Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14841 til 14860 af 23684
-
pensum
ForumindlægHvor meget vil i lægge i at læse læsepensum? Jeg ved godt at det vi kan komme op i hører under eksamenspensum...men hvor vigtigt er de at læse det læsepensum...hvis man nu kan huske de essentielle ting fra læsepensum, er det så vigtigt at læse det hele igen? -
Saga'er
ForumindlægHvorfor var det at sagaer blev skrevet, og hvordan og hvornår?Det var noget med at island eller norge var i nedgangstider og sådan noget, og så sejlede de fra det ene sted til det anden og alt muligt mærkeligt? Er faldet af toget, så jeg håber at nogen kan hjælpe mig :)På forhånd tak -
Pokkers EXCEL
ForumindlægHej har et mindre problemHar et par grafer i excel der optimere et dækningsbidrag ud fra en række afsætningsmuligheder.Vil gerne have plottet et punkt ind på denne graf der markere hvor det optimale dækningsbidrag findes.Men hvordan får man den til kun at plotte det koordinatsæt ind i en graf der... -
USA
ForumindlægHej har lige et spørgsmål:var USA's Domino-teori en rigtigt opfattelse af kommunismen og (sydøstasien) (rigtig opfattelse af verdens situationen eller var den forkert) og hvorfor eller hvorfor ikke??? -
Det gyldne snit
ForumindlægHej! Jeg sidder og er igang med min billedanalyse og jeg skal nu til at finde det gylnde snit. Problemet er bare, jeg kender ikke et program som viser et gittter eller noget der kan hjælpe mig med at finde det? -
SSO Bilag
ForumindlægSkal bilagene have sidetal????? -
Konvergens
ForumindlægHej derude. Jeg har en opgave som lyder; 1. Vis dernæst, at` ikke er ligeligt konvergent i intervalet R. "Jeg tænker, at jeg skal bestemme grænseværdien for x=1 og for 0< x < 1 og for x>1 og for x<0. Hvis jeg får samme grænseværdi for alle værdier af x, så vil det være lig... -
AT i dansk/historie(samfundsvidenskabelig del)
ForumindlægHej SP Emneforvirringen er da snart total med AT og "Rejser". Forstår at det skal være en fysisk rejse og indtil videre kunne jeg godt tænke mig at kombinere Dansk og Historie. Har ikke samfundsfag længere (havde det på B niveau i 2.g), men er det alligevel muligt at have faget isted... -
eksamen anno 2004
ForumindlægHej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie.. -
Hvad kendetegner H.C. Andersens eventyr?
ForumindlægHvad er kendetegnet for H.C. Andersens eventyr? Ved at han skrev dannede og udannede eventyr, men hvad kendetegner dem ellers? -
Numerisk løsning af 2. ordens differentialligninger
ForumindlægHvordan løser man 2. ordens differentialligninger numerisk? Kan I evt. vise det? På forhånd tak. -
Herman bang "Irene Holm" Impressionisme
ForumindlægHej jeg skal lave en opgave om "Irene Holm" og skal besvare følgende spørgsmål: 1. Kom med eksempler fra teksten på impressionisme 2. Finde eksempler på toppen af isbjerget- motivet bag det 3. Eksempler på scenisk fremstilling 4. Eksempler på den tragiske undertone 5. Hvor kommer fortæ... -
Hvad betyder redegørelse.
ForumindlægHvad er redegørelse og vurdere? Har meget svært ved samfundsfag og skal op til det på mandag men ved ikke hvad de ord betyder kan nogen hjælpe ? -
A-vitamin!!
Forumindlæghejsaa-vitamin oplagres i leveren som en ester af palmitinsyre (hexadecansyre)hvordan er strukturen så af denne ester?jeg ved at man ikke rigtig kan på studieportalen men det er nok med at fortælle hvilke ændringer der er på A-vitaminet...tak på forhånd -
PPR-UDDANNELSE
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man uddanner sig som ppr, og hvorhenne og hvad skal ens snit vær? har søgt lidt på google, men jeg tror man skal uddanne sig noget andet for at være ppr? Forstår ikke helt .. -
Hjælp til Dannelsesrejse
ForumindlægJeg har valgt at skrive om dannelsesrejser i fagene Dansk A og Historie A. Jeg vil tage udgangspunkt i H.C. Andersens bog " en digters bazar". Jeg er dog lidt på bar bund til hvordan jeg skal få den historiske del med ind i det, nogle der har nogle forslag til litteratur jeg kunne bruge... -
Det forsømte forår problemstillinger ?
ForumindlægHei...Har tænkt mig at skrive dask opg. i DFF og vil bare hører hvilke problemstillinger jeg skal ligge meget vægt på...?? (Eller evt. bare nogle gode problemstillinger) -
eksamensopgaver(rettelse)
ForumindlægNogle der kan hjælpe med følgende opgave 1? Borvand: (Borsyre: H3BO3) Der afpipetteres 5,0mL borvand (Etikettens angivelse: 2% borsyreopløsning), som herefter titreres som monoprot syre med 0,100M NaOH. Ved ekvivalenspunktet er der brugt 18,8mL af NaOH-opløsningen. c) Stemmer analyseresultatet ov... -
Newton Kepler
ForumindlægHey Jeg ville hører om der eventuelt var nogle af jer der kunne anbefale hjemmesider,bøger etc. der omhandler en mere dybdegående gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. mange tak :) -
Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni
