Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14981 til 15000 af 38620
-
Konklusion?
ForumindlægHejj Jeg skriver en analyserende artikel, og er nået til at skulle skrive konklusionen. Jeg er bare lidt i tvivl om jeg direkte skal skrive:"Det kan konkluderes, at...", da jeg ikke synes det passer ind i forhold til alt andet, jeg har skrevet. Og er derudover også i tvivl om jeg skal ... -
metode dansk medieanalyse
ForumindlægHej alle.. Jeg har i AT analyseret et afsnit af paradise hotel, for at finde ud af hvordan tilrettelæggerne af programmet iscenesætter deltagerne og hvordan deltagerne iscenesætter sig selv. Så er spørgsmålet bare, hvilken metode har jeg brugt? Den humanistiske ja, men hvad skal jeg sige inden fo... -
pls.....
ForumindlægHjælp til rettelse af meget kort tysk oversættelse- har oversætte den fra dansk/tysk pls... skal aflever den ... -
Gode vendinger
ForumindlægHej alle :-) Er der nogle som har nogle gode tyske vendinger til tysk skriftlig eksamen? Lasse... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej. Er der en som er rigtig god til tysk, som vil rette min tyske stil :-) ????????? kan sende den på mail :-) .......... -
?
ForumindlægEr der nogen som har skrevet en tysk tekst om Sofie Scholl? Søger en referat på tysk :/ -
Hjælp! Der Krüppel af Christoph Hein.
ForumindlægTysk Eksamen. HEj! Hvad er temaerne og hvad har teksten med tysk identitet at gøre Tak på forhånd. -
hjælp mig
Forumindlæghjælp mig med mit tysk jeg skal skrive 5 sætning om hvordan det er at være ung på tysk -
plz hjælp
Forumindlæghvordan siger man at han er en tysk rapper for tyrkisk afstamning på tysk ?? -
Min stil - hvem vil læse?
ForumindlægHejsa.Jeg ved godt at det her er lidt sent ude, men jeg har skrevet en kort tysk stil, på omkring 200 ord.Er der en der hurtigt vil kigge den igennem? Bare lige rette de fejl, han/hun ser med det blotte øje.Jeg vil helst ikke have den ud på nettet, da jeg er bange for, at min lærer så kan finde d... -
Hvad betyder dette stykke?
ForumindlægHej,Jeg skal have læst op til flere sider tysk, men der er noget jeg ikke kan forstå, håber i gider at hjælpe:Der Citroën fährt aus der Ausfahrt auf den Bürgersteige; Lola ist gerade vorbeigerannt, das war knap.Durch die Windschutzscheibe des Citroën sehen wir Lola vorbeiflitzen, während der wage... -
rette engelske stile
ForumindlægHeeeeeeeeeej Jeg har altid været god til tyske stile fordi jeg har været god til at rette dem, men når det kommer til engelske stile kan jeg aldrig finde fejlene, men i det sidste ende viser det sig at jeg har rigtig mange fejl som for det meste er nogle fejl min lære finde uheldigt. Er der nog... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej, Er igang med at læse noget tysk igennem, men jeg kan simpelthen ikke forstå denne her sætning: "Ja, es hat mir geschmeichelt, wenn er mir beim Anziehen zugesehen hat, und noch lieber beim Ausziehen, aber das tut wohl jeder Mann." Jeg har prøvet at slå ord op i sætningen, men det ... -
Problemer med en sæting.
ForumindlægHej. Jeg har et problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. jeg er gået i stå med en sætning, som jeg ikke kan oversætte fra dansk til tysk. "Som man kan se på aktantmodellen, er moderen giveren, fordi hun er pigens mor, og beder hende om at give kurven til bedstemoderen. På den måde... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægSkal op i tysk i morgen, men den her del gir problemer.. nogen der kan oversætte for mig? Da sah sie Heinz, verbissen, gebückt auf seinem Fahrrad. Rechts von der Strasse immer noch der Abgrund, der ihr vor kurzem noch so verlockend erschenen war, der Abgrund, der steil und steinig war und erst se... -
Afgangsprøver
ForumindlægHej Jeg begyndte i 10.klasse i mandag, men er hurtigt blevet forvirret over de afsluttende prøver til sommer. Ved godt jeg er tidligt ude, men vil gerne have styr på det. Altså hvad skal man op i, og hvad er valgfrit? Jeg har tysk, dansk, matematik, fysik og engelsk. Og hvad nu hvis nogle a... -
obama og martin l. king
ForumindlægHej alle, Jeg skal i min DIO opgave (analyse og vurderingsdelen) sammenligne martin l. king og obama i lyset af globalisering.. Er der nogle der kan hjælpe mig med nogle punkter jeg kan komme ind på så det ikk kun blir beskrivelse. på forhånd tak.. mvh mille -
Personkarakteristik
ForumindlægI forhold til en novelleanalyse - kan man godt lave en samlet personkarakteristik af de mest væsentlige personer og skrive lidt kort om de andre ??? eller skal man lave en karakteristik over hver enkelt person som har en afgørende rolle??? Synes ikke rigtig der står noget om det i den anal... -
Ordbøger til gymnasiet
ForumindlægHej allesammen Jeg skal starte på gymnasiet her på tirsdag, og i den forbindelse skal jeg have anskaffet mig nogle ordbøger. Det lyder måske umiddelbart lidt dumt, men jeg aner simpelthen ikke, hvor store de skal være. Skal have Engelsk A, og Tysk B. På forhånd tak :) -
SPØRGSMÅL
ForumindlægHej har lige et par sætninger hvor jeg er i tvivl om hvordan man skriver det på tysk: - Kærligheden ændre sig... - han er let at manipulere med - Det betyder at, han var meget kedlig - han er kedelig for eleverne - han er kedelig for mange mennesker Håber der er nogen der vil hjælpe...
