Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 13841 til 13860 af 27879
-
Rettelser til oversættelse?
ForumindlægHey.Ja nu har jeg så lavet den.Nogen der er gode til engelsk der vil hjælpe med det værste rettelser?Er specielt det der tredje persons entals 's' og selvf. stavning og ordstilling jeg har problemer med.På forhånd tak.-Mie'Request for an un-secured loanIn October 2002 You were so kind... -
Elektromagnetisme-hjælp!
ForumindlægHey!!!!!!jeg sidder lige og laver en fysik rapport om ELEKTROMAGNETISME og er stødt på tusind-kroners spørgsmålet HVAD ER ELEKTROMAGNETISME!TJA....jeg har fundet ud af at elektromagnetisme er en magnet der består af en jernkerne og en spole! men hvad er en jernkerne?og hvad er en spole!mine svar:... -
HJÆLP! Terrorisme 11. september
ForumindlægJeg er i gang med en historie-/danskopgave og jeg har brug for en historisk kilde herunder meget gerne en udtalelse fra Al Queda om deres angreb på World trade center den 11. september, men jeg kan ikke finde den nogen steder?? Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget eller bedre noget på sk... -
Boganmeldelse
ForumindlægHvordan laver man en boganmeldelse? Jeg ved godt hvordan man laver en, men er der en bestemt række følge? Hvis der er, er der nogle, der vil fortælle mig den bestemte rækkefølge? -
AT Sorte huller og tidsrejser!
ForumindlægHey folks, jeg skal skrive AT i Fysik C og Engelsk A om sorte huller og tidsrejser... Er der nogen der har et forslag til et nogenlunde simpelt/nemt forsøg jeg kan lave i Fysik? :) -
Dansk-essay afslutning
Forumindlægheeij. jeg er igang med at skrive mit essay og er nået ved min afslutning. mit spørgsmål er: hvordan laver man en afslutningi et essay? på forhånd tak.. svar hurtigtigt, please -
CDen til AT
ForumindlægHej alle Jeg bruger vista og har problemer med at åbne AT-CDen. Det er min antivirus program som lader programet ikke åbne, selvom når jeg slår programet fra, kan den ik åbne det.!!!! Er der nogen som ved hvad man skal???? -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej allesammen..Vil blive meget glad for lidt konstruktiv kritik til denne oversættelse. Så at den kan blive så korrekt som overhovedet muligt, det er meningen at den skal have et "business" præg.Tak for hjælpen ;)Mvh MandieP-watch stiller p-skiven automatisk så du kan huske vigtigere t... -
fysisk rejse eller ej????
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig om det SKAL være en fysisk rejse!!??? -
Platon
ForumindlægHej derude, jeg har en opgave hvor jeg skal gøre rede for Platons idelære. Hvad vil i mene er vigtigt at komme ind omkring ? Jeg tænker lidt på hulelignelsen og den delte linje...Hvis i ligger inde med noget viden omkring Platons idelære vil jeg have meget glæde af det. TAK på fo... -
haster haster haster !!!!!!!!!
Forumindlægjeg sidder med en lille matematik opgave der er ret så svær at finde ud af mener jeg selv håber der er nogle der vil hjælpe mig med at komme igennem den opgave lyder punktet p har koordinaterne (-5,6) bestem de punkter på -aksen hvis afstand til p er 13 bestem derefter de ekstakte koordinater til... -
geometriske steder
ForumindlægHeeyjeg er i mat blevet stillet flg. spm til en raport.... plz hjælp mig! ps. haster...Hvad forstås ved et geometrisk sted, og hvilken af de nævnte linjer geometrisk sted?PÅ forhåndMvh Rasmus -
ups..sorry
Forumindlægså lige at man skulle skrive en sigende overskrift..så gik jeg i panik og trykkede enter ;-)nå..men til mit spørgsmål:Li'som til de andre fag, er der så ikke nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om i en dansk 3.g opg...har nogle løse "krav":-jeg er af hankøn så kær... -
Hjælp til kristendom..
ForumindlægHej! Er der nogle der vil svare på disse spørgesmål for mig... i må meget gerne gå i dybden. Det er et essay. Tak :-) 1: Hvad vil det sige at være til, altså at eksistere 2: Hvilken konsekvenser får det for et mennesker, hvis det får for lidt kærlighed - jeres mening 3: Hvordan kan... -
har virkelig brug for hjælp:s
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe mig, jeg har en opagve i matematik i potensfunktioner som lyder: i plantager bliver rødraner plantet meget tæt. i et hæfte om skovdyrkning anbefales det at fortage udtynding, efterhånden som træerne bliver højere. sammenhængen mellem træhøjden og den anbefalede tæthed k... -
Hjælp, haster meget...
ForumindlægHej alle sammen der ude.. jeg håber i kan hjælpe, det er sådan jeg skal aflever min opgave på mandag. opgaven der ønskes en redegørelse af det kønsopdelte arbejdsmarked. inddrag relevante modeller. så min spørgsmål det er så, hvad er det præcis jeg skal finde modeller af?? skal jeg finde et mod... -
Dobbelt socialisation
ForumindlægHej Jeg sidder netop og er ved at skrive mit studieretningsprojekt, SRP, og min diskussion forvolder mig lidt problemer. Jeg skal diskuterer hvilke udfordringer den dobbelte socialisation stiller den enkelte og samfundet overfor. Min idé er, at der kommer et øget pres på det enkelte individ... -
Problemer med aktiv/passiv og led/bisætning
ForumindlægJeg har problemer med at finde ud af, om man bruger aktiv/passiv på tysk - og hvordan man overhovedet skal gøre det. Hvis jeg nu fx. skal skrive: Foden sættes på speederen og vi suser ud på de danske motorveje, med proppede biler og glade smil - hvordan kan det så formuleres? Er der nogen som for... -
Skitser på et koordinatsystem
ForumindlægHej... Jeg har problemer med følgende opgave:Firmaerne A og B, der ligger med en afstand af 100 km, fører de samme varer til de samme priser. Forskellen ligger alene i de priser, de tager for udbringning af varerne. Mens A tager 0,8 kr./km, tager B 1,5 kr./km.Afsæt A(0,0) og B(100,0) i et koordin... -
12 i årskarakter...
ForumindlægHej alle sammen, Ja, som min overskrift indikerer, så ville jeg vide, om nogle herinde nogensinde har fået 12 i årskarakter? (samfundsfag C!) I givet fald, hvad skal der til? Og hvad gjorde i til hver undervisning? Hvis man trækker samfundsfag til eksamen (stadig på C-niveau) - Hvordan foregår e...
