Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 13321 til 13340 af 52987
-
en sætning tysk oversæt
Forumindlæger der virkelig ingen der kan hjælpe har virkelig brug for hjælp det er det der "for at" jeg har mest svært ved. Karine kom hver aften for at høre Line synge og for at give hende en blomst. -
HJÆLP HJÆLP! EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg skal op til matematik mudtlig B, her den 26. Og jeg har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der har nogeb notater omkring beviser. Og hvad skal man gøre hvis man ikke kommer op i et bevis, men op i linære funktioner f.eks.??? Skal man så bare gennemgå, hvordan man bruger formelen for linære... -
en gave til en dreng
ForumindlægHvad kan man købe til en 17-årig dreng, man virkelig virkelig elsker? (kæreste selvf ;-) ) Har tænkt mig at købe et RIGTIG fedt armbånd/halskæde hvor på der står hans navn eller sån? Hvad synes i? -
lyd
ForumindlægMine højtalere til computeren virker ikke, men de har virket tidligere.. Så ved ikke hvordan jeg skal få det lavet, det er en compaq computer med windows xp home.. når jeg afspiller en lyd-fil, siger computeren: http://peecee.dk/?id=62409 takker på forhånd -
Word 2003 orddeling
ForumindlægHej Allesammen Jeg har et problem med word 2003. Jeg har skrevet et dokument, og da jeg blev færdig med det. Ville jeg gerne have at der kommer orddeling på, men hver gang jeg prøver at få det til at virke virker det ikke. -
Forklar hvad der sker i reaktionen
ForumindlægHej jeg sidder lige nu med SRP i kemi og jeg er virkelig i krise, er der ikke nogen som kan hjælpe mig?? Jeg har vedhæftet en fil, og jeg skal beskrive hvad der sker mellem alle reaktionerne håber virkelig en vil hjælpe mig! -
Svingningstid - det haster ! HJÆLP
ForumindlægHej derude. Det er virkelig forvirrende, men kan man antage at svingningstiden for et matematisk pendul der udføre en harmonisk bevægelse er det samme som svingningstiden for et matematisk pendul i en dæmpet harmonisk bevægelse, og hvordan kan det lade sig gøre. På forhånd tak :) ps det ha... -
Hjælp til kemi opgave i min aflevering
ForumindlægHej Jeg har en aflevering for, og i den er der en opgave som er virkelig svær, synes jeg. Derfor ville jeg høre om jeg kunne få noget hjælp herfra: Opgaven er på vedhæftede billede: Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe, da afleveringen skal afleveres torsdag aften... :-// MVH. -
Hjælp til matematik aflevering!!!
ForumindlægOpgaven er vedhæftet som fil, da det er nemmere at se vektorerne sådan, me jeg har virkelig brug for en grundig forklaring på denne opgave da den intet siger mig og jeg ikke forstår, det ville virkelig være en kanon hjælp. Tak på forhånd. :D -
engelsk stil
Forumindlæghej alle sammen jeg vil gerne spørger om der nogle der gider at rette min engelsk stil?! det vil virkelig være til en stor hjælp !! jeg vil virkelig gerne have en god karakter !! ( den skal afleveres idag senest kl. 23:30) tak på forhånd :)) -
ANALYSE AF GRÅVEJR!
Forumindlægjeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal analysere kortfilmen gråvejr, jeg har en model og det hele. og jeg har noget og skrive, men alligevel kan jeg ikke, det ville virkelig hjælpe, hvis jeg kunne få en analyse af en anden? -
raktionsskema + afstemning
Forumindlæghey allesammen. Jeg skal skrive og afstemme reaktionsskemaet mellem saltsyre og rent metallisk chrom. Jeg er virkelig i tvivl om hvad det danner. Håber virkelig der en en som kan hjælpe mig. Mit gæt er: 2HCL + Cr -> CrCl2 + H2 er det helt forkert? -
Hjææææælp, geografiiii
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. Det er sådan at jeg er ved at lave en opg. der skal afleveres om bjerge & bjergbestining. Er der nogen der kan finde ud af regne temp. fra den nede på jorden til vejen op på bjereg ? jeg har virkelig brug for hjælp!!! someone help mee -
Hjælp - før datid
ForumindlægHej :o) Jeg er virkelig i knibe. Er der nogle der ved, hvordan man konstruerer en spansk sætning i før datid? Sætningen lyder således: Før havde Civilgarden boet der. Jeg ville virkelig blive glad, hvis nogle kunne hjælpe :) -
drejninger
ForumindlægHej folkens! Jeg har virkelig brug for hjælp, for jeg kan virkelig ikke finde ud af at lave drejninger. F.eks. når man skal flytte en trekant 50grader med eller mod uret. Er der ikke nogle venlige sjæle, som vil forklare og hjælpe mig med det? -
Haster - nulpunkter for 3. grads polynomium
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til følgende opgave: Bestem nulpunkter for funktionen f(x)=X^3-12X Skal løse opgaven uden brug af lommeregner og har virkelig ingen ide om hvordan man gør det når der er tale om et 3. grads polynomium. -
ortho, meta, para?
Forumindlæghej alle sammen.. er virkelig lost med kemien ligenu, hvad betyder ortho, meta og para? der er ikke forklaret i bogen, men der er mange tegninger om dem og desværre ikke forstå dem! :( håber virkelig nogen kan hjælpe mig! på forhånd mange takker! Sandy -
Omkskrivning til eksponentiel funktion
ForumindlægJeg forstår det virkelig ikke. Jeg har prøvet og prøvet og det giver stadigvæk ingen mening. Hvorledes omskriver man følgende funktion (som er logaritmisk ikk?) til en eksponentiel funktion: f(x)=3e^-0,98x Jeg håber virkelig på lidt hjælp. Det ville være fantastisk. -
Nerveceller
Forumindlæger ikke sikker omkring emnet så derfor spørge rjeg. nogle der hurtigt kan ridse op: hvilke nerveceller der fungere i hjernen og hvordan de virker? Og hvilke nerveceller der fungere resten af kroppen og hvordan de virker? tak. -
PLS RET MIN TYSKE TEKST
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har finpudset så meget, som muligst. Da den her aflevering spiller en rolle i vores årskarakterer, ville det virkelig, virkelig glæde mig hvis nogle tog sig tiden og ville rette den! Tro på god karma. PLS HJÆLP I DAG
