Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14281 til 14300 af 321608
-
Kommunisme
ForumindlægHej :) Er kommunisme en ideologi? I dette tilfælde - hvad er dens hovedsynspunkter så? -
Platon = for eller imod demokrati?
ForumindlægJeg er lidt forvirret omkring hvad Platons (og Sokrates) syn på demokrati efter at have læst staten. Synes de, at demokratiet er et gode eller onde eller en middelvej? Ville virkelig være en stor hjælp, hvis nogle kunne uddybe det:) -
Opgave om carbonmonoxid
ForumindlægHej alle, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe denne opgave an: Los Angeles havde et carbonmonoxid niveau på 15 ppm. Et gennemsnitsmenneske indhalerer omkring 0,50 L luft pr. åndedræt og tager omkring 20 indåndinger pr. min. Hvor mange miligram carbonmonoxid skal gennemsnitsmennesket indhalere... -
Hvordan bruger man "Historisk læsning" i dansk?
ForumindlægHej, Hvordan bruger man "Historisk læsning i dansk"? Tak -
Vygotsky ift kategoriseringer
ForumindlægHvad mener i Vygotskys holdning ville være overfor kategorisering og især problemkategorisering af børn? På forhånd tak. -
Differentialkvotien
ForumindlægHej mennesker :)Jeg har lige et lille problem før matematik mundtlig eksamen. Håber der er én, som kan hjælpe den dumme :PMin lærer vil have, at vi skal gøre rede for Differentialkvotient, helt nøjagtigt!er det bare nok at sige, at differentialkvotienten er hældning af en tangent til en graf i pk... -
SSO - Redox HJÆLP!!
ForumindlægJeg skriver SSO i kemi, og jeg har problemer men at få afstemt min redoxsreaktion, ville høre om der var nogle søde mennesker med overskud og lige ville give en hånd.. :D NO3+(aq) + Cu (s) --> NO2 (g) + Cu2+ (aq) + H2O (aq) NO3 er faktisk HNO3 men fordi Cu sidder til højre på spændningsrække u... -
hvad er det jeg gør forkert ?
ForumindlægJeg er ved at øve mig i mat uden hjælpemidler.. og kan ikke helt finde ud af hvorfor mine tal bliver lort.. nogen som kunne gennemskue det for mig. -
Matematik
ForumindlægEr der nogen søde mennesker der kan hjælpe mig med min mat? altså jeg har lavet den bare om i kan rette den? det haster plzzz -
dansk stil. har travlt
Forumindlæghey. jeg har en dansk stil for til på fredag. jeg skal skrive noget om at have en ven i nød. og hvad det betyder. nogen der har nogen ider om hvad jeg kan skrive. -
IDEER-> til 3.års opg. i bio?
ForumindlægHey folkens..Jeg tænkte på om der er nogen der har evt. emner i biologi som ville være gode at skrive om. Kunne godt bruge lidt hjælp, så håber der er nogen derude, som kan hjælpe mig..På forhånd tak.. -
prædestineret og indeterminisme
Forumindlæghvordan kan det være at islam er prædestineret og indeterministiske.. kristenden har jesus som tager synden derfor kommer kristne i himlen, men hvad med muslim.. de skal stadig følge, og udfra det kommer de i himlen .. -
nøgletal og dcf-modellen
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive en opgave om virksomhedsanalyse. Skal bla. beregne nøgletal. Er der nogen der kan skære det ud i pap for mig? -både formler og analyse af tallene. Skal også værdifastsætte virksomheden, skal her bruge DCF-modellen. Nogle der kender til den og kan forklare den? Fatter den... -
Mundtlig prøve
ForumindlægHej! :) Kan man tage en mundtlig prøve igen, hvis man ikke har dumpet? :) Jeg fik 7(13 tals skalaen) i Biologi, ved I om jeg kan tage prøven igen? :) -
hvordan gør man??
Forumindlæghvordan kan man slappe bedre af til sin eksamen?? Hvilke ting kan man gøre for at man slapper af når man kommer ind foran lærer og censor ?? jeg mangler et godt råd for jeg har virkelig angst for at stå foran folk og fremlægge.. håber i har et godt råd hilsen Annika -
Brøk --> 2.gradsligning
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder og slås med denne ligning: Fællesnævneren må være nævner * nævner, altså 2x^3, ikke? Hvordan kommer jeg videre herfra? Hvis nogen har en løsning: Babysteps, tak :) Har ikke haft matematik siden i naturfag for 14 år siden ;) På forhånd tusind tak for hjælpen! :) -
Hvem er dit idol?
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at det er det rigtige forum, jeg har valgt... men hvad pokker, nu prøver jeg alligevel:Hvem er dit idol? - og hvorfor?Det er i forbindelse med et foredrag i tysk, hvor jeg skal fortælle om mit idol (D'OH). Problemet er bare, at jeg ikke HAR noget idol, så inspirati... -
Hvem "laver" medicin??
ForumindlægHej.. Hvad kalder man de mennesker, der "laver" medicin?? og hvilket studie skal man søge ind på hvis man vil være sådan én?? -
Afrunding
ForumindlægAfrund til to decimaler 2,1998 = Afrund til nærmeste hele tal 8,58 = -
hvad betyder det
ForumindlægHvad betyder det når en retningsvektor har et lille tal som sådan her r1 ? Altså 1
