Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13541 til 13560 af 109300
-
informerende artikel om lyrik.
ForumindlægHej Jeg skal skrive en infomerende artikel og gøre rede for lyrikkens genretræk. Jeg har 2 tekste at bruge som eksempler, men hvad specifikt bør sådan en artikel indholde :/ ? Håber her sidder en som besidder lyriske skills, da jeg helt er lost her.. Vh -
La amistad - rettelse bedes
Forumindlægopgaven er vedhæftet -
Godt NYTÅR!!!
Forumindlæg2008, det er IKKE et primtakl! Kan I gætte hvem det er? :D http://peecee.dk/upload/view/87759 -
Fiktion og sprog - læreruddannelsen
ForumindlægHej med jer :D Jeg er i gang med min eksamensforberedelse til dansk eksamen 1.-6. klassetrin Et af de spørgsmål jeg kan komme op i er denne her: Udvælg og medbring en eller flere fiktionstekster på norsk eller svensk. Du skal ved hjælp af relevant faglig og fagdidaktisk teori og viden planlæg... -
TERMINSPRØVERNE JANUAR 2013!
ForumindlægHej alle sammen Godt nytår! Jer som HAR haft terminsrøverne for i år, kan i huske hvilket år og måned opgaverne var fra? Please skriv hvis i bare har en lille anelse! Det vil være en stor hjælp/lettelse til alle dem der skal op til terminsprøverne i næste uge (f.eks hvis de allere... -
Forkort 44/48 med 4
ForumindlægForkort 44/48 med 4 -
eksponentielle funktioner
ForumindlægHej allesammen. Jeg har fået den eksponentielle forskrift til at være y=6,5*1,1x Jeg skal nu regne ud hvad x er når y er 13. Hvordan gør jeg det? -
Diagrammer med procenter
Forumindlæg18.1 er det ikke ca. 28% 18.2 er det ikke 0% 18.3 er det ikke 20% -
HTX Fysik A eksamensæt 2010
ForumindlægHej.. Er der nogle der ligger inde med eksamenssættet for fysik A htx 2010..? MVH. Nikolaj -
Hvorfor startede hekseprocesserne i DK?
ForumindlægJeg er ved at skrive opgave om hekseforfølgelse men er stødt ind i noget af en historisk blindgyde. Hvorfor begynde man at jage hekse i Danmark? Jeg ved at troen på hekse var i Danmark allerede før kristendommen gjorde sit indtog, og jeg ved at den begyndte i Europa da Pave Innocens d.8 gjorde d... -
Nulhypotese
ForumindlægHej :) Kan nogle hjælpe med denne vedhæftede opgave. Har læst om stikprøve, nulhypotese og siignifikansniveau, men jeg har ikke forstået det fudstændig. tak på forhånd -
Føroyar April-juni 2010 folkeskolens afsluttende prøve problemregning 4 timer
Forumindlæghjælp...... er der en som har denne opgave? Føroyar April-juni 2010 folkeskolens afsluttende prøve problemregning 4 timer. personen får 100 kr..... -
ligning
ForumindlægSvend har et hemmligt tal. Det dobbelte af tallet er 3 større end 11. Hvilket tal er hans hemmelige tal? Er dette korrekt 2x=3+11=> x=14 eller er det tal: x dobbelt af tal:2x 3>11 3+11 -
Notater med til eksamen?
ForumindlægEn af mine kammerater hævder at man må have sine notater og ordbøger med til 2g's mundlig eksamen, men det må man da ikke vel? I hvertfald ikke notater...Ville lige høre herinde før jeg ringer og spørger læreren ;) -
Løse problemt (ny)
ForumindlægDear Mr Collins I saw your posting for part-time student employment on the job search boards at school last week, and am very interested in working as a weekday server in the school café. Currently, I am a sixth-form student with a half-time course load, consisting of morning lessons only. In my... -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j... -
Gymnasie: Franskpræget studeretning
ForumindlægHej! Jeg sidder lige nu i Frankrig på udveksling, som jeg er taget afsted på efter 9. klasse. Til sommer skal jeg starte på gymnasiet (STX), så jeg har kigget lidt på de forskellige gymnasier og deres studeretninger. Jeg interesserer mig for sprog, kultur og samfundsfag. På Aarhus Katedralskole... -
Reducéring
ForumindlægHej. Kan jeg mon få nogle til lige at tjekke min reduceringsopgave, da disse typer opgaver ikke lige er min stærke side. På forhånd mange tak! Opgaven lyder: Reducér (a+b)-2a(a+b) Mit resultat: (a+b)-2a(a+b) = a^2+b^2+2ab-2a^2+ab = -a^2+3ab+b^2 -
Uddannelse hvis man er interesseret i arbejde i FN
ForumindlægHej, Jeg har en drøm om at arbejde med bekæmpelse af sult, ulighed og fattigdom m.m ved at arbejde i en nødhjælpeorganisation såsom FN fx. i UNICEF, men jeg er meget i tvivl om, hvilken uddannelse der vil være den bedste hvis jeg ønsker at arbejde inden for dette område. Jeg har en samfundsvi... -
3 dansk til spansk sætninger!
ForumindlægHej.. Har lige lavet tre øversættelser af følgende sætning. Nogen, der gider læse dem igennem og rette fejl. Vil være glad, hvis I gider give en begrundelse, hvorfor I retter sætningerne mht. det grammatiske. På forhånd tak! a) Jeg vil gerne være sammen med mine venner i weekenden, måske v...
