Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14301 til 14320 af 27765
-
Plagiat - Inspiration for studienet - Hvad gør jeg?
ForumindlægHej jeg afleverede min SRP i går, og jeg må desværre erkende at jeg har brugt en del inspiration fra en opgave på studienet... Jeg er utrolig bange for at blive taget i plagiat, og min skole bruger vist et program der hedder Urkund, som skulle være rimeligt hårde. Jeg overvejer bare at melde mig ... -
nogle der vil vurdere min opgave?
ForumindlægJeg har skrevet en opgave, men efter at have læst den et par gange har jeg fundet fejl i den. Jeg er derfor bange for at den ikke er særlig god, som da jeg sendte den. Er der nogle der har mulighed for at læse den igennem og evt. bedømme den, så jeg evt kan slappe lidt af? SRPen er skrevet i fage... -
SRP-problemformulering i differentialregning.. hjælp
Forumindlæghej, jeg har et problem med problemformuleringen i SRP.. jeg skal gøre rede for oplysningstidens ideer, og derudover gør rede for i detaljer for hvad det vil sige at differentiere. Og så skal jeg forklare hvordan differentialregning kan anvendes som redskab til optimering. JEg synes at min pro... -
Noter til Virksomhedsøkonomi A
ForumindlægHej, Er der nogle der står inde med nogle noter til VØ Niveau A? Jeg er skide elendig til VØ, og er bange for at jeg ikke er god nok til eksamen. Derfor har jeg virkelig brug for nogle noter til hvert kapitel og gerne hvert underkapitel. Noterne må gerne være forholdsvis pædagogiske. Hvis der e... -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJeg har aldrig været speciel god til matematik, men jeg kan godt lide matematik. Jeg aflsutter folkeskolen til sommer og jeg er i tvivl om jeg skal vælge mat på A-niveau eller B-niveau. Jeg er bange for at A-niveau er for svært og at jeg bliver for stresset og fortvivlet midt i forløbet... Siden ... -
Dansk-Engelsk oversættelse (rettelse)
ForumindlægJeg sidder med et referat af teksten The Shining Mountain som jeg skal oversætte til engelsk, og kunne godt tænke mig en smule hjælp til at få den rettet. Den danske tekst ser således ud: The Shining Mountain er et moderne eventyr om en far, der vil have, at hans datter skal være ligeså hårdfør... -
Humanbiologi og Cellens Kemiske Komponenter - eksamen
ForumindlægHej SP, Jeg er odontologistuderende på KU. I sidste uge var jeg oppe i 1. semestereksamen (dvs. humanbiologi og cellens kemiske komponenter). Jeg har set på vejledningsbesvarelsen, og jeg er ret sikker på, at jeg består i humanbiologi, men jeg er bange for, at jeg dumper i kemiske komponenter... -
Rettelse af dansk-engelsk oversættelse
ForumindlægLige en kort tekst på dansk, der skal oversættes til engelsk. Den skal snart afleveres, så vil meget gerne have hvis en lige kunne hjælpe mig med at rette fejlene? (: Den danske tekst ser således ud: The Shining Mountain er et moderne eventyr om en far, der vil have, at hans datter skal være li... -
Hjælp til FÅ tyske sætninger
ForumindlægJeg er i tvivl om disse sætninger og vendinger i min tyske aflevering: Denne er meget lang og er bange for den er lidt indviklet. seine Gruppenführer hat gesagt, dass sie (der Schüler) muss zu die Hitlerjugend erzählen, falls die Eltern systemkritische ist. Hvis den er helt sort, mener jeg altså... -
Valfag i 9 klasse Hjemkundskab
ForumindlægHej Allesammen Jeg vil gerne spørge jer om Hjemkundskab tæller med i årskarakterne eller om det overhoved kan hjælpe med at få en på gymnasiet eller egentlig betyder noget. Jeg fik at vide at jeg skulle lave en stil. Denne stil skulle jeg aflevere til lærerne, lærerne vil så give en bedømmels... -
Hjælp mig efter min afgangsprøve kom
ForumindlægHej Jeg har noget problemer med Matematik. Jeg ville gerne vide alt om Matematik før jeg skal til afgangsprøv. Fordi jeg virkelige nervøs og jeg er bange for klare det vilde dårlige, så I kan ikke fortælle alt om Matematik som brøk, division, procent osv. Kan I også fortælle hvordan kan klare p... -
Hjælp! Nogen der har et essay om venskab?
ForumindlægHej... Jeg er virkelig på den.. Jeg kan ikke komme i skole, jeg kan ikke få lavet mine afleveringer, jeg er mega bange for at jeg skal droppe ud af gymnasiet, min vejleder er efter mig, og en af de afleveringer jeg mangler at få afleveret er et essay om venskab, også ville jeg hører om der var no... -
Oversættelse
ForumindlægHey nogen der kan hjælpe med disse oversættelser? 1. Min nabos datter tager afsted til Frankrig i morgen. 2. Den lille dreng var bange for at flyve og spurgte damen, om de kunne bytte plads, så han kunne sidde ved siden af sin mor. 3. Kun få informationer slap ud om den forfærdelige ulykke. 4.... -
KU fysiskefag astrofysik, jobmuligheder og løn?
ForumindlægJeg sidder i den heldige situation at jeg snart skal vælge en videregående uddannelse. Jeg overvejer kraftigt at studere fysiske fag på ku med astrofysik specialisering. Men jeg er lidt nervøs for job mulighederne efter endt uddannelse, hvad kan man blive og hvad tjener man? Jeg er selvfølgelig g... -
Kapitaltilpasningsevne
ForumindlægHej .. Jeg er ved at lave SRP. Jeg laver en virksomhedsanalyse af B&O, men mangler nogen tal, som jeg ikke kan finde i regnskabet. Herunder: Varelager ultimo varedebitorer varekreditorer langfristet kapital anlægsaktiver omsætningsaktiver Kan nogen hjælpe mig med at finde disse tal? Regnskab... -
A Farewell to Arms
ForumindlægHej. Jeg er en af de mange som netop i dette sekund sidder og skriver mit studieretningsprojekt. Ligenu er jeg dog i vildrede, da jeg ikke kan finde det punkt i bogen, hvor Catherine Barkley og Frederic Henry, ligger og snakker om at Catherine er bange for regnen osv. Jeg skal bruge denne dialog,... -
"I Am Legend" - Will Smith
ForumindlægSå skubber vi lige lidt til lektier osv. :D - Kunne godt tænke mig at høre om nogle herinde på studieportalen går i biograffen q:? - og har nogle set den 'nye' "I Am Legend" med Will Smith i hovedrollen, - Hvis ja - hvad synes i om den, både godt ligesom skidt, hvad kunne være b... -
oversættelse. :D
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig der ude, med en oversættelse. Dansk til tysk. her er teksten: Lara ligger i sin seng. Hun er bange, for udenfor tordner det frygteligt. I vinduet står en dukke. Da den pludselig vælter, smutter Lara ud af sengen. Hos sine forældre finder hun tryghed. På tegnesprog... -
Går man glip af meget socialt?
ForumindlægHej Jeg går lige nu i 9. Klasse og skal næste år i 10. Men jeg er meget usikker på, hvad jeg så skal efter. Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke finder gymnasiet tiltalende. Jeg ved for det første ikke, hvad jeg... -
Går man glip af meget socialt?
ForumindlægHej Jeg går lige nu i 9. Klasse og skal næste år i 10. Men jeg er meget usikker på, hvad jeg så skal efter. Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke finder gymnasiet tiltalende. Jeg ved for det første ikke, hvad jeg...
