Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14361 til 14380 af 18958
-
En forfatters indflydelse?
ForumindlægHeYHvad kan en forfatter - altså hvor stor en indflydelse/rolle kan en forfatter have på folk? Disse spørgsmål er jeg blevet stillet i i tysk.. men kan ikke en gang svare på det på dansk :-SNogle der har nogle idéer? -
Hvordan siger man .--
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med mig, at oversætte dette til tysk. Det her: Fordi jeg sytes, at jeg ved en del om østrig,og fordi at jeg har været på skiferie dernede med min klasse. Hilsen Louise.. -
Analysering haster hjælppp:(
ForumindlægHej derude.. Jeg har en tysk aflevering jeg har oversat så i behøves ikke at rette den.. Men jeg vil bare have hjælp til analysering i den danske sætning jeg har analyseringet anltså sat verberne, er der nogen som gider at se på det om det er godt nok :) skal aflvers imorgen haster virkelig -
oversættelse
Forumindlægheej ., nogen som er gode til at rette., har nogle sætninger som jeg skal oversætte og er ikke særlig god til tysk ., nogen der kan hjælpe ?? kan ikke sætte dokumenten ind så vis jeg kunne få en email og sende til ville de være perfekt ., plizz ., -
haster!!
ForumindlægJeg skal fremlægge i tysk. Jeg har skrevet ned hvad jeg skal sige, men er det nogen der lige ville se og rette på den? :/ Er bange for jeg ikke siger noget lort til min fremlæggelse. Men håber sgu jeg har styr på det :) Det er ikke særlig meget. Det er kun en halv side. -
Oversættelse af sætning
ForumindlægJeg står og mangler noget hjælp til at oversætte denne sætning i tysk, den skal afleveres senere idag og det er den eneste sætning jeg står og mangler. "I sætter jer der, og jeg sætter mig her. -
Lidt hurtig hjælp! :-)
ForumindlægHej :-) Jeg har de her to spørgsmål i historie, som jeg ikke kan finde ud af. Nogle der kan hjælpe ?? :-) Hvordan forløb det danske retsopgør? Var det retfærdigt/ kunne man have gjort det på andre måder?? Hvordan behandledes de tyske flygtninge i DK fra 1945-1949? Hvordan kan vi forholde ... -
Rettelse af en lille tekst
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal fremlægge i tysk i morgen og jeg har brugt en del tid på at skrive denne lille tekst. Håber der er en flink person som vil læse korrektur på den. Mvh. Emil Teksten er vedhæftet som billag -
Grammatik
ForumindlægJeg er i gang med at oversætte en tysk teskt, men ved bare ikke hvordan man vil oversætte denne sætning: Jeg hjalp min far, og bar de sidste ting ind på mit værelse. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :) -
sætnings analyse
Forumindlægjeg har en sætning som skal oversættes til tysk, men først skal den analyseres, men er i tvivl. Gabi bor nu sammen med sin mor og sin onkel. udsagnsled = bor, grundled = Gabi, genstandsled = med sin mor og sin onkel ??? er det rigtigt..?? eller er det bare forholdsordled??? Hilsen atm -
Til Christine!!!
ForumindlægHej Christine, prøvede at kontakte dig, men det var ikke muligt.. men ville spørge om vi ku lave en deal.. jeg er en ørn til kemi, men desværre ikke hardcore til tysk.. sååh hvis vi kunne hjælpes lidt ad, ville det være top nice..Knus Jannie -
HJÆLP!! Google-translate
ForumindlægHej med jer, Vi er 3 piger, som har sproguge og vi skal lave en sang, som handler om google-translate og vi vil lige høre om nogen af jer herinde har forslag til forkerte dansk/tysk oversættelser inde fra google-translate? Hilsen de tre hårdtarbejdende piger -
Mein Dritter Mord
ForumindlægHej, ville lige spørge om nogle havde læst "Mein dritter Mord" af Melina Moser Vi skal nemlig skrive en opgave om teksten, ville lige spørge om nogle kan huske hvad den handle om og måske skrive et lille resume på tysk. tak -
10.klasse prøve sidste år
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
10.kl prøven fra 2011
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
Begynder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige droppet ud af tysk og skal begynde til fransk den 17. Og jeg har 1½ år tilbage til eksamen, så er der nogen ideer til hvordan jeg hurtig kan lærer fransk? øvelser, eller bare de ting man lærer i starten af sproget? På forhånd tak. -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej allesammen:) Jeg skal op i mundtlig tysk om nogle par uger, så jeg tænkte på om der er nogle af jer som har nogle ekstemporaltektser liggende som i kan sende, så jeg kan få øvet mig. Tak på forhånd. -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej kloge hoveder! Nogen der ved hvordan man oversætter denne sætning: Vi er glade for at have mødt dig. (Til tysk) Jeg har selv siddet med det, og har prøvet mig frem: - Wir sind froh, dir getroffen Er jeg lagt fra? -
nogle som har følgende stile?
Forumindlægnogle som har følgende stile?afmagtevne, vilje adgang til sexat tabe sejrenen tyskers historieselektionprofil af en magthaverBusiness as usual"formulere selv en overskrift" - udgangspunkt: Tage Voss'synspunkter i Selektion -
Industriallisering
ForumindlægHej! Jeg håber I kan hjælpe mig med det her spørgsmål, der handler om den anden industrielle revolution i tyskland. Spørgsmålet lyder således: hvilken betydning fik industriallisering for det tyske samfund generelt (dvs. økonomisk, politisk og socialt)?
