Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13401 til 13420 af 23684
-
engelsk mundt imorgen
Forumindlæghej folks. jeg skal op i engelsk mundt imorgen. jeg har trukket to tekster den ene hedder i see you never og den anden hedder Deportation at breakfast. jeg er virkelig dårlig til engelsk plz hvis der er nogen der har nogle noter om de to plz hjælå mig. jeg bliver student imorgen og håber ikke at ... -
Om at følge Via Dolorosa?
ForumindlægJeg har siddet og læst teksten om at følge via dolorosa. Min opgave er at forklarer historien og mytologien bag Via Dolorosa, og derefter gøre rede for følgende sætning: ”Enhver kristen er altså undervejs sammen med Jesus ad korsvejen, selvom han ikke har mulighed for at følge Via Dolorosa ... -
A maj 2013: X^2
ForumindlægJeg vedhæfter opgave 12 fra Stx matematik A 29. maj 2013. Jeg er fundet frem til en P-værdi på 6.24%, og en Chi-2-værdi på 8.95. Signifikantsniveauet er 5% og derfor kan hypotesen accepteres. Er dette rigtigt? -
Fysikrapport.
ForumindlægHejsa. - Jeg har skullet lave fysikrapport, vdr. et forsøg jeg har lavet. - Jeg skal lave en beskrivelse og en forklaring. Beskrivelsen er: Jeg startede med at hælde 10 mL. saltsyre i et reagensglas. Derefter brækkede jeg 10 cm magnesium-strimmel, foldede det sammen og kom det i saltsyren. Så sk... -
hård og blød magt
ForumindlægHej derude Det ville være super hvis i lige gad hjælpe mig med nedenstående spørgsmål Forklar forskellen på blød magt og hård magt? Hvilken magt (hård eller blød) tilhører Kina, USA og EU? Tak for hjælpen. -
Covid-19
ForumindlægJeg er igang med en stor opgave i samf som omhandler "borgernes håndtering af covid-19" - jeg har opstillet problemformuleringen: Vil borgerne vælge et andet parti til næste valg? Derudover vil jeg gerne inddrage vælgeadfærd mm. i min opgave. En som kan hjælpe mig på vej og fortælle m... -
Spørgsmål til bilag
ForumindlægHvis man anvender et bilag, skal man så henvise til det? Må man gerne lægge et bilag ind uden at henvise til det, fordi det fylder for meget i ens opgave? -
Teksttyper i religion
ForumindlægHej Hvilke teksttyper kan forekomme i religion? -
24 timers - Mellemkrigstid
ForumindlægHej jeg har trukket mellemkrigstid med teksterne Kort over Weihmarrepublikken Wilsons 14 punkter Clemenceaus tale i Versailles Keynes som taler imod den økonomiske undertrykkelse af Tyksland Er der nogle, som har noget godt at sige om Wilsons 14 punkter og versaillesfreden idet hele t... -
Wilsons 14 punkter.
ForumindlægHej jeg skal til historie eksamen, er der nogle, som kan se om jeg har fat i noget af det rigtige med hensyn til wilsons 14 punkter. I kan læse dem på dette link: http://www.1sted.dk/1verdenskrig/dokumentar/wilson_14_punkter.aspx Her er hvad jeg har skrevet til hans tale: USA’s ho... -
Den bedste rette linje
ForumindlægNår man indsætter sine måledata i et (x,y)-koordinatsystem og man skal udvælge to punkter på den rette linje. Hvorfor skal man så ikke vælge de punkter man havde i sin tabel, men vilkårlige punkter på linjen, som er ... -
Perspektivering?
ForumindlægHej :) Jeg skal perspektivere forsiden af "den der blinker er bange for døden" udfra selve romanen. Nogen der har nogle hint til at hjælpe mig i gang? Link til billedet: http://www.kulturplakaten.dk/knud-romers-roman-udvalgt-til-flensborgs-kulturprojekt/ -
Programmering?
ForumindlægHej med jer, Jeg læser fysik, og vil nu vælge et programmeringssprog, men jeg ved ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt at lære når man læser fysik. Mit valg står mellem Fortran, Python og MatLab, så er der nogle der har nogle gode indput til hvad de mener jeg burde vælge? Jeg har kigget lidt på ... -
Hjælp !!! vigtigt :S
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med at tænke mig frem til et emne jeg kan skrive i min Srp opgave. Jeg har tænkt og kan ikke komme frem til noget. Så vil høre om der nogle af jer der kan give mig nogle ideer? Fagene jeg skal skrive indenfor er Kommunikation & it A og samfundsfag B. På forhån... -
AT - Samfundsfag og Matematik
ForumindlægHej derude! Jeg sidder mit i en AT-uge, og er lidt sløv. Dette er min problemformulering: Jeg har taget udgangspunkt i Svendborg Kommune, fordi jeg synes det er spændende, at de ser det nødvendigt at lukke skoler, pga. de er i pengemangel. Problemformulering: Hvordan har udviklingen i de sids... -
Hjælp til forslag af emne (SRP)
ForumindlægHej alle sammen.. Om ik' så lang tid skal jeg afleverer mit valg af emne i SRP. Da jeg selv ikke har en god ide til et spændende emne. Vil jeg gerne spørger jer herinde om forslag til emne... Jeg skal vælge mellem engelsk og/eller kommunikation/it. Øvrige fag som jeg kan vælge, samt som je... -
Uendelig række, monotont voksende
ForumindlægJeg skal vise at f = 1/(1-sin(x)) er monotont voksende på hele intervalet I, hvor f: I -> R Jeg har tænkt mig at differentiere ligningen. Og hvis f' er større eller lig med 0 for x større eller lig med 0, da er f monotont voksende på I. Er det rigtigt? -
Mekanik help ?
Forumindlæghej, jeg synes jeg er godt rustet mht emnet: mekanik. Men har svært ved nogle ting. Kan i besvarer? 1. Hvordan hænger et lodret kast sammen med et skråt kast? 2. forklaring af disse formler: Hvilken betydning har vektoren i denne sammenhæng? vx = v0 × cos a x = v0 × cos a × t ... -
Hvad er genre karakteristiske ting?
ForumindlægHvad er genre karakteristiske ting? - og hvad er genreskrift? -
referat/resume af pigen fra egtved/nørrebro/fyn
ForumindlægEr der nogen der har en referat eller resume af pigen fra egtved ,pigen fra nørrebro eller pigen fra fyn. det e ros lige meget hvilken af dem det er det må ger være en referat af en novelle fra Nat Med Naja af ´Peter mouritzen. Svar hurtigst muligt har brug for det til imorgen. PLEASSSSE
