Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14461 til 14480 af 20009
-
Hvordan siger man .--
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med mig, at oversætte dette til tysk. Det her: Fordi jeg sytes, at jeg ved en del om østrig,og fordi at jeg har været på skiferie dernede med min klasse. Hilsen Louise.. -
oversættelse
Forumindlægheej ., nogen som er gode til at rette., har nogle sætninger som jeg skal oversætte og er ikke særlig god til tysk ., nogen der kan hjælpe ?? kan ikke sætte dokumenten ind så vis jeg kunne få en email og sende til ville de være perfekt ., plizz ., -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej allesammen:) Jeg skal op i mundtlig tysk om nogle par uger, så jeg tænkte på om der er nogle af jer som har nogle ekstemporaltektser liggende som i kan sende, så jeg kan få øvet mig. Tak på forhånd. -
Lidt hurtig hjælp! :-)
ForumindlægHej :-) Jeg har de her to spørgsmål i historie, som jeg ikke kan finde ud af. Nogle der kan hjælpe ?? :-) Hvordan forløb det danske retsopgør? Var det retfærdigt/ kunne man have gjort det på andre måder?? Hvordan behandledes de tyske flygtninge i DK fra 1945-1949? Hvordan kan vi forholde ... -
sætnings analyse
Forumindlægjeg har en sætning som skal oversættes til tysk, men først skal den analyseres, men er i tvivl. Gabi bor nu sammen med sin mor og sin onkel. udsagnsled = bor, grundled = Gabi, genstandsled = med sin mor og sin onkel ??? er det rigtigt..?? eller er det bare forholdsordled??? Hilsen atm -
nogle som har følgende stile?
Forumindlægnogle som har følgende stile?afmagtevne, vilje adgang til sexat tabe sejrenen tyskers historieselektionprofil af en magthaverBusiness as usual"formulere selv en overskrift" - udgangspunkt: Tage Voss'synspunkter i Selektion -
HJÆLP!! Google-translate
ForumindlægHej med jer, Vi er 3 piger, som har sproguge og vi skal lave en sang, som handler om google-translate og vi vil lige høre om nogen af jer herinde har forslag til forkerte dansk/tysk oversættelser inde fra google-translate? Hilsen de tre hårdtarbejdende piger -
10.klasse prøve sidste år
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
10.kl prøven fra 2011
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej kloge hoveder! Nogen der ved hvordan man oversætter denne sætning: Vi er glade for at have mødt dig. (Til tysk) Jeg har selv siddet med det, og har prøvet mig frem: - Wir sind froh, dir getroffen Er jeg lagt fra? -
Industriallisering
ForumindlægHej! Jeg håber I kan hjælpe mig med det her spørgsmål, der handler om den anden industrielle revolution i tyskland. Spørgsmålet lyder således: hvilken betydning fik industriallisering for det tyske samfund generelt (dvs. økonomisk, politisk og socialt)? -
Begynder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige droppet ud af tysk og skal begynde til fransk den 17. Og jeg har 1½ år tilbage til eksamen, så er der nogen ideer til hvordan jeg hurtig kan lærer fransk? øvelser, eller bare de ting man lærer i starten af sproget? På forhånd tak. -
Analyse af Krücke
ForumindlægHej! Jeg har i dag trukket min tysk tekst "Nenn mich Krücke" også kendt som "Krücke". Jeg ville høre om nogen havde den liggende og kunne give mig nogen guldkorn? Meget gerne gå strækt, da jeg skal op imorgen!:) -
Hjælp til min grammatik, please!!!
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil og håber stærkt at få hjælp fra jer søde mennesker. Jeg har allerede skrevet og formuleret bedst muligt ud på tysk, håber at I vil rette den. :-) På forhånd tak for hjælpen! -
eksamen
ForumindlægHej alle, ville lige høre..Hvis man har haft tysk på b niveau og har hævet det på a, og har fået en ny lærer og nyt hold osv. Kan man så godt komme op til eksamen, med noget pensum fra b niveau? Håber der nogen der vil svare.. :) -
Ordstilling
ForumindlægHej alle sammen! Jeg vil gerne spørge om ordstillingen på tysk fx hvis vi har en sætning som: Vi vil ikke købe bilen i dag. Jeg har forstået lidt af det: Wir werden nicht das Auto kaufen men jeg forstår ikke hvor i dag skal være henne? -Tak på forhånd -
Analyse eller resume af Sirenenvögel
ForumindlægHej jeg har trukket teksten "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner i tysk. Hvis nogle har en analyse eller resume af teksten så må I meget gerne svare :-) Jeg har lidt svært ved at forstå den sådan rigtigt. :/ Tak på forhånd :) -
Wiedersehen mit Vater
ForumindlægHejsa! Jeg står i den situation, at jeg imorgen skal op i mundtlig tysk.. Jeg har trukket en tekst der hedder "Wiedersehen mit Vater" - Isolde Heyne. Jeg vil hører om der er nogle der har nogle gode notater eller lign. På forhånd tak :) -
Good Bye Lenin!
ForumindlægHejsa.Er der en venlig sjæl der kan komme med en kort Personkarakteristik, på dansk, af faderen, Robert Kerner, i filmen "Good Bye Lenin"?Har ikke set filmen og har fået den fornøjelse at beskrive faderen, på tysk, hvilket ikke er helt nemt på nuværende tidspunkt... -
HJÆLP! hastesag! Findes fjernundervisning i sommerkursus ??
ForumindlægHej alle rare mennesker Jeg vil gerne vide om det er muligt at få fjernundervisning (altså hvor man ikke skal møde op på en skole) når man tager et sommer/lynkursus ?? helt bestemt tænker jeg på enten kemi eller tysk 0-c ?? Det ville være en stor hjælp hvis i vidste noget om det. På forhånd t...
