Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 13361 til 13380 af 132250
-
Engelsk - ændring til nutid
ForumindlægHey folks! - Jeg blev stillet til opgave at ændre et stykke tekst, således at nutid blev til tekstens centraltid. Citaterne skal dog ikke ændres. Nu vil jeg bare gerne vide om jeg har lavet det rigtigt eller forkert :) Original tekst: From Tutshill Primary, Jo went to Wyedean Comprehensive. She... -
Engelsk (parentetisk eller bestemmende)
ForumindlægThe passenger at the front of the plane is an American spy who lives in our country Er teksten i kursiv parentetisk eller bestemmende? JEG har sagt parentetisk, da man allerede i starten af sætning får at vide hvilken spion, der er tale om, nemlig ham på forsædet. Jeg er dog usikker. -
Pronominer og sætningsled - engelsk
ForumindlægHej, jeg har siddet og kigget på det her, men jeg har brug for hjælp til at finde ud af, hvilket sætningsled disse to pronominer er i denne sætning. Kom gerne med en forklaring, da jeg ikke helt forstår det. We all looked over at Jewel, who rattled the fence and then hooked her hands and feet in... -
Hjælp til oversættelse fra engelsk til tysk
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge hjælp til oversættelsen af en tekst jeg skrev i 8. klasse håbe i kan hjælpe da jeg ikke er så god til tysk. Her er teksten: I will tell about my love to my dead grandfather. He came to visit me everyday from the day I came home from the hospital til about 14 days before... -
Forklaring af fejl i engelsk stil?
Forumindlæg"it states that many of the coffee shops located in Thailand are named English names… " Rettet:" it states that many of the coffee shops located in Thailand have English names…” Forklaring: ??? Nogen der kan fortælle mig hvad forklaringen til denne rettelse? -
Forklar HHX til engelsk CV
ForumindlægHej! Jeg står og er igang med at søge praktikplads/job i Spanien. Jeg afslutter 3.G på HHX til sommer, og er i tvivl om hvordan jeg skal "forklare" hvad HHX er? Det er ikke en almen "high school" - praktikpladsen er marketing orienteret, og derfor vil jeg gerne ligge vægt på ... -
Engelsk essay grammatik
Forumindlæg· To be successful in school, you have to fight for it. It is not something that just comes. But you must learn something from your teacher, and you also have to make your homework good. Don’t do your homework to fast, take a good time about it. You need to be better to r... -
rettelse af engelsk oversættelse!
Forumindlæghejsa, jeg skal oversætte dette stykke i en opgave, er der nogen som kan se nogle fejl, eller en bedre måde at sige det på, så ville jeg blive glad :-) dette er det der skal oversættes: Jeg er en frygtelig hare når det drejer sig om at flyv... -
projektion af vektor a på vektor b?
Forumindlæga= 1 over 2 , b= -10 over 20. (a og er vektorer) 30/500 •(-10 over 20) = -3/5 over 6/5(vektor b) Jeg forstår ikke hvordan min lærerbog kommer frem til dette facit? Udmiddelbart ville jeg tro at (-10 over 20) skulle ganges med brøken, men dette er itydeligvis ikke rigtig? Projektionen... -
Bedre til at tale/skrive på engelsk?
ForumindlægHar I nogle gode råd til, hvordan jeg kan blive bedre til engelsk? -
Engelsk grammatik... Konjuktioner...
ForumindlægHej allesammen..Håber i har haft en god påske..Jeg har lidt problemer med den engelske grammtik. Jeg har her lavet 12 sætninger, som jeg har oversat fra dansk til engelsk. De engelske sætninger står nederst på siden.Dansk:1. Da Tom åbnede døren, så han hasten.2. Da han fik øje på Godiva, glemte h... -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
Matematik B 2016 STX - facit?
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til skriftlig matematik B fra i dag på STX Jeg har gemt mine svar fra både med og den hjælpemidler, så jeg vil gerne se ca. hvordan det er gået, især uden hjælpemidler. -
Statistik eksamen - STRESS!
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i statistik her på mandag d.23.01.12. Jeg skal lave et oplæg på 5 min, til dette skal jeg bruge nogle artikler, som handler om pensionsopsparing. Men har desværre ikke haft heldet med mig, til at finde nogle artikler. Er der ikke en venlig sjæl, som kan hjæl... -
skal jeg op i prøve eksamen ?
Forumindlæghej folkens! min lærer sagde til os at vi ikke skal op til mundtlig marematik, men nu siger min ven til mig (han går på en anden skole) at vi skal til prøve eksamen. er det rigtigt!! min vejleder har intet sagt noget med det. ps går på hhx hvis nu det skulle være vigtigt at vide -
Skriftlig eksame - tirsdag
ForumindlægHey folkens, jeg har skriftlig eksame her på tirsdag. Derfor vil jeg lige spørge om noget, er det tilladt at man tager nogle vendinger med hjemmefra eksempel: Ich, Fine dass osv. Derimod, vil jeg lige spørge om i har nogle små tricks, tips i kunne dele ud! Da jeg virkelig er på bunden ;=D -
Skriftlig eksamen i Dansk
ForumindlægHej kære dig. Om to uger skal jeg til skriftlig dansk eksamen. Dansk har aldrig været min stærke side og jeg vil høre om en herude har en/gerne flere gode opgaver liggende? Jeg ønsker gode eksempler på: - litterærartikel - Kronik - Essay Håber en venlig sjæl vil dele lidt af sin viden. MVH. d... -
KOMM/IT - EKSAMEN
ForumindlægHej STUDIEPORTALEN.. - Er igang med mit afsluttende projekt i KOMM/IT inden eksamen, men mangler stadig at færdiggøre mit Produkt, har tænkt på at skulle lave en informations-reklame/kampage. Er lidt i tvivl om, hvordan det skal gøres osv, med analyse, nogle der har en analysemodel, eller ideer... -
Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har skriftlig fysik eksamen her i uge 21 og vil meget gerne naile den med et flot 12 tal. Normalt rammer jeg 10 tallet med de diverse 7 taller på de dårlige dage, men jeg har aldrig i hele min gymnasiekarriere opnået det stolte 12 tal. Nogen gode fif til hvordan man øver s... -
DIO EKSAMEN - SPIN OG MEDIER
ForumindlægHEJ! Jeg skal til eksamen i DIO og jeg har om spin og iscenesættelse af politikere vha. medier.. nu er mit spørgsmål: mine fag er samtidshistorie og dansk - hvordan kan jeg lave en kanon fremlæggelse, hvor jeg kombinere de to og derefter forklarer, hvordan de to fag spiller sammen?? alle foreslag...
