Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15041 til 15060 af 321608
-
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Hjælp til et lille spørgsmål
ForumindlægHej allesammen, Jeg håber, at du/i kan hjælpe mig med dette spørgsmål, som jeg er kommet til at gruble over, mens jeg sidder og laver matematik lektier om renteformel. Hvordan kan det være, at man foretrækker at antage, at befolkningen i en by vokser med en "bestem % pr. år", ... -
Stress eller lykkepiller?
Forumindlæghej jeg skal lave AT opgave til årsprøve og skal finde en fremtidsvison eller forudsigelse, jeg har dog svært ved hvordan jeg lige skal gribe det an, vil gerne skrive om enten stress eller noget omkring lykkepiller, hvordan finder jeg en indgangsvinkel til dette med hensyn til forudsigelse eller ... -
indvoldsparasitter
ForumindlægNår vi snakker om indvoldsparasitter, taler vi som regel om orm, men er der andre former, der også lever inden i dyrene ? Hvordan bekæmper man indvoldsparasitter ? -
Bølger
ForumindlægHvis man har to lyd bølger, hvor det ikke er en bølgetop og en bølgedal der mødes DIREKTE, men lidt forskudt, er det så en konstruktiv eller destruktiv interterens? - forskellen mellem dem er 2ms, og hvis man så snakker om lyd, vil det så sige, at lyden bliver dårliger eller bare forsvinder tot... -
Sprog.
ForumindlægHej folkens, når der er tale om dansk analyse og fortolkning, så synes jeg ikke, at jeg har så meget at fortælle om, når det gælder sproget, udover at der f.eks. er nogle gamle ord, som så beviser, at teksten er fra en ældre tid osv. Og lidt om lix tallet med, hvor svær/let den er. Der burde da v... -
Kunstens rolle
ForumindlægHejJeg skal skrive en stil om kunstens rolle, men er løbet lidt tør for inspiration..Er der nogle der ude, der har nogle gode ideer?Mvh. Aca -
lille opgave
Forumindlæghej er der nogen der kan løse følgende opgave: 2 * e^2x + 7 * e^x -4=0 jeg ved man skal bruge In men skal man bare sætte In om alle tallene og derefter isolere x?? er lidt lost hjælp efterspørges, gerne hurtigst muligt!! -
potens hjælp.. skal aflevere i morgen
ForumindlægBNP er et mål for hvor meget et land producerer. USA har et BNP på 14.264.600.000.000 US-dollar. Skriv USA's BNP som et potens-tal. Danmark har et BNP på3,4293 · 1011 Skriv Danmarks BNP som et almindeligt tal. -
defination af kulturmøde
Forumindlæghej alle :) jeg har søgt lidt på google, men kan simpelhent ikke finde hvad definationen på kulturmøde er?? og jeg skal finde ud af noget med kulturmødet mellem araberne og europæerne! :D jeg håber i kan hjælpe mig med evt nogle links. eller komme med jeres svar på hvad det er :D -
Haster FS10 Dan Turéll TIL MANDAG.
ForumindlægHar trukket Dan Turell og skal fremlægge en af hans værker.... skal samtidig også sammenligne dette med et andet. Hvilke digte ville være gode, væsentlige at tage fat i, både i forhhold til Dan Turéll og sammenligningen?? Tænker: - "At være beat" digt. (som viser et godt eksempel på Tu... -
grafer ud fra data
ForumindlægJeg har om emnet fosterdiagnostik i fagene biologi og religion. Altså naturvidenskabelig og humanistisk fag. Men men jeg har lavet 2 grafer, der beskriver udviklingen af fosterdaignostik siden 1970'erne, og nu er jeg i tvivl om, hvilken metode det egentlig er, er den ikke samfundsvidenskabel... -
orbitaler
ForumindlægHej, håber der er nogle, der kan hjælpe mig, da jeg ikke helt forstår dette: I Cl-atomets elektronkonfiguration kan man se, at en af p-orbitalerne i 3. skal kun rummer en enkelt elektron. Denne enkeltbesatte orbital bruges til at beskrive bindingen mellem HCl og Cl2. Her er der tale om en binding... -
Procentregning - har glemt det :(
ForumindlægHej, sidder og skriver en samfundsfags afl. og har glemt hvordan man regner procenter :) Håber nogle lige hurtigt vil hjælpe med de få... 101.2005 til 206.092 9,4% til 18% 3.562 til 12.657 Hvor meget er tallene steget i procent? Og hvordan regner man det ud? Og lige et sidste spørgsmål: Hvor meg... -
Intervaller, Intervalform
ForumindlægOBS: ^ = skal være V på hovedet, også kaldt (og) Opskriv følgende mængder på intervalform: A er mængden af de tal som opfylder at -4 er mindre end eller lig med tallet og tallet er mindre end 3, dvs. A = {x|-4 < x < 3} B er mængden af de tal som opfylder at -1 er mindre end tallet og tallet... -
Hvilket studie??
ForumindlægDer er nu ca. en måned til sidste ansøgningsfrist på de videregående uddannelser er nået, og jeg er stadig meget i tvivl. De 3 uddannelser jeg finder mest interessante er hhv. Statskundskab, Sociologi og Antropologi Jeg er klar over at der er en verden til forskel på studierne (især først- ... -
Udfordrende opgave
ForumindlægAngiv følgende tal som uforkortelig brøker: 4½ * 5 2/3 Nogen der kan løse den? ;D Jeg kan få den i decimaltal men jeg skal jo bruge det i brøker ;D -
dumpe stx?
ForumindlægJeg er igang med mine sidste par eksamener i 3g, hvad kan jeg gør hvis jeg dumper? er det noget med at jeg skal lade være med at gå op til sidste eksamen? skal jeg tag hele året om, findes der ikke andre muligheder? er nemlige lidt nervør for at dume mine eksamener.. -
- Kom for hyggens skyld :)
ForumindlægHvor tror i denne artikel er fra? Hvilken avis? Begrund! Gode praktikpladser til de unge! Forskellige undersøgelser viser at unge, der erfarer gode praktikpladser, har større chancer og muligheder for god arbejdsplads, senere hen. Erfarne og kompetente personer fra ung & uddannelse/As, fo... -
Analyse af sprog/artikel
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at analysere en artikel, med særligt fokus på sproget... Da jeg aldrig har været god til hverken at analysere artikler eller sprog, vil jeg meget gerne have hjælp til hvordan jeg gør det! :)
