Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14621 til 14640 af 20009
-
Rigtig
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg er lidt i tvivlt om denne sætning er blevet formuleret korrekt på tysk. Håber, at I vil hjælpe mig med at rette fejlen. "der Königsohn war den Helden das Land" Mvh -
Svært?
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætning til tysk: Det kan være svært for ham at forstå sproget. Det jeg lige er i tvivl om er, hvordan man skal oversætte svært. Ved ikke om det skal være schwierig eller schwer. Er der nogen der kan hjælpe?? -
hvad betyder: "Das Boxturnierin Wedding"?
ForumindlægHej jer derude. Jeg har fået til opgave at skrive en tysk artikel om "Napola" med ovenstående overskrift, men jeg ved ikke helt hvad det betyder. har prøvet at slå Wedding op men ordet findes ikke i ordbogen... på forhånd tak :) -
Oversættelse
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at oversætte "Men jeg tænker ikke over frygten for terror" til tysk, kan nemlig ikke helt få det til at lyse korrekt. (Må gerne ændres hvis det er, for sætningen lyder egentlig lidt underlig jo mere jeg læser den) På forhånd tak. -
Mac office??
ForumindlægHej!:-) Jeg har overvejet at købe en macbook pro.... Da jeg skal bruge min computer til skolebrug, vil jeg gerne have at mac office pakken ikke kun indeholder dansk men også engelsk og tysk...gør den også det eller??? Mvh Mia -
Men den er sjovere med venner
ForumindlægJeg har et Tysk spørgsmål. Jeg sidder og skriver en stil, men har et problem der holder mig tilbage turen er sjov, men den er sjovere med venner. Hvordan skal man skrive (men den er sjovere med venner) Er det jeg har skrevet rigtigt ? (Aber das ist Spaßiger mit freunde) -
Nogen som kan give hurtig hjælp?
ForumindlægHej.. Er ved at lave en tysk afl. til imorgen, og kan ikke finde ud af at få oversat en sætning. Her kommer sætningen: Vi synes det er vitigt at vores kunder får den bedste service. -
jeg elsker hitler :)))
ForumindlægNu når jeg har fået jeres opmærksomhed. Hvis i har kendskab til den tyske tekst "Kind sind immer Erben", må i meget gerne hjælpe mig, da jeg er desperat efter hjælp. Hvordan vil I fortolke teksten? Og hvad er det i lægger mest mærke til? God aften :))) -
fsa terminsprøve
ForumindlægHeey er der nogen der har været op i terminsprøve den som hedder 2010 , har ik brug for den der hedder 2009 osv .. men 2010 for jeg er meget nervøs og ville vide i tysk og dansk og engelsk skriftligt hvad der er vi kan skrive om !!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP PLEAAAAAAAAASE !!!! :'( -
HASTER OVERSÆTTELSE
ForumindlægIårene før Hitler kom til magten var Tyskland et politisk kaos. Millioner af mennesker var arbejdsløse og fattige. derfor var det let for Hitler, som lovede orden og arbejde, at vinde tyskernes stemme -
Fysik en Studiebog Side 32 Opgave 8 a. og 8 b.
Forumindlæga. Fra Skagen til den dansk-tyske grænse er der 340 km i luften. Hvor længe vil et jagerfly være om at flyve afstanden, hvis det flyver med 2.000km/h b. Hvor længe vil lyden være om at tilbagelægge den samme distance? -
Indledning af en bisætning
ForumindlægHvordan kan man se, hvilket ord der indleder en bisætning. Jeg har et eksempel på en dansk sætning, som så skal oversættes til tysk, og markere hvilket ord der indleder bisætningen; Han siger, at han har sendt brevet -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej! Jeg sidder med denne sætning: "Hun har for meget at lave, så hun har knap tid til at se sine venner." Nogen der har et bud på en oversættelse til tysk? Selv er jeg helt blank! På forhånd tak Daniel -
HJÆLP KLOGE TYSKHOVEDER ! :( ?
ForumindlægVær venlig at rette denne tekst :(, er en hat til tysk ? nogle der er venlige at rette den den er på under 80 ord vil jeg tro :) ?.. sætter den ind hvis nogle er flike at hlælpe mig :) på forhånd tak.. :) MVH -
Analysemodel til faglitteratur
ForumindlægJeg sidder og skriver dansk-historie opgave med historie som fag. Skriver om tyske kvinder under det tredje rige. Her skal jeg så analysere nogle kilder og tekster og sådan. men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal analysere, nogle der har et bud?? -
lidt hjælp !!!
Forumindlæghej... er der nogen, der kan hjælpe mig med føgende? "De har ikke engang ringet og inviteret mig hjem hos dem nu hvor det er jul. Sådan havde jeg da ikke opdraget mine børn" Jeg skal have oversat dette til tysk, men kan ikke rigtigt finde ud af det. håber i kan hjælpe mig tak -
Hjælpeverbum
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med disse opgaver? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på engelsk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på tysk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på fransk? -
Rettelse - Der untergang!
ForumindlægJeg går i 2.g og har tysk på b-niveau. Min stil er på 2½ side og jeg vil høre om der er nogle der har tid og lyst til at rette den hurtigst muligt. Det ville virkelig være rart med noget hjælpe! På forhånd tak :-) -
"HAR HAFT"
ForumindlægHejsa.. =) Er der lige én der kan fortælle mig hvordan denne sætning skal oversættes til tysk? "Han har altid haft arbejde." Er det ok at sige: "Er hat immer Arbeit gehabt." På forhånd tak. ;D -
(m) (f) (n)
ForumindlægHej folkens. Ville bare sprøg om, hvad m f n står for, jeg blander altid Der Die Das , fordi i min tysk overstættelse står de i parentes , men ved ikke om det er die der eller das .. Håber i kan hjælpe ..
