Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13681 til 13700 af 20009
-
Lille tekst..
ForumindlægEn der gider rette lidt på oversættelsen? Han har købt en båd -er hat ein(em?) Boot gekauft Hvor meget har han betalt for den? -Wieviel hat er dafür bezahlt? Broren havde en plan (om) at rejse til Japan, men nu tænker han ikke mere på det. - Der Bruder hatte einem Plan um, dass zu Japan fahren... -
Blandet spørgsmål
ForumindlægEt par blandet spørgsmål til nogle ting, hvor jeg kan virke usikker: Når man siger "deres", så siger man "ihr"? Og når man siger "de", så siger man "Sie". Men kan man ikke også bruge "Ihr" til "de"? Eller bruges "Ihr" kun til &... -
Jeg har haft appen i 3 år. Hjælp
ForumindlægJeg har haft appen i 3 år. Jeg er i tvivl om det hedder: Ich habe die App für drei Jahre gehabt. Eller om det er forkert? -
Made eller make?
ForumindlægHedder det... 1) But it still didn’t make any sense for Janie eller 2) But it still didn't made any sense for Janie -
Gut gemacht 4
ForumindlægHej jeg skal have lavet til og med side 25 i gut gemacht 4 nogen der ligger inde med facit liste? -
Hvor mange kilder/fodnoter?
ForumindlægHej Er ved at skrive en historieopgave (har pt 20 sider inkl. indholdsfortegnelse, forside mv.), og mangler efterhånden kun at læse den igennem og rette den til. Problemet er, at de eksempler på opgaver, jeg har læst, har haft 40-50 fodnoter med kildeangivelser, hvor jeg kun har 25. Jeg er derf... -
Reklame udenom Studieportalen
ForumindlægHar I set denne? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=422530&reply=3#3 .. og hvad er jeres holdning til dette. Er det lovligt ifølge jeres regler? TanteOda -
Hvad er stærke verber?
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde de stærke verber i en tekst. I min bog står der at de stærke verber er udenadslære og at man kan finde dem ved at slå ordene op i retskrivningsordbogen og se om der står uregelmæssige verber, som er synonym for stærke verber. Er der dog ikke en anden måde man gram... -
Fehlings væske
ForumindlægHej Håber nogle kan give et svar på følgende spørgsmål: Hvorfor tilsætter man kalium-natrium-tartrat til Fehlings væske? Hvad er forbindelsens systematiske navn? -
8 klasse terminsprøve
ForumindlægHej :-) Ville bare vide hvilke fag man skal op i til terminsprøven? -
rettelser
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne have hjælpe til at finde fejlene i disse sætninger, og at kunne rette fejlene: - Dass tur ihr ängstlich - Sie will auch gern ein Kind haben mit ihr jetzigen Freund, Steffen. - Nach ihr Mortorrandunfall hat sie riskante Dinge vermeiden - Franziska hat ein schlect Verhältn... -
rettelser
ForumindlægHey derude er der en sød person der gider se/rette disse linjer igennem. : Han kommer altid alene. (Er kommt immer allien) 2: Han kører selv bilen. (Er fährt slebst das Auto) 3: Bliver han hjemme om aftenen? (bleibt er zu hause um der Abend) 4: Spiser du hjemme eller hos Franz? (isst du zu ha... -
turistchef
Forumindlæghjælp mig vnner!!! jeg har brug for ideer.... Jeg er blevet ansæt som turistchef i Odsherred kommune og skal gør noget for at tiltrække turister. Har I ideer til hvad jeg kan gør for at øge indkomsterne -
Hvordan sir man?
Forumindlægmanden, som får til opgave at .. ? -
Bøjelse af sætning hjælp :-)
ForumindlægHej. Sidder med en stil, og er en smule usikker. Ifh. til det vi har lært er jeg rigtig godt med, men ved dette er jeg usikker. JEg ved, at man altid skal bøje udsagnsordet, men ved, at der er en bestemt regel som gør, at man skal putte udsagnsordet ubøjet bagerst i en sætning. Tror jeg. Er den... -
Thomas' Bosheit - er det rigtigt?
ForumindlægHej Det siger sig selv. Thomas' Bosheit, lyder det rigtigt? - Thomas' ondskab. -
HURTIGT Bevægelse eller stildstand?
ForumindlægHej Jeg er tvivl om hvornår det er bevægelse og hvornår det er stildstand. Er det "nach Hause" som er stildstand eller er det "zu hause." Og hvilken er så bevægelse -
Navnet på en lille by
ForumindlægHej. Jeg skriver dansk stil og skal bruge en lille by (som ikke kender meget til teknologi) som jeg kan sammenligne med København. Det skal bare være en rimelig gammeldags by. På forhånd tak : ) -
Sætninger der skal rettes:D
ForumindlægHej.. ville blive glad hvis nogle lige gad og se på disse sætninger (Evt rette dem for fejl;)) "disse skal stå i førnutid" 1)da jeg var 5 gik jeg i børnehave 1)Mit 5 habe ich im Kindergarten gegangen 2)da jeg var 6 gik jeg i skole 2)Mit 6 habe ich im schule gegangen 3)da jeg var 10 ... -
Ret !
ForumindlægRet :) A. Faktisk ser jeg rigtig meget fjernsyn. B. Men nogle gange ser jeg kun fjernsyn, fordi jeg ikke har andre ting at lave. C. Jeg ser for det meste fjernsyn, når jeg kommer hjem fra skole. D. Jeg bruger det til at slappe af med. E. Om aften ser jeg tv-avisen, fordi jeg gerne vil væ...
