Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 14481 til 14500 af 163701
-
studieretning med bio A, mat B og psykologi C
Forumindlæghej allesammen jeg skal til at vælge studieretning og har overvejet Biologi A, Matematik B og psykologi C. Er der nogle som har denne linje og vil fortælle lidt om det. Bliver biologi hårdt eller er det til at klare. Håber der nogen der kan dele sine erfaringer. :) -
kortfilm- the life is a bitch
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som har set kortfilmen "the life is a bitch" og kan hjælpe lidt med at analysere den. Hvad handler den om og sådan nogle ting. Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen ville hjælpe... -
Studentereksamen maj-juni 2006 1 årigt A
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig til eksamen, og tænkte om der ikk er nogen der har en besvarelse til studentereksamen 2006 a niveau 1 årigt forløb, så jeg kan tjekke om jeg har gjort det rigtigt.. :) -
analyse af "a new woman in town"
ForumindlægHej alle jer derude ville bare lige spørge om der var en, som måske har læst "A new Woman in Town" by Deena Padayachee, og som har analyseret og fortolket den? Er i tvivl om jeg nemlig mangler noget. tak på forhånd -
Dumpet Mat A Bestået Mat B Hjælp!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i det dilemma, jeg skal til og læse videre til finans økonom, men en af de fag man skal have bestået for at komme ind er mat på b niveau, og jeg har dumpet mat på a niveau. (Jeg tog en studentereksamen, en af dem man kan tage på 2år), hvor min studieretning var naturvi... -
HJÆLP TIL AT5-EMNE VALG I DANSK A OG SAMFUNDSFAG B
ForumindlægHej, jeg står og skal til at vælge emne til AT5.... Emnet er "Menneskets forhold til naturen"... Er der nogle som kan give nogle gode emner evt. problemformulering? Fagene er Dansk A og Samfundsfag B... Tak på forhånd:) -
Bestem bukkenes reaktionskræfter på bjælken i A og B
ForumindlægHej, Er der nogle der nogle der kan komme med gode råd til følgende opgave: https://ufile.io/wyu4x Jeg har lavet a og b, men er der nogle der kan hjælpe mig med opgave c) Håber på respons. På forhånd tak -
Emner i kommunikation it A og teknologi B
ForumindlægHej alle, har i muligvis nogle ideer til emner i kommunikation It A og teknologi B til min SRP? Er gået lidt død, har tænkt på TV-shop men er lidt usikker på hvordan jeg kan indrage teknologien, har i nogle ideer? Tak på forhånd! -
Samfundsfag skriftlig eksamen STX A elektronisk/digital
ForumindlægHej alle. Var i dag oppe i digital skriftlig samfundsfagseksamen på A-niveau med adgang til internettet. Er der nogen der ved, hvor strengt kravet om at indrage supplerende materiale er, og hvor stor betydning det har for bedømmelsen af opgaven? -
Typeopgave 1 Spansk Niveau A HHX 2006
ForumindlægJeg ville spørge jer om der evt. er nogle kloge mennesker som har lavet opgave 1 og 2 typeopgave 1 spansk niveau A fra Højere Handelseksamen, Handelsskolernes enkeltfagsprøve fra 2006? :) I må meget gerne svare hurtigst muligt. På forhånd tak! -
procent - hvor mange procent er A løn højre end løn?
ForumindlægHVordan regner man følgende opgave? Hvor mange procent er grundlønnen (23394 kr) størrer end SU på højeste grundsats (5384 kr.)? -
Vis, at (a,b)^T er et punkt på cirlen
ForumindlægLad M være en samling af punkter Punkteren på en cirkel med radius r og centrum i er beskrevet som løsningerne til ligningen hvilket er ækvivalent med Sæt nu og vis, at er et punkt på cirklen hvis og kun hvis . Jeg har vist den ene vej ved at antage, at er et punkt på cirklen o... -
Basiskemi Opgave 104 A - Sidder fast.
ForumindlægVed godt der er lavet andre trådet men de laver helt om på deres reaktionskema og det forstår jeg slet ikke, men viser lige hvor langt jeg er noget. CH_3CH_2OH(aq) +Cr_2O_7^-2 (aq) -> CH_3CH_2COOH(aq) + Cr^3+ CH_3CH_2OH oxidatal = -4 Cr_2O_7^-2 oxidatal = -8 CH_3CH_2COOH = -5 Cr^3+ oxida... -
Beregn værdier for a, b og c i en parabel
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at forstå hvad de forskellige værdier i en forskrift gør ved en parabel. Jeg har vedhæftet et eksempel fra en opgave. Jeg kan ikke se logikken i at funktionen g er lig funktionen f minus en, når funktionen g er længere ude af x aksen. Jeg vil have g til at være lig f... -
Eksamenssættet august 2009 Dansk STX A
ForumindlægHej, Er der nogen der har skrevet en stil fra det eksamensæt hvor man kunne vælge imellem: Lykke-Per, Nattestemninger, Dansk sprogpolitik, og Virkelighed og subjektet Hvis i har, vil jeg hører om i gad at sende det til mig? Hvis i skriver herinde at i godt kan sende det til mig, sender jeg min ... -
Udtrækning ved skr. eksamen??
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi også skal til udtrækning ved de skr. eksaminer, da der er for mange af dem i forhold til de mundtlige (en fra min parallelklasse skal op i matB, samfA, engB, tyA, dansk og bioA, seks skriftlige!). Kan det virkelig passe? -
Hjælp med emne, Rehabilitering & A Clockwork Orange
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart igang med at skrive AT-projekt. Jeg vælger samfundsfag(A) og mediefag(B). Alle landets gymnasiers overemne er "Jagten på det gode liv", og jeg vil derfor gerne kombinere samfundsfag og mediefag, til at beskrive rehabilitering. Samfundsfaglig... -
Tutor i samfundsfag A eller god teoretiker i samf.
ForumindlægHej jeg er en pige, der går i 3. g, Jeg ville høre om der er nogle derude, som er rigtig gode i samf. på A-niveau. Jeg skal nemlig op til eksamen her snart og mit store problem er teorierne, så hvis nogen sidder inde med nogle gode noter til samf. A omkring teorierne eller noget andet og vil hjæ... -
Bestem projektionen af punktet A(7,20) på linjen l.
ForumindlægHejsa. Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig med denne opgave? God aften :-) -
Mat A maj eksamen, opg 10c
ForumindlægHejsa Nogle der kan hjælpe med opgave 10c fra idags eksamenssæt? Kom selv frem til at vinklen er ca. 20,5 grader, men er meget usikker på mit svar.
