Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14401 til 14420 af 27879
-
HASTER
ForumindlægHey - er der nogen der kender noget til det engelske domstol system ? -
4 linjer lang rettelse ??? please
ForumindlægHej nogen som hurtigt kan hjælpe med en rettelse og god formulering af min e-mail som skal sendes?? _____________________________________________ Kære Palle Gad! Jeg hedder Andres, jeg er 18 år nu, og går på Svendborg Gym. i 3.g. Som sagt er jege virkelig interesseret i kirurgi, eller mere uddy... -
Hjælp til retning af essay (komma osv.)
Forumindlæg”Skandale som succeskalkyle” I Stefan Jonssons artikel, Skandale som succeskalkyle, beskriver hvordan Kristian Von Hornsleth har udnyttet fattigdommen i Uganda og vil formegentlig tjene flere millioner kroner på at forærer en grisling væk. Superman flyver rundt i Jensen. Han spotter en ung dam... -
Synopse Hjælp hvis i har ti´d
ForumindlægNår man har en novelle og man så skal lavede en synopse skal man så, vælger sidere fra novelle eller skal man lave en synopse for hele novelle -
Industrialisering/Jernbane - fag: Samf og engelsk? (skal vælge fag imorgen, haster)
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge jer om det kan lade sig gøre at jeg skriver om industrialiseringen i England og/eller jernbanen i England, med fagene samfundsfag og engelsk? Jeg er virkelig i tvivl så håber på at få et gavnligt feedback vh Pendan -
Pllz help
ForumindlægMængden af et bestemt radioaktivt stof aftager eksponentielt som funktionen af tiden med en halveringstid på 21 år. Med f(t) betegnes det antal gram af det radioaktive stof, der er tilbage til tiden t (målt i år). Det oplyses, at f(0) = 120 Hvor mange gram af stoffet er der tilbage til tiden t=... -
er lost være sød at hjælpe....
Forumindlægjeg beder jer virkelig at hjælpe....jeg kan ikke finde ud af det..... I firkant ABCD er /_A= /_D=85grader, /_ C=90grader og /AB/=8 og /AD/=12. beregn /BD/. Beregn /BC/ og /CD/ samt arealet af firkant ABCD. forstil jer firkanten: AD=12 AB=8 A=85 grader og D=85grader og C=90 grader... ... -
spansk hjælp - haster
Forumindlægførst: hvordan siger man, "når jeg synger føler jeg mig fri" på spansk? også, er der en af jer som gider tjekke mit spanske igennem, om det er korrekt? jeg har også sat den danske tekst ind, så i kan se hvad der i virkeligheden skal stå :D Spansk Hola! Me llamo Kimmie. Soy de Dinamar... -
tid/ventetid
ForumindlægJeg er i gang med at skrive et essay om tid og ventetid. Men er gået lidt i stå... Nogle der har ideer til ting jeg kan komme ind på? På forhånd tak! -
FSA 2005, Snegl
ForumindlægJeg er igang med en stil, den skal skrives om et bille af en Snegl som står på et gadehjørne, den er på størrelse med et menneske. Opgaven er fra FSA 2005, nogen som har lavet opgaven og kan hjælpe? eller noget som kan give lidt inspiration :) -
HJÆLP, noveller
Forumindlægjeg skal skrive en novelle som skal handle om ,, farlig trafik,, det var temaet vores lærer valgte men jeg ved ik hvad jeg kan skrive om, jeg helt blank, har i nogle gode ideer så hjælp mig please. den er for til imoirgen,,:( -
Lektiehjælper og hjælpelærer
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING Jeg ønsker at hjælpe folkeskoleelever. Mit navn er Laura Torkamani og jeg går i 1.g i gymnasiet. Jeg har matematik på A-niveau som jeg får topkarakterer i. Derudover tilbyder jeg også primært undervisning i dansk, tysk, engelsk og samfundsfag (som jeg også får topkarakterer i).... -
Ad/af
Forumindlæghedder det op af/ad trappen? hvornår bruger man ad og af? nogle specielle regler? -
Underoverskrift,Mellemoverskrift og fodnoter
ForumindlægHej er der nogen der vil fortælle mig hvad en underoverskrift (Mit gæt er underrubrik men er ikke sikker), en mellemoverskrift (Ingen ide) og hvad fodnoter (Ingen ide) er. -
studieportale er det snyd?
ForumindlægHej jeg er rigtig glad for at få hjælp herind engang imellem fordi jeg ikke har mulighed for det hjemme som så mange andre af mine kammerater har. Men jeg tænker bare når jeg spørger om hjælp. Er det snyd at spørge om hjælp herinde? jeg mener, jeg aner jo ikke om en lærer ville synes det ... -
Blodtype haster megettttttt
Forumindlæghvis jeg er blodtype A rhesus negativ hvilke genotype/fænotyper, med hensyn til blodtyper, kan mine forældre have?? tusind tak! -
Terminsprøver
ForumindlægHvad sker der hvis man får -3 i en terminsprøve? Kan man så ikke komme på gymnasiet selvom man har et gennemsnit på 8? -
stileksam giv karekter
Forumindlæghej er der nogen der gider giv en karekter, på min stil som jeg har lavet idag i eksamen og i må gerne var ærlig hvis jeg ikke er bestået tak -
Talepapir - læs indledning
ForumindlægMin indledning for talepapiret: - Jeg vil først fortælle om atombomben og processen, fission, som foregår i atombomben, da jeg synes det er vigtigt at få på plads hvad der egentlig sker i bomben, da hele dramaet ”Copenhagen” jo handler om atombombens ”opdagelse”. - Derefter vil jeg diskutere hvor... -
Matematik øvning til Eksamen, er i stå
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/2007-8-2V_Med.pdf Jeg er igang med Opgave 6, men er i stå, kan ikke finde ud af den, hvad skal jeg, og hvordan? På forhånd tak:)
