Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 15061 til 15080 af 25375
  • Dresscode til galla

    Forumindlæg
    Vil i mene, at man som en der går i 1.g, kan have buksedragt på til galla? Der er trods alt nogle i 3.g som også gør det... Tror i at man ville kunne det uden at komme til at ligne en fra 3.g Det er naturligvis dem som skal være finest?
  • skr.karakter

    Forumindlæg
    erher nogen som ved hvornår vi kna få vores skriftlige karakterer at vide, altså udover den dag vi får udleveret karakterbladet??er nemlig meget nysgerrig..
  • Regression , plzz hjælp

    Forumindlæg
    Plzzz Hjlæp Lav en regressionsanalyse hvor BMI forklares ud fra Alder og Fast Food, der her begge antages at være en kontinuert variabel. Jeg er klar over at dette er en multipel regression, men Fast food i datasættet er rigtig en kvalitativ forklarende variabel men læreren har skrevet at de ...
  • Proportionalitet ...

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg skal til mundtlig mat. c på mandag.. y og x = proportionale ; y= a * x y og x = Omvendt prop. : y * x =a - Jeg forstår det ikke. Er der nogen som kan forklare forskellen på prop. og omvendt prop. ?
  • Virksomheder

    Forumindlæg
    Goddag alle sammen :)Jeg søger 8 privatejede og 3 offentligt ejede virksomheder.Nævn også lige hvad virksomheden beskæftiger sig med og hvor mange ansatte der er ca. Tusind Tak skal I have :)
  • Er det snyd??????

    Forumindlæg
    er det snyd, hvis jeg skriver en stil og for en anden til at rette den.???Håber nogen har tid til at svare !!!:D
  • DOLKEN

    Forumindlæg
    Dolken af tove ditlevsen, kan nogen fortælle mig hvilke Genrer Denne novelle har og hvorfor den har den genrer?
  • Er der nogen der kan oversætte?

    Forumindlæg
    Hej Min latinhjerne er falmet grundet alder, men er der en latinkyndig et sted derude, der kan oversætte følgende til korrekt latin: " I Danmark er jeg født " Jeg ser frem til et godt bud! Michael
  • tysk eksamen, HASTER!!

    Forumindlæg
    Skal op til tysk eksamen imorgen, og har skrevet en handling til en tekst. VIL virkelig sætte pris på hvis der var en der kunne rette det igennem!!! - Der Text handelt von die Erzählerin Anne und seine Mann Albert, der schon 11 Tage später ihr Hochzeit muss er in den Krieg ziehen, und sie bleibt...
  • Hjælp til Armish People ? Til eksamen

    Forumindlæg
    Skal op i engelsk på torsdag, og skal fremlægge om Armish People. Har virkelig brug for noget hjælp, så skriv alt, hvad i ved om dem. Her er min synopse :) Amish people My topic: Amish way of life. 1) Why did I choose this topic? 2) Who are the Amish people? - Where are they living? - What are...
  • Analyse af Campari reklamen med Askepot

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk, og jeg har trukket billeder/reklamer. Jeg har valgt en reklame fra Campari (den med Askepot). Jeg ville høre, om der er nogle, der kan give mig nogle ideer til analysen? :-)
  • HJÆLP!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej jer derude. Jeg skal op i dansk IMORGEN, og kan ikke finde ud af at analyser denne sang : Tv2 - Det er Danmark.. :( -Det ville være en kæmpe hjælp! for jeg forstår ikke engang sangen.
  • blodtype

    Forumindlæg
    hejsa jeg er igang med en rapport og er stødt på dette spørgsmål(det haster): Redegør for problematikken omkring en Rh- kvinde og graviditet håber i kan hjælpe:D
  • Hitler

    Forumindlæg
    Hvad lavede Hitler før han blev diktator? vi ved at han gerne ville være kunstner
  • Italiensk lotto, kombinatorik

    Forumindlæg
    Den store pulje i italiensk lotto er nu oppe på omkring en milliard kroner. Men hvordan kan nogen finde på at bruge penge på noget så sindsyg svært som at finde 6 rigtige tal ud af 90 mulige? Man forstår godt lottoudbyderen, men usympatisk er han nu alligevel. Der trækkes tre gange om ugen, og i ...
  • hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan huske hvad der stod i uddraget for novellen "det er forsent" ? :)
  • tyrkisk oversættelse

    Forumindlæg
    hej hvad betyder denne tyrkisk sætning hadi hadiii senie bïliyorsuun nanagiiiim zuhaha sus soylemee hic kimseyeee hayat devam ediyor
  • Gerundium, gerundiv og supinum

    Forumindlæg
    Det første; er gerundium på latin det samme som på spansk? Gerundium er et (verbal)substantiv, der repræsentere infinitiv uden for nominativ. Den bliver derfor også kaldet den kasusbøjede infinitiv uden for nominativ. ex. (abl.): docendo discimus "vi lærer ved at (af at) undervise"...
  • Én sætning, hjælp bedes.

    Forumindlæg
    Hvad er der galt med denne sætning? My sister have won a week's holiday in France. Have skal være has? Men hvorfor? Forstår det bare ikke :-S
  • Filosofiske film?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender nogle film, der behandler nogle filosofiske emner? Der er selvfølgelig The Matrix, men ellers kan jeg ikke lige komme på andre. Kan I?