Søgning på: matematik fp10,2023. Resultater: 14081 til 14100 af 31467
-
Afsatandsberegning...
ForumindlægHej....Hvilket begreber/emner inden for matematikken kommer du i tanke om når jeg skriver/siger afstandsberegning?Malfoy -
Funktioner i emneopg. hiv mig op fra 02 :)
ForumindlægSidder med en emneopgave i matematik C om funktioner. Hvilke funktioner mener i jeg bør inddrage? Har: Lineær Andengrads poly... -
Beviser
ForumindlægHejJeg går i 1.g.Skal op til mundtlig matematik på tirsdag.Nogle som kan fortæller mig hvilke beviser man kan tage op i trigometri. -
klimapoltik
Forumindlæghey skal skrive en indledning om klimapolitik ( matematik og Samfundsfag ) håber der nogle der har nogle forslag til havd jeg kan komme ind på tak på forhånd -
Grafisk 2.gradsligning
ForumindlægJeg skal op i Matematik B-niveau her på næste fredag!Et af spørgsmålene, går ud på at vise og løse en ´2.gradsligning grafisk.Men hvordan gør man det?Kevin -
Skrå vendetangent
ForumindlægHej har et problem i min matematik opgave Hvordan bestemmer men ligningen for en skrå vendetangent? Håber der er nogen der kan hjælpe -
Karakter i mat b.niv. Skr?
ForumindlægHej...Er der nogen der har fået karakter i matematik b-niveau skriftlig...?(Sproglige, eller hf'ere???? -
mat eksamen 2007
ForumindlægNogen der har eksamenssættet til Matematik A STX 2007, eller blot linket til det... vil også gerne bedet om sygeeksamen hvis det er muligt -
Mdt. Mat A1
ForumindlægHejsa! Jeg skal snart op i matematik (1.årigt højniveau)- og ville egentlig bare høre om der er nogle der evt. har et eksempel på hvordan et spørgsmål kan lyde??Det ville være skønt:o) -
Bestem en ligning for parablen i det valgte koordinatsystem
ForumindlægHej er der nogen der kan hjaelpe med noget matematik. Jeg ønsker at løse opgave a og b. Nogen der kan muligvis forklare hvordan -
Boxplot på computer?
ForumindlægJeg sidder med en matematik aflevering og skal lave et boxplot. Men kan det laves på computer? Jeg har en Mac. -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i matematik A i morgen, og jeg er ikke den skarpeste til det. Er der nogle af jer der har nogle gode forslag til hvordan jeg kan klare mig godt? På forhånd tak -
Hjælp!!
ForumindlægJeg er ikke så skarp til det med matematik. Nogen som derfor kan hjælpe mig med at regne dette ud' -2*(16-19)+3=? -
Tangent ud fra punkt
ForumindlægHej alle I kloge matematikere. Jeg har en opgave som jeg har bakset med i næsten en uge nu - måske nogen, der kan hjælpe? Opgaven er vedhæftet her. Vh callist. -
? ja Texas instrument
ForumindlægHej er der ikke nogle der har nogle seje apps og programmer til TI 83 og 84? Især er jeg interesseret i spil og matematik hjælpeprogrammer. Tak for hjælpen -
Løs ligning (x-1)(x^2-4)=0
ForumindlægHej! Jeg sidder fast i matematikken, håber at der en som kan hjælpe! Løs ligningen (x-1)(x^2-4)=0 -
3.025
Forumindlæghej...jeg skal have integreret dette stykke... men sidder hele tiden fast i det. skal bruge det til opg 3.025 i bogen eksamensopgaver i matematik. 6x * 0,4^x -
ligninger
Forumindlægnogen der ved hvad anden grads ligninger kan bruges til :)? både i matematik og i fremtiden - beviser :)? -
Et A på hovedet??
ForumindlægHvad betyder et stort A på hovedet i matematik?? Der står: (A på hovedet)x E R -
omskriv til to leddet størrelse
Forumindlæghej har en opgave i matematik som jeg ikke helt kan finde ud af. Man skal omskrive følgende til kvadrat på en to-leddet størrelse. Men hvordan gør man? 4x^2 + 36 -24
