Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 13521 til 13540 af 58387
-
HASTER hjælp til gennemlsæning af engelsk stil
ForumindlægHej jeg har skrevet en engelsk stil men det er ikke mit bedste fag så tænkte på om nogle ville kigge min stil igennem og retten den for fejl, den skal afleveres i morgen men håber virkelig nogle kan/vil hjælpe mig i denne forhastede situation!! Det ville bare betyde rigtig meget! :) Gerne en der ... -
Vurdering spansk eksamen
ForumindlægHej med jer. Ville sætte stor pris på hvis nogle af jer lige ville komme med en vurdering af min stil, som jeg netop har afleveret til min eksamen i spansk. Er meget i tvivl om hvor god/dårlig den er. Giv gerne en karakter! Stilen er vedhæftet. -
24 timer - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig eksamen i tysk. Som i jo nok ved trækker man en tekst, som man derefter har 24 timer til at forberede. Jeg ville lige høre om der var nogen der,efter at jeg havde lavet opgaven, kigge på den og eventuelt komme med bedre forslag? Jeg har eksamen i næste uge? Jeg p... -
Eksamens stil fra 2010.
ForumindlægHeej, er der nogle som er søde at læse min eksamensstil, og give en karakter, og evt nogle kommentare ? :) :) Og det er altså et essay, som skal tage udgangspunkt i en kronik fra hæftet.. Taaak Takkk -
At gøre op med - engelsk ord for det? :s
ForumindlægNogen der ved hvordan man siger; At en historie gør op med forskellige samfundslag Hvis man overhovedet kan sige det.. -
Eksamen i Teknologi B
ForumindlægJeg skal op i eksamen i Teknologi B, og ville bare lige spørge om der er nogen som har nogle gode råd til mig? Nogle erfaringer? Må indrømme jeg er en lille smule nervøs da jeg aldrig har prøvet at skulle forsvare et teknologi projekt mundtligt, så jeg ved ikke hvad jeg skal forvente derhenne. :P -
Skriftlig Eksame (Dansk A)
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i skriftlig eksame i dansk i morgen. Jeg er dog lidt i tvivl med hvordan det forløber. Man får udleveret et hæfte 1 allerførst, hvor man skal arbejde i grupper, samt svarer på nogle spørgsmål. Senere får man så udleveret hæfte 2, hvor man skal svare individuelt på spørgsm... -
Biologi C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til biologi c eksamen om en uge og har fået vores eksamens spørgsmål, men er lidt i tvivl om et af de spørgsmål der lyder således: Gør rede for blodets sammensætning? Hvad skal jeg få fat i der, er det bare generelt noget om blodet i kroppen eller er der noget særligt de er ude... -
Hvordan foregår Rel. eksamen?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvor man skal lægge sine kræfter.Tekster i pensumet kan vel kun bruges til at perspektivere med, baggrunds stoffet er vel det vigtigste at terpe?Nogle der har nogle gode links der handler om alle de begreber der bliver brugt, en slags ordbog måske ;) Udtryk som Hadith, ritu... -
Eksamen i idræt B
ForumindlægHalløj Jeg overvejer at hæve idræt til B, men vil godt lige høre en enkelt lille ting. Jeg ved,at man trækker til den teoretiske del, men må man selv vælge om man vil op i fx boldspil eller dans el. lign til den praktiske del? Eller trækker man også det? Tak på forhånd -
sidder mit i en mat. eksamen!!!
Forumindlæghey.. jeg mangler lidt hjælp til en eksamensopgave. Gødningsenheder x - Kornudbytte f(x) 0 300 50 982 a) Beregn en forskrift for funktionen, b) Beregn det antal gødningsenheder, der fordobler kornudbyttet? på forhand tusinde tak -
Eksamen: Fordybelsesområde: Noveller
ForumindlægHej alle! I går trak jeg mit dansk-fordybelsesområde til folkeskolens afgangsprøve. Mit fordybelsesområde blev noveller. Jeg har en pensumliste, der ser sådan ud: Henrik Pontoppidan - Ane Mette Herman Bang - Frøkenen Helle Helle - Køreplaner Naja Marie Aidt - Omstændigheder My Lindelöf - Myrstack... -
FSA mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej. Hvad må man egentlig medbringe til FSA mundtlig dansk? På forhånd tak -
rettelse af opgave til eksamen
ForumindlægHejsa Er der en der vil have mulgihed for at rette min eksamenopgave igennem, se om der skal inddrages noget mere eller om der er noget der skal fjernes? Den skal fremlægges på mandag og er mega bange for at den er forkert eller noget. Vil rigtig gerne blive læge så det kræver en stabil karakt... -
Eksamens opgave med hjælpemidler
ForumindlægHej allesammen, jeg er i gang med denne opgave(vedhæftet på word). Opgaven er til at forstå, men da jeg skulle i gang med at tegne grafen ind vha. wordmat cas GNU PLOT program, synes jeg, at der er noget, som ikke helt stemmer. Enten er det mig, som har gjort noget forkert, wordmat eller også ha... -
Hvordan foregår dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHvordan foregår den? Hvis jeg forstår rigtigt, så skal jeg snakke i 20 minutter. og så dømmer lærer og censor mig i 5 minutter, rigtigt? Må jeg have noter til det jeg skal sige med ind, eller kun synopse? -
mat eksamen - spørgsmål
ForumindlægHvis et eksamensspørgsmål lyder på, at jeg skal gøre rede for løsningsmængden til en 2-gradsligning: ax^2+bx+c =0ved jeg ikke hvad jeg skal gøre? Hvad kan man starte med at fortælle?Jeg ville være meget taknemmelig, hvis der var en der kunne hjælpe. -
Fysik eksamen om et par timer ...
ForumindlægJeg skal op i fysik her om et par timer, og synes selv at jeg er klar. Ved i hvert fald ikke hvad jeg ellers mangler, udover det jeg har. Jeg har trukket emnet varmeenergi og kraftværker, men er der noget som jeg bare SKAL have med, som jeg måske ikke lige har været opmærksom på :) Mange tak på f... -
modul 4 eksamens case
ForumindlægHej er der en socialrådgiver/ studerent der kan hjælpe mig med modul 4 eksaaens case? -
jer der HAR været til AT-eksamen!
Forumindlæg... kan I sige noget om hvad lærer og censor spørger om? Altså om det mest er metodemæssige spørgsmål eller mere faglige?
