Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14181 til 14200 af 109300
-
Hej folkens!! KIG LIGE HER..
ForumindlægHejsa !! Jeg har brug for hjælp af en fra københavn området, som har afsluttet gymnasium eller stx .. Skal bruge hjælp til følgende fag: Matematik, niveau B Samfundsfag, niveau B Engelsk, niveau B Religion, niveau C Skriv til mig i indbakke, hvis du vil høre nærmere om hvad det drejer sig om!... -
medicin studiet
Forumindlæghvormange år tager det at supplere de følgende fag. det skal bruges til at søge medicin (kvote 2) dansk A matematik A fysik B kemi B engelsk B -
rettelse
ForumindlægHej,., var der en der kunne rette mit engelsk.. mv Fassos -
En fukntion f er bestemt ved F(x) = (x3 - 8) *ln x, x >0
ForumindlægEn fukntion f er bestemt ved F(x) = (x3 - 8) *ln x, x >0 A) Løs ligningen f(x) = 0 B) Bestem ligningen for tangenten til grafen for f i punktet P(1,f(1)) Hej allesammen jeg har brug for hjælp til denne opgave, er gået helt i står. Håber nogen kan hjælpe -
fra dansk til eng.
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvordan man oversæætter denne sætning? "Men selv de 14-årige danske elever klarer sig dårligere end eleverne i de lande i europa vi normalt sammenligner os med.." -
AT Årsprøve, haster!
ForumindlægHej alle brugere Jeg står i den situation at jeg imorgen skal op til årsprøve i AT, i fagene historie og engelsk. Mit overordnede emne er "Overvågningssamfund". Jeg har udarbejdet en synopsis til dette. Jeg har dog et spørgsmål vedrørende strukturen af mit oplæg. Er der nogen der har no... -
Reducering
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at reducere udtrykket: (a – b ) (a + b) + b (a + b) - a2 -
Udvalgsaksiomet
ForumindlægEr det her ikke et eksempel på brugen af udvalgsaksiom "Lad A og B være to vilkårlige mængder..." ? Det er det vel. Mvh. -
Andengradsligninger
ForumindlægHejSidder og kæmper med to andengradsligninger hvor opgaven i den første går ud på at man ska bestemme b så andengradsligningen -x i anden + 2bx + b har præcis en løsningog den anden lyder - bestem de tal a, for hvilke løsningsmængden er Ø, når 2x i anden - 4x + a = 0Ville blive meget glad for h... -
idiomer
ForumindlægHej.. er der nogle der ude foran skærmene der kender en god hjemmeside hvor man kan finde engelske idiomer og se hvad de svare til på dansk? tak;) -
Dansk AT materiale metode
ForumindlægHej, er der nogen der hurtig kan svare mig på om jeg kan bruge en engelsk film som materiale og bruge dansk fags metoden til at analysere og fortolke den? -
Rettelse af Eng. Oversættelse
ForumindlægHejsa nogle der vil rette min Engelsk oversættelse over Email, den er ikke særlig lang, faktisk er den kun på 108 ord :). Svar tilbage her eller med kontakt :) -
ordbøger
Forumindlæghey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være engelsk-dansk...det vil hjælpe mig meget..! -
Hjælp til grammatik!
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til skriftlig engelsk årsprøve... Ville meget gerne høre om der var nogen der kendte til en god side, hvor man kan øve sig ? på forhånd tak.. -
Gloser
ForumindlægEr der nogen der kan finde gloser til mig ? F.eks. I have osv. Også nogen regler for hvad man må og ikke må på engelsk, når man skriver det? -
Enheder på stødtal
ForumindlægHvad er enheden for stødtal? Det må være noget i retningen af partikler pr. areal eller længde, eller noget i den stil? Hvad hedder stødtal på engelsk? -
Efterord
ForumindlægJeg skal bruge det engelske ord for "efterord". Jeg har kigget i ordbøger, men der står det ikke. Er der nogle, som ved det? På forhånd tak! -
Oversættelse af 400 ord ( 20 linier )
ForumindlægHej alle. Nogle der vil oversætte mit lille resume / referat om Coraline? :) Det skal oversættes fra Dansk til Engelsk [email protected] -
Engeeelsk
Forumindlæghej er der nogen der kan rette eller bare markere min fejl i min engelsk stil, den er ikke så lang:) På forhånd mange tak:D -
Kritik af motiveret ansøgning til datalogi ønskes
ForumindlægHej Jeg er ved at søge om optagelse til datalogi studiet på ku. Og vil gerne have alt den kritik og gode råd i kan komme med. Den skal selv. til sidst ses igennem for småfejl og kommaer, mm Ansøgning til optagelse på datalogi studiet på ku Jeg er en mand på 30 år, der altid har haft en stor pa...
