Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14761 til 14780 af 25375
-
Analyse af 1984
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive om bogen 1984, men jeg er gået lidt i stå jeg skal analysere og fortolke romanen med et særligt henblik på forholdet mellem Julia og Winston og statens syn på kærlighed. kan i hjælpe mig med at begynde eller har i nogle forslag til hvor jeg analysere denne roman. -
Positioning: The Discursive Production of Selves
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og læser til eksamen i psykologi.. Og som opgivet pensum er der blandt andet en dejlig lille lækker sag i form af Davies, harré og harré videnskabelige artikel ved navn : Positioning: The Discursive Production of Selves. Er der nogle kloge hoveder som kender til denn... -
Lean, hvordan staver man....
ForumindlægJeg er godt i gang med mit projekt om Lean, og kom til at studse over, hvor forskelligt folk egentlig skriver Lean. Det jeg mener er følgende: Lean LEAN lean Jeg kom til at tænke på, når man skriver Lean på disse forskellige måder, kan det så ikke være fordi man tillægger Lean forskellige betyd... -
Hjælp, hvordan????? HURTIGT.
Forumindlæghvordan oversætter man dette? er virkelig kørt fast .. :// ligepludselig mistede jeg kursen og flyvet satte kursen imod en ø, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, gik i panink, og sagde i højtalerne at det skulle holde fast. ^ MHV .. -
Magtens tredeling
ForumindlægNogle der kort og grundigt, kan fortælle om magtens tredeling. Det ville være en kæmpe hjælp. -
Stern vs Erikson
ForumindlægJeg har tænkt mig at lave en opgave om Stern vs Erikson om deres teorier vedrørende børns psykologiske udvikling. Er der nogle der kan hjælpe mig om hvordan man kommer i gang og hvad der kunne være relevant at skrive om. Tak;) -
FREMTIDEN!!!! :O
ForumindlægGoddag! Så er AT-tiden ved at nærme sig, og emnet er FREMTIDEN. Er der nogen der har nogle interessante emner som vil dele med os andre?? Det skal helst være Biologi sammenkoblet med et andet fag. Men ellers er jeg åben for alle forslag! Håber i har nogle spændende og sjove emner :) Knus!! (: ... -
haster dansk stil
Forumindlæghejsa. jeg har oprettet indlægget en gang før, men da personen som ville hjælpe mig ikke ku alligevel, så vil jeg prøve og høre om der ikke er andre der vil hjælpe mig? det handler om en stil som jeg har skrevet på ca 2 sider, som jeg gerne vil ha rette for sprogelig fejl. -
Hallooo mennesker :D
ForumindlægHallooo :D Hmm jeg tænkte på. Er der ikk nogen der gider komme med muligheder til overemner man kan have om til projekt? Og evt. underemner.. Tak på forhånd. -
Hvornår får man SRP tilbage?
ForumindlægHvornår får man ca. sin SRP tilbage, hvis man har afleveret d. 21 december? -
STX eller HHX
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal gå på HHX eller STX. Efter en af de to udanelser skal jeg til at tage Cand Oecon udanelsen. Hvad skal jeg vælge? -
Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.
ForumindlægKan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer? -
spice girls
Forumindlæghvorfor er de begyndt igen? -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
rettelse af gramma
Forumindlæghej er der en der vil kigge det i gennem for gramtiske fejl så ville jeg være taknemelig!! Die erzählrein geht spazieren. Verrent sie geht dingt sie an die Vergangenheit. Als sie zwei Jahre verheiratet gewesen war, erzählte ihr Mann, er hatte ein Bedürfnis, das er nicht mehr unterdrücken konnte:... -
Problemformulering hjælp ?
ForumindlægEr denne problemformulering uddybet og er spørgsmålene rigtige med hensyn til rækkefølge ? Problemformulering Jeg har valgt dette emne, da jeg finder det interessant, hvordan Den Franske Revolution udviklede et land og hvilke årsager/konsekvenser Revolutionen skabte. 1. Redegør for hvilke års... -
UDDANELSE
ForumindlægHej, er de rnogen der ved hvordan man egentlig bliver undervist og såfremt uddannet i Kina? F.eks. i DK, vil man primært blive undervist således, at man arbejder meget i grupper, mens man i England har en undervisningsform, hvor læreren sådan set gennemgår det hele, dvs. en klasseundervisning.... -
Hosekræmmeren
ForumindlægJeg ved, at Hosekræmmeren er skrevet i 1829, men hvilken tid tror I, at "historien" foregår i? :S 1750'erne måske? Jeg har ingen anelse ;S Hvad tror I? -
valg af emne til AT 2010
ForumindlægHjælp mig! Jeg har brug for nogle idéer til dette års AT-eksamen. Jeg vil gerne lave noget humanistisk indenfor humanisme og samfundsvidenskab- altså IKKE noget naturvidenskabeligt. Men hvilket videnskabeligt gennembrud kan jeg så vælge? Jeg er frisk på at høre nogle gode emner. MVH Mig. -
differentialkonventionen aka f-mærke
ForumindlægJeg har nogle funktioner, som er voksende. Jeg skal vise ved hjælp af f-mærke at de er det. Så vidt jeg ved, skal f-mærke være positivt for at funktion kan være voksende. Men når jeg differentiere funktionerne på min lommeregner, giver de noget negativt. Håber nogen kan hitte rede på det. 1) F(...
