Søgning på: et dukkehjem analyse. Resultater: 14981 til 15000 af 23724
-
HF skriftlig engelsk
ForumindlægHej. Jeg ville høre, om der er nogle HF'er, som har været oppe i skriftlig engelsk og i så fald, hvad omhandlede emnerne?På forhånd -
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
polykrates' ring og Polyb "forfatningernes kredsløb"
ForumindlægJeg er på meget bar bund på disse tekster nogle der kan fyre nogle ting af til disse tekster, der kan hjælpe en med at snakke i 20 min om dem :D -
åårh hjææælp!
ForumindlægHej.. jeg sidder med teksten hosekræmmeren, som er vanvittig svær tekst, synes jeg.. Men jeg ska lige være sikker. Er hosekræmmeren far til cecil? eller er hosekræmmeren Esben?! -
Forberedelse til mdt. engelsk
ForumindlægEksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg vil til at forberede mig. Men hvordan kan jeg forberede mig udover at læse pensum og lave en disposition?Skulle meget gerne op og nå 11 eller 13 :)På forhånd tak. -
24 timers eksamen på B [samfundsfag]
ForumindlægHej derude.. jeg skal op i en 24 timers prøve og tænkte på om der ikke er nogen der vil dele deres måder, at gribbe det and på. Mit emne hedder KRIMINALITET I DANMARK. Jeg har fået udleveret en masse bilag. Det er en masse artikler fra forskellige aviser hvor temaet er kriminalitet. Derudover har... -
eksempel på eksamens opg. niveau-A
ForumindlægSkal op på fredag i EØ niveau-A, nogen som ligger inde med en eksamens opgave?i så tilfælde, må i gerne sende den til [email protected] nemlig være rart at vide hvordan opgaven formuleringen ser ud.. -
Skriftlig engelsk eksamen - klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk A skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! ”The Journey” The theory of the cycle of life has always affected the human being, whether it is a question of religion or psychology. At... -
høj karakter?
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie d. 19 og det er min sidste eksamen. Jeg har nok over 400 ns, som skal læses og jeg stræber efter et 10-tal. Mit spgm lyder:Hvordan foregår eksamen HELT PRÆCIST? Og hvordan kan man bedst forberede sig derhjemme? Synes nemlig der er mange ting og det er især det med kild... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk.(Gymnasiet, matematisk linje, højt niveau)Og så ville jeg lige høre om der har nogle gode råd hvordan man forbereder sig bedst.Og hvad det er godt at komme ind på til selve eksamen, osv.Mvh. Anna -
EKSAMEN FORVIRRING?!
ForumindlægHej allesammen (: Jeg er rimlig forvirret over eksamen, da jeg ikke helt ved hvordan det hele foregår. Jeg troede at ens lærer kunne vælge en form for eksamen, hvor man fx. får læseferien til at forberede eks. en anakyse. Men nu har jeg hørt at man feks. får emner, man KAN komme op i, og så 40 m... -
oplæsning ved dansk eksamen
ForumindlægNår nu jeg skal til dansk eksamen på mandag, skal jeg jo læse et selvvalgt stykke op fra den tekst, som jeg trækker. Skal det være et sammenhængende stykke, eller må det være flere forskellige steder i teksten? Og skal man starte eksaminationen med at læse op? Har hørt lidt forskellige meninger o... -
Symbol for stokastisk uafhængighed
ForumindlægGodaften ... nu har jeg ledt her og der efter et sådant symbol uden held. Findes der en package eller? Symbolet er sådan set bare \vDash drejet 90 grader mod uret. PFT -
Digtanalyse
ForumindlægHej. Sidder og arbejde med noget digtanalyse og kom til en linie som betyderNatten er hvid og lang ? hvad betyder ? -
Afsnittet Diskussion
Forumindlæghej jeg er lidt forvirret angående dette emne. Min lærer siger at mine afsnit om teori og resultatbehandling er til et 12-tal men jeg går altid 100% i sort når jeg så når til afsnittet diskussion. jeg har fået af vide, at man skal diskutere resultaterne man har fundet, hvilket jeg ikke forstår.... -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(... -
nogen der gider at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDiese Geschichte handelt von einem Junge, wie aus Amerika kommt und geht zurück nach Deutschland, Hamburg. Seine Eltern warten für ihm in Hannover. Immerhin hat er kein Lust zu hause gehen und deshalb verändert er sein Absicht. Er ist mit einem Zug und hat ergattert ein Abteil für sich all... -
en rose
ForumindlægEr der nogle der har læst en rose af Amalie Kram,som kan forklare mig hvad der sker meget kort? -
Rettelse af 3 ord
ForumindlægDer taler spansk. Har jeg oversat til tysk, sådan: Welches Spanischen spricht. Har jeg oversat det korrekt? -
Medier og magt
ForumindlægHar problemer med følgende opgave, som er en del af min aflevering: Diskuter hvorvidt politiske kommentatorer er et problem eller en nødvendighed i dansk politik på nuværende tidspunkt. 1. Jeg har brug for en defination af 'politisk kommentator' 2. Jeg ved ikke hvilken plads politiske kom...
