'er !??
ForumindlægJeg skal som sagt til eksamen imorgen i mundtlig dansk. Har terpet Ismer, analysemodeller og genrer til hudløshed. Har tænkt mig at lave et oplæg/disposition, der omhandler hvordan jeg vil gennemgå materialet. Resumé - opbygningen af teksten/reklamen (hvad jeg nu trækker...) - oplæsning af mindre... -
Skriftlig Matematik Eksamen 2009 - STX
ForumindlægHejsa. Er der nogen som kan fortælle svaret i opgaverne 14 og 15 og fremgangsmåden? mvh. -
Matematik tutor søges til 1HF frem til eksamen til juni.
Forumindlæg17-årig HF studerede søger en dygtig og tålmodig matematik tutor, som ca. to timers ugentligt kan hjælpe med at øge forståelsen for matematik samt evnen til at løse diverse opgaver. Det forventes, at der er behov for ca. to timer om ugen og evt. lidt oftere lige inden eksamen til somm... -
24 timers STX historie eksamen om 1. Verdenskrig
ForumindlægHeej jeg sidder midt i mine 24 timers eksamen, og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvordan jeg skal kæde alle mine bilag sammen - altså lave en problemformulering. Jeg har 6 kilder, der er skrevet henholdsvist før, under og efter krigen. 1: Memorandum om Englands forhold til Tysklan... -
Matematik A htx skriftlig eksamen - point
ForumindlægHej, jeg var til skritlig eksamen i dag, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor mange point hver delopgave giver hvis den er korrekt? Jeg synes jeg har hørt det er 5 point men er der nogle der kan bekræfte det? Jeg kunne derudover godt tænke mig at høre om der er nogle af ... -
2 dage til eksamen. det ville hjælpe på sagen : )
ForumindlægHar vedhæftet opgaven. Håber på der nogen der kan skærer det ud i pap : ) Jeg ved at omdrejningspunktet er hældningen på grafens tangent. -
Tips til Mundtlig mat b eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til mundtlig matematik eksamen og ville høre om der var nogen som have nogle gode tips, da jeg er lidt nervøs for ikke at bestå da jeg altid har fundet matematik super svært. Skal man eksempelvis have generelle formler med, eller må man gerne indsætte sine egne tal i ... -
Eksamen 2007 STX opg. 14
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for. Hvor jeg mangler den sidste opgave, jeg har fået det forklaret, men jeg kan ikke finde ud af at isolere h. En bestemt type af massive metalgenstande fremkommer ved at fjerne en halvkugle i hver ende af en cylinder. Radius i halvkuglerne er det samme som ... -
Tysk EKSAMEN! 24 timers forberedelse.
ForumindlægHej. Jeg skal op til min tysk eksamen i morgen (d. 21/6) kl 12. Så hvis jeg kan nå at få et par hurtige svar inden da, ville det være meget nyttigt! Mit tysk er meget dårligt så kunne godt bruge lidt hjælp til forståelse af teksten. Har fået en tekst af Ingeborg Drewitz. Den hedder: Nacht. ... -
Matematik A stx eksamen.. Hvad synes i ?
ForumindlægHey allesammen. Jeg var op til matematik A idag og ville høre om nogen af jer gider at uploade jeres opgaver ind? Det kunne være meget rart at sammenligne resultater så man har en ide om hvad man har rigtigt og forkert .. Vil også gerne høre om hvad I synes om dette opgavesæt? -
Mundtlig eksamen -bevis for konstanten b?
ForumindlægHej jeg sidder og øver til mdt mat og skal udlede formlerne (lave bevis) til bestemmelse af a og b i forskriften for eksponentielle funktioner: f(x)=b * a^x Altså jeg skal lave et bevis for a og b At udlede a er ikke noget problem. Gør det ved at bruge to punkter og sætte det ind i formlen for a....
