Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15161 til 15180 af 170163
  • Hvordan foregår 9. klasse eksamen i Engelsk?

    Forumindlæg
    Hej :-) Angående den mundtlige eksamen i Engelsk for 9. klasse. Ved i hvordan eksamen kommer til at foregå? Og hvor lang tid man har til at fremlægge sin outline? Påforhånd tak for hjælpen :-)
  • Gamle Eksamens opgaver Matematik C

    Forumindlæg
    Hej Mennesker. Er der nogle der har gamle eksamens opgaver i matematik C, som vil være så venlig at sende mig nogle. Har virkelig brug for at øve mig da jeg snart skal op til eksamen !!!!! :-)
  • Bevis for differentialkvotient (ax+b)'=a

    Forumindlæg
    Godaften.Jeg er i færd med at øve mine beviser for differentialkvotienter.Dertil så jeg at mine lærer har tilføjet at inden beviset for ovenstående udføres, bør vi forklare hvorfor resultatet ikke er overraskende.Har det noget at gøre med at differentialkvotienten i et punkt, netop angiver tangen...
  • Samme lærer i mat B og mat A?

    Forumindlæg
    Hej\nMin studieretning indeholder bl.a. matB, som jeg har tænkt mig at opgradere til matA. Eneste problem er at vores nuværende mat-lærer ikke er så god. \nSå skal jeg også have den samme lærer, hvis jeg vælger matA? Er der nogen der ved noget om det?
  • Hjælp med matematik opgave a og b se vedhæftet dokument

    Forumindlæg
    Hjælp
  • Kan man anvende en TI-84 til mat A niveau

    Forumindlæg
    Hejsa- tjaa, overskriften siger det hele- kan man? Eller skal man anskaffe sig en TI-89?
  • sammenhæng mellem a og c når ligningen har en løsning

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med hvordan man løser opgaven, tak!
  • Benyt tabellens data til at bestemme a og b

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet et foto at opgaven jeg gerne vil have hjælp til
  • (a+b+c)(a-b-c)+(b+c)b+c(b+c)

    Forumindlæg
    Hvad er (a+b+c)(a-b-c)+(b+c)b+c(b+c) ? :) please hjælp mig
  • Kemi A - 4.16 i rød opgave bog!!

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en opgave der lyder således: ved følgende eksperiment ønkser man at bestemme opløselighedsproduktet for kobber(II)iodat, Cu(IO3)2. Der afmåles 20.0 mL mættet kobber(II)iodat opløsning, hvortil der sættes KI (s) og fortyndet svovlsyre i overskud. Temperaturen er 25 C. der foreløber ...
  • Reduktion med parenteser ( a, b, y, x ) Haster!

    Forumindlæg
    Hej. jeg har matematik aflevering til på fredag og jeg har svært ved 2 opgaver. den 1 er: 5(x + 3y) -3(x + 2y) & den 2 er: 4(2a + 4b - 2) Håber at i kan hjælpe mig meget snart. (:
  • i et koordinatsystem er to vektorer a og b bestemt ved

    Forumindlæg
    opgaven er vedhæftet og tak for hjælpen på forhånd
  • Skriftlig dansk STX A 24. maj 2013

    Forumindlæg
    Hej, ville høre om der er nogen, der har nogle perspektiver på dansk opgaverne fra i fredags? Og især kronikken Facebook og sociale medier?
  • Betsem kordinatsættet til hvert af punkterne A og B

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har brug for hjælp til denne opgave
  • Vinklen mellem planen a og xy-planen(3d)

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg har fået til opgave et beregne vinklen mellem planen a og xy-plan. Jeg har en ligning for planen a: -102, 82*(x-0)+0(y-10,6)+56, 18(z-0)=0. Jeg ved godt hvordan man beregner vinklen mellem to planer, men da jeg ikke kender xy-plan, hvordan kan jeg beregne denne vinkel ud. Er ...
  • HF-eksamen skr. dansk august '98

    Forumindlæg
    Hej.. Er ved at skrive en stil om emne 3 i Hf skr. dansk eksamen august '98.Er der nogen der har skrevet om dette før, og har nogen idéer. Er helt tabt. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Ville være meget hvis nogen gad hjælpe mig på rette spor mht. hvordan billederne skal analyseres og fortolkes.
  • Analyse 0 eksamen på KU, tid til fremlæggelse?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til Analyse 0 eksamen og har glemt, hvor langt tid man skulle forvente at kunne fremlægge - dvs. fraregnet spørgsmål -: jeg husker det som enten 10 eller 15 minutter, men kan ikke huske hvilken. Er der nogen, der har været til eksamenen, der måske kan huske det?
  • Nf eksame imorgen. Problemer med en kemi figure.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til Nf-eksame imorgen og jeg har lidt problemer med at redegøre for min ene figur. Jeg er ikke helt sikker på hvad den viser. Viser figuren bare at når man tilsætter dibrom så går den fra umættet til mættet? hvis der er nogen kloge hoveder der ude der kunne hjælpe mig så ville je...
  • Eksamen i engelsk D niveau 10. klasse

    Forumindlæg
    Er der en, der kan fortælle mig, hvordan selve eksamen i engelsk D niveau på 10. klasse foregår? Min veninde, der skal op, har lavet en disposition som hun har afleveret til sin lærer. Herudover siger hun, at hun skal trække en tekst om emnet. Årsagen til at det er lidt uklart for hende, er, at h...
  • Komplekse eksponentiel funktion e^(a-bi)

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med følgende opgaver som lyder på: følgende kompleks tal: e^7-2π i / 2-i ønskes udtrykt på rektangulær form og på polær form. her er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. der er jo en regneregel som siger e^a+bi = (e^a) * (e^bi) . men hvad så ...