Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13521 til 13540 af 20009
-
Ordbøger
ForumindlægHejsa, Nogle som kender nogle gode sider med gratis online ordbøger ? Især engelsk. Og med mange ord. -
en super kort oversættelse...
ForumindlægDen følgende måned var kun bemærkelsesværdig ved, at der intet bemærkelsesværdigt skete .Børnene var enige om , at tanten Charlotte var den rareste af tenterne , for hun sørgede altid for at skaffe ein alib , når dte var nødbendigt . De sparer både tid og penge ved at køre med toget.Har du bedt k... -
Oversættelse
Forumindlægstattfinden = finde sted ? = finder sted? Staves det på samme måde? -
En sætning
Forumindlægknappen som hun havde givet til hende:Der knopf den sie für sie geben hattenu er jeg så lidt i tvivl om det er sie eller ihr der skal stå.. nogen der ved det? -
det tager to sekunder
ForumindlægEfter at have solgt flyttede de til ( in) udlandet . Efter at de havde slogt huset ,flyttede de til udlandet .Efter at være blevet opfordret til at melde sig som kandidat for partiet arbejdede han hårdt for at blive valgt. Vi bestilte is til dessert efter først at have spist løgsuppe og kalvesteg... -
Lektiehjælp - bare hvordan?
ForumindlægJeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i mit område (Køge), men hvordan kan man bedst annoncere for det? Nogen gode idéer? Tak på forhånd Joachim -
oversættelse
ForumindlægAm 4.Juli 1954 erlebend Westdeutschland ein wunder, den ein groß Bedeutung für den deutschen selbstbewusst bekam: für den erste Mal wurde Westdeutschland Werdmeister in dem Fußball. Ganz Überraschend die deutschen das finale über den Ungarn in dem Bern gewinnen.På dansk først: sejren udløste sto... -
antivirus program
Forumindlæghvilke antivirus programmer er gode? -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Haster for det skal afleveres i morgen
Forumindlæghej. er der ikke nogle der ville rette det Die Brüder Grimm in 1812 einer Märchensammlung herausgibt, die alle Kinder kennen. Den besteht auf Volkmärchen, das sie gehört haben. Wer kennt nicht Rotkäppchen, das den Wolf trifft? Oder Schneewittchen, aus dem Hexe ein Apfel gibt? Oder Dornröschen, a... -
2.g opgave
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder her og spekulerer over hvad jeg skal skrive om i min 2.g opgave. Jeg har dog valgt at skrive om et emne indenfor historie. Men ved ikke rigtigt.. Måske noget om slaver i USA, da vi har haft rimlig meget om det i historie. Vi skal kun skrive (max) 5 sider, så det er lidt.. Mås... -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej Jeg sidder med et par opgaver jeg ikke kan finde ud af, og jeg vil derfor høre om der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaverne virker måske simple, men jeg har ikke helt forstået den del med mængdeberegninger tilstrækkeligt ... Opgave 1: - 1 mol vand - 1 mol luft - 1 mol sa... -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
Hvordan siger jeg...
ForumindlægHejsasa Hvordan siger jeg: "Og på grund af den store forskel så sker det også, at man så tit kommer op og skændes, da man ikke mener det samme." Det ville være super, hvis der nogle der kunne hjælpe (; På forhånd tak, og fortsat god weekend (; -
Wie ?
ForumindlægHmm... hvordan siger man ; " Jeg håber du har det ligeså sjovt, som jeg har" ? :) -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
gymnasiet
Forumindlægheeeij. jeg skal snart i gymnasiet, men jeg er lidt i tvivl om man kommer i en klasse, hvor alle har den samme retning?
