Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14561 til 14580 af 42938
-
HJÆLP !!!
ForumindlægHeej.. Jeg er lige blevet optaget på et gymnasium. Jeg skal have Engelsk A, Samfundsfag B og Mediefag B .. Er der nogen som kan skrive om den studieretning som jeg har taget? Altså, hvordan er det? Hvad laver man til mediefag? Er det svært? Hvad skal man lægge vægt på? osv... Jeg håber at I ka... -
Afsætningshjælp!
ForumindlægJeg skal op til afsætning her om et par dage. Og vil natrligvis gerne have, at min første eksamen skal være velltkket, derfor tænkte jeg om nogen af jer havde nogle tips/tricks i ville dele med mig?Eller bare noget man skal læse ekstra på?På forhånd tak! -
depraveret
ForumindlægHvad betyder depraveret? -
ADN
ForumindlægHvad betyder ADN?Fand dette billed på denne side:http://www.sftcg.com/Assets/Ass-Images/Organisme%20et%20ADN.jpg - nogen der lige hurtigt kan forklare? -
Hvordan siger man ...
Forumindlæg"Man skal slagte får" ? -
Ords oprindelse
ForumindlægHejsa.. Jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber at kunne få svar på :o) Har ordet "nuanceret" sin oprindelse i det danske sprog? Eller hvor stammer det fra? Engelsk? Latin? På forhånd tak :o) -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg sidder med følgende spørgsmål omkring tegneserier: Donnez des exemples de bandes dessinées qui ne veulent pas seulement distraire, mais qui ont aussi d'autre buts. (Giv eksempler på tegneserier der ikke bare underholder, men som samtidig har et formål/budskab) Da jeg ved meget l... -
STX, HHX ELLER HTX?
ForumindlægHej derude. Går i 9 klasse lige nu, og er ikke sikker på endnu om hvilken gymnasiel uddannelse som jeg skal vælge. Har haft en interesse for at blive ingeniør, og vil gerne tage ingeniøruddannelsen efter gymnasiet. Ingeniør indenfor noget naturvidenskabeligt eller teknisk, ihvertfald i den retn... -
Historie.
ForumindlægHeej (; Ska' op i historie imorgen. Så tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med hvad man kunne perspektivere og relatere til med de her emner: - 1. Verdenskrig - 2. Verdenskrig - Den fanske revolution - Den Amerikanske uafhængighedskrig - Holocaust -
Robespierre
ForumindlægHvem er Robespierre? -
opgradere et afsluttet fag
ForumindlægHej. Jeg afsluttede billedkunst i 1.g og går i 3.g nu.. jeg tænker nu på at skifte mit valgfag til billedkunst på B. Er det muligt? Hvis jeg nu kommer til at skifte mit valgfag, vil de karakterer jeg får i billedkunst på niveau erstatte mit karakter i c niveau... også selv jeg har været til bill... -
punkt til linje
ForumindlægHej. Jeg sidder og nørkler lidt med punkt-linje-afstandformlen. Problemet er jeg godt kan forstå hvad men gør, men kan overhovedet ikke forklare det. Hverken med ord eller matematisk, hvilket er et problem da jeg højest sandsynligt skal forklare det imorgen til en mundtlig årsprøve...Hjælp! noge... -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
forberede sig til tysk?
ForumindlægHvordan forbereder man sig til tysk, dumt sprøgsmål. Har overvejet at læse mine tekster igennem og så lave mundtlig et tysk referat. Men det kan jeg da umulige bruge hele min læseferie på. Hvad gør I? Eller nogle forslag?? :D -
Terminsprøver
ForumindlægHej allesammen Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle katogorisere denne tråd under, men nu har jeg altså bare valgt det. Jeg går i 1.g og om 2 uger er der sidste skoledag. Hvad sker der egentlig i læseferien? Jeg ved at den første uge, skal jeg skrive min DHO, også skal jeg mindst op til én eks... -
"En god røv er en fordel"
Forumindlæg"Hvis man har en god røv, er der ingen grund til at skjule den til eksamen." - http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=896698 En dansk lektor, Klaus Kjøller, mener, at ens fremtræden har større indflydelse ved en eksamenspræstattion end ens faglige viden. Han henvender til en unde... -
Meget i tvivl mht. AT!
ForumindlægJeg er bange for, at min synopsis er meget mangelfuld, og jeg er derfor her på falderebet blevet ret bekymret for min AT-eksamen -som er nu på onsdag. Jeg skriver i fagene billedkunst og historie, om udvandringen til USA og lader billedkunst repræsentere humaniora vha. en socialanalytisk billedan... -
Tæller standpunktskarakterer?
ForumindlægHej, når man regner sit snit ud tæller standpunktskaraktererne så? eller er det kun årskaraktererne og eksamen? -
Angående valgfag på HF
ForumindlægEr der nogle som med nogenlunder sikkerhed kan hjælpe mig med dette her. Jeg har læst 5 valgfag, hvoraf jeg skal til eksamen i 2 af dem: Engelsk A Fransk B Erhvervsøkonomi C Psykologi C Har jeg ret til at hæve mine niveau i 2 af de obligatoriske fag: Religion, og Samfundsfag. Jeg ha... -
Synes I jeg skal klage...
ForumindlægHej. Jeg ved ikke om det er muligt at klage over årskarakterer, men jeg har fornyligt set min afsluttende årskarakter i engelsk A hvor jeg har fået 10. Men i de sidste to standpunkskarakterer havde jeg fået 12. Jeg har alt haft 14 afleveringer i engelsk hvor jeg i alle sammen har fået 12, undtag...
