Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 14761 til 14780 af 163701
-
"A Shot in the Light" by Lion Goodman
ForumindlægHej igen igen!Er I sikre på, at I ikke har nogle nøgleord eller guldkorn i forbindelse med "A shot in the Light"?Det drejer sig især om tolkning af titlen.På forhånd mange tak! -
Bestem konstanten A således at y0(x)=Ae^2x
ForumindlægHej Jeg sidder fast med denne opgave her: "Bestem konstanten A således at y0(x)=Ae^2x er en løsning til 2. Ordens differentialligningen: d2y/dx2 + 6y = 3e^2x" Jeg kan simpelthen ikke se mig ud af hvor jeg skal begynde... på forhånd tak -
HJælp det haster virkeligt
ForumindlægHJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg på den... jeg er lidt lost i det her...- Citér 13 timer og 13 minutter siden af Zimi Andrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He g... -
mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009
Forumindlæghar i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me -
Hvordan bestemmer jeg ud fra grafen fortegnet for hvert af tallene a, b og c?
ForumindlægAltså, jeg ved godt at "c" er grafens skæringspunkt med y-aksen, men hvad er så a og b? -
Studievejledning: Eng B
ForumindlægVi fik at vide, at Engelsk B kører over tre år? Kan det passe? Vi har ellers fået at vide, at B-niveau kun rækker over to år.Er det også sådan for andre fag? -
Bestem de værdier af a, for hvilke følgende ligningssystemer har netop 1 løsning!
ForumindlægBestem de værdier af a, for hvilke følgende ligningssystemer har netop 1 løsning! (a+1)x+4y=3 2x+(a-1)y=5 Hvordan gør jeg det? -
reducer (2a - 1)^2+3(7-a) a^2
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan man reducer (2a - 1)^2+3(7-a) a^2 i må meget gerne skrive hvordan uden at reducere det hvor mig tak :) -
en funktion er givet ved f(x)=4*a^x
ForumindlægHej all Jeg er kommet til en opgave der lyder således: En funktion givet ved f(x)=4*a^x Hvor a er et positivt tal. Grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100). a) Bestem tallet a. Hvordan skal denne forståes? Og hvordan skal jeg begynde og regne den ud? Tak på forhånd. Matt -
Isoler x ligningen: a*x+8=-b*x+5
ForumindlægJeg har matematik aflevering for, men ikke løse denne opgave: Ísoler x ligningen a*x+8=-b*x+5 Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig, på forhånd tak! -
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2012 HTX
ForumindlægBoys and girls, er der nogen derude som har lyst til at dele deres besvarelser fra mat a skriftlig eksamen HTX ? :) -
opg. 5.004 fra Eksamens opg i mat a-niveau 2006
ForumindlægHi derude er der nogen der gider hjælpe med denne mat opg. fra: opg. 5.004 fra Eksamens opg i mat a-niveau 2006. -
To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til?
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en rapport om blodtypernes genetik, og jeg kan ikke finde ud af at besvare dette spørgsmål: To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til? Håber at I kan hjælpe mig ;-) Vh Annemie -
24 timer eller 24 minutter?
ForumindlægHvilke eksamener er 24 timers-eksamener, og hvilke er 24 minutter? -
analyse og fortolkning af romanen get a life vita andersen
Forumindlægfortolkning og analyse af romanen get a life vita andersen,,,det haster plz -
Bestemme konstant a således at l er vinkelret på m
ForumindlægHej. Jeg sidder med min matematikaflevering og har problemer med en opgave. I eksamensopgaver i matematik matematisk linje 2-årigt forløb til b-niveau, sproglig linje højt niveau 1998, hedder opgaven 3.033 Opgaveformulering: "I et koordinatsystem er en linje l bestemt ved ligningen x+3y-100... -
Forskellen mellem UV-a, UV-b og UV-c.
Forumindlæghvad er forskellen på UV-a, Uv-b og UV -c -
Kan man ændre sine A-fag karakter, efter at have afsluttet dem i 3g ?
ForumindlægHejsa. jeg har afsluttet 3g med -3 i Mat A. Jeg kan desværre ikke komme ind på det uddannelse jeg vil. Mit spørgsmål er kan jeg ændre mit -3 i mat A ? ved at tage enkeltfag i hf. -
har jeg beseåt B og C når jeg har haft A og dumpet??
Forumindlæghejsa i HTX startede jeg i første år med matematik på C, andet År på B og sidste år på A, men jeg dumpede så A. Har jeg så os dumpet B og C eller hvordan fungere det egentlig? -
Retvinklet trekant, kender vinkel a og hypotenusen, bestem alle andre sider og vinkler
ForumindlægI know, det er total børne lærdom, men jeg skal lige skubbes igang bare til at finde en af vinklerne.. For her sidder jeg med min dyre TI-89'er og kan ikke huske hvordan man man finder en side ved hjælp af sinus. Jeg kender vinkel A som er 40, og hypotenusen som er 1, samt jeg ved at den er r...
