Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14941 til 14960 af 52987
  • MatB eksamen! Htx, opgave 2

    Forumindlæg
    Hej jeg er færdig med opgave 1 nu, og kan virkelig ikke få noget lavet i det her vejr. Hvad med jer? Nogle der har lavet noget i opgave 2?
  • cykelnedbremsning

    Forumindlæg
    hej. Hvis vi på en cykel har et dårligt bagnav som virker med et moment på 0,2Nm imod omløbsretningen, hvordan finder man så ud af hvilken deceleration det vil give ?.
  • Forskrifter

    Forumindlæg
    Heej (: Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man kan se om en forskrift passer til en linje i et diagram? Jeg har virkelig svært ved det. 1000 tak på forhånd!
  • binomialkoefficienten

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Nogen der ved, hvordan man udfører et bevis for binomialkoefficienten, altså K(n,r)=n!/(r!*(n-r)! Det haster virkelig. På forhånd tak :)
  • mat B eksamen - sandsynlighedsregning ?

    Forumindlæg
    Hvad vil være godt at komme ind på og hvordan kan man starte, hvis man trækker et spørgsmål med sandsynlighedsregning? er virkelig lost på det område, så håber nogen kan hjælpe.
  • HLÆÆÆÆ ÆÆÆLP kemi spørgsmål!

    Forumindlæg
    er der nogen der vil forklare mig noget om Ion-vandring? (: altså: Hvordan og hvorfor ioner bevæger sig i et elektrisk felt? har virkelig brug for hjælp!!
  • Stramning, lempelig finanspolitik

    Forumindlæg
    Hej Jeg synes virkelig de økonomiske politiker er meget svære. De kaldes både lempelig, stramning, kontraktiv og ekspansiv. Men hvad er det samme?
  • FYSIK/KEMI eksamen !!

    Forumindlæg
    Ska til fysik/kemi eksamen i næste uge. Er virkelig ikke særlig god, og kunne godt bruge nogle rigtig gode notater. :) Håber på noget hjælp.
  • Bestem en forskrift

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til denne opgave.. bestem en forskrift for den eksponentielt voksende funktion f , der har vækstrate 20%, og for hvilken f(0)=10
  • Konstruktivisme!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har læst et sted, at konstruktivismen søgte at tjene et samfundsmæssigt formål?! Men hvad var det for et formål? Jeg har virkelig ingen anelse! På forhånd tak
  • Stofsifte

    Forumindlæg
    Hi, jeg håber virkelig i kan hjælpe med dette spørgsmål. På forhånd tak. Hvad bruges ATP, NADH2 og Pyruvat videre til i glukosestofskift?
  • analyse af novelle

    Forumindlæg
    nogle der har lavet en analyse af novellen brændenældeskoven? dette er VIRKELIG vigtig da jeg skal op i næste uge, og mangler mange idéer (: -mange tak
  • Eksempler på potensfunktioner?

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke sammenhænge i den virkelige verden kan beskrives som potensfunktioner? Synes ikke, det er så let at finde noget om på nettet. Måske har I nogle forslag?
  • Saddam Hussain

    Forumindlæg
    Jeg skal have projekt uge i næste uge, og jeg har VIRKELIG brug For ideer til et produkt omkring Saddam Hussein, så hvis i har nogen så Plz skriv dem her.
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hælp til at lave eksamen dispositioner i matematil B niveau.Især i stastistik og intégralregning. Mvh...Mathilde
  • Tangentbestemmelse!!

    Forumindlæg
    Hvad bruger man tangentbestemmelse til i den virkelig verden? Hvad burde man fortælle om, når man trækker dette emne, altså som præsentation af emnet?
  • solceller

    Forumindlæg
    nogen som kan hjælpe mig med emnet solceller. hvordan virker en solcelle, og hvad er en karakteristikkurve for en solcelle, samt hvad fortæller den?
  • Aktuel koncentration

    Forumindlæg
    Nogen, der kan forklare mig dette begreb? Det står virkelig kringlet i min bog. Hvad er helt præcist forskellen mellem formel og aktuel koncentration?
  • Entalpi og entropi

    Forumindlæg
    Når man skal argumentere for dette, hvad skal man så sige? er reaktionen spontan ved Gibbs mindre end 0?? Eller kan bare argumentere ud fra funktionsforskriften..? Har virkelig ingen ide..
  • Potensfunktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare høre om nogen kunne komme op med en forskrift for en potens funktion som kan relateres til den virkelige verden?:) Forsat god Søndag