Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15001 til 15020 af 52987
-
!!! Metode: Historisk læsning (i dansk) !!!
ForumindlægHej! Jeg håber virkelig der er nogne som kan hjælpe mig!!!!! Hvad er formålet med historisk læsnnig i dansk? Hvordan bruger man den og hvorfor? -
hjælp
Forumindlæghej allesammen jeg har virkelig brug for hjælp er der ikke nogen der kan hjælpe mig med folkeskolens afgangsprøve maj-juni 2006 matematik -
tekstanalyse af Den som blinker er bange for døden
ForumindlægJeg ville spørge om der er nogen der har lavet en tekstanalyse af bogen: Den som blinker er bange for døden af Knud Romer. Jeg har virkelig brug for hjælp til den bog !!!! -
kJ --> kWh, hjælp please
ForumindlægHej, er der nogen der hurtigt kan give mig et svar på hvordan man kommer fra 500 kJ til kWh, altså bare hvordan man kommer fra kJ til kWh, det haster virkelig. Rasie -
ordet brystkasse
ForumindlægJeg skal til prøve, og jeg har et ord jeg ikke kan beskrive hvad er. Brystkassen - hvad er det? Hvordan fungere det? Har virkelig brug for hjælp! -
PROBLEM MED SYNOPSIS
Forumindlæger der nogle som kan hjælpe mig med en synopsis opgave i matamatik d? Jeg har virkelig brug for alt den hjælp jeg kan få -
HJÆLP - fjederkonstant og fjederkraft opgaver
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til disse opgaver, da jeg er helt fortabt. Håber derfor i vil hjælpe OPGAVEN ER VEDHÆFTET Mvh. -
SAMF-DANSK
ForumindlægSkulle der være nogen der ligger inde med forslag til en SRP i fagene samfundsfag og dansk, kunne virkelig godt bruge noget inspiration :) -
Perspektivering af Erasmus Montanus - HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for et godt bud på en perpektivering af Erasmus Montanus til en nyere tekst. Kan nogen hjælpe? Vh. Rie -
Hjælp til VØ ! please Haster!
ForumindlægHej Jeg har en aflevering i Vø. ville Høre om der er en af Jer derude som måske kunne Hjælpe mig med den :/ virkelig det haster... Håber i ville Hjælpe. på forhånd tusinde tak. -
Disposition af Fenylalanin
ForumindlægHEJ jeg har bare virkelig brug for hjælp til 'Disposition af Fenylalanin' jeg ved ikke hvad det betyder og jeg kan heller ikke finde noget om det på nettet -
Fordele og Ulemper ved SU!! Need Help.
ForumindlægHej Alle Sammen. Har virkelig brug for jeres hjælp. Kan I give mig tre ulemper ved SU og venligst med en begrundelse. På forhånd tak for jeres hjælp. -
nationalromantikken
ForumindlægHjææælp, jeg skal skrive om nationalromantikken i DHO, er der nogle som har et godt diskussionspunkts, kan virkeligt ikke komme i tankte om noget ? -
DESOLVE - HJÆLP!!
ForumindlægHej jeg er under lidt tidspress og vil spørge om nogle kunne hjælpe mig med at løse den vedhæftede opgave! det ville være en virklig stor hjælp. Tak -
Regression
ForumindlægHej allesammen! Er der måske nogle der kan se, om mine besvaelser er rigtige i den vedhæftede opgave, det ville virkelig være en stor hjælp :) Tak på forhånd :) -
fællesnævner
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvordan finder en fællesnævner for det brøk 2/3 og 4/5? jeg har virkelige bruge for noget hjælp. Tak på forhånd. -
funktionelle grupper
ForumindlægHeey..... Kunne virkelig godt bruge hjælp til denne opgave... Har dog fundet det asymmetriske C atom i fructose og fandt ud af det er D-fructose. -
Ligning..
ForumindlægHej. Jeg har en ligning som jeg ikke helt fatter. 2x(4-x)= 0- Jeg har prøvet alt muligt, men det virker stadig ikke. Håber i vil hjælpe -
Differentialregning
ForumindlægJeg har lidt svært ved at løse denne i hånden, da den virker lidt tricky at differentiere. Er der eventuelt en, der kunne give en hjælpende hånd? -
Omskrivning af brøk
ForumindlægHejsa, Hvordan kommer jeg fra følgende: til det følgende: Det er vist nok noget brøkregel man skal have indover, ikke? Alt hjælp er virkelig værdsat! :-)
