Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1501 til 1520 af 3925
-
Hilfe.. sætninger ! ;)
ForumindlægSætning 1: Undskyld, sådan var det ikke ment-> Verzeilhung.. ? Sætning 2: Det er virkelig interessant at høre sådan noget-> es ist wirklich interssant zu hören so etwas ? Sætning 3: Jeg har spurgt Jan, men han sagde straks nej -> Ich habe Jan gefragt, aber er sagte so’fort nein. ? H... -
rettelse af FÅ sætninger!!
ForumindlægHeej, nogen der vil rette de tyske sætninger? (: Tolken bad mig om at tale lnagsommere. - Der Dolmetscher fragte mich, zu sprechen langsommere. Jeg har undret mig over, hvorfor Jan ikke har fortalt mig det. - Ich habe mich wundert, warum Jan nicht hat mich gesagt. Han har åbenbart slet ikke t... -
Analyse
ForumindlægEn der vil rette min analyse ! -
Hæælp - haster med rettelse af abstract
ForumindlægHey, mit SRP skal afleveres imorgen. Pls skriv hvis der er nogen fejl. Kommafejl? Anything? This paper introduces the social classes in the nineteenth century and examines the possibility of mobility between the classes. First the industrial revolution is accounted for. It showed large radical ... -
Hjælp til denne opgave
ForumindlægHej, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe 2b og 2c an. Nogen der kan forklare? -
Kort rettelse!
ForumindlægEn der kan rette min oversættelse?(: Als Jule auf die Terrasse tritt, und dadurch eine weitere Alarmanlage auslöst, fliehen beide. Am nächsten Tag Peter zurück für Barcelona. Später bemerkt Jule, dass sie ihr Mobiltelefon in der Villa hat vergessen. Jan und Jule fahren zu Hardenberg einmal und w... -
Hjælp til analyse i engelsk
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe/har lavet en analyse af Jane Austen´s pride and predjuce? som evt kan hjælpe mig med fortæller type, budskab og temaer? -
fortolkning af "polterabend"
ForumindlægJeg skal lave en fortolkning af polterabend. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor hans venner laver sådan en polterabend til ham, hvor han bliver udstillet og ydmydet på den måde? Er de jaloux eller hvorfor ? Jeg skal også se hvordan novellen kan være et samfundskritk ? Nogle der kan hjælpe... -
SU
ForumindlægHej, hvis jeg er fyldt 18 den 31. juli, hvornår må jeg så søge SU?Jeg har læst at det skal gøres et kvartal efter, men betyder det at jeg må sende min ansøgning med posten efter den 31. oktober? -
JURA 1. semester, Familieret -spg. ang. hvem der hæfter for en privat børnehave efter samlivsophævelse?
ForumindlægJURA 1. semester, Spørgsmålet er hvem der hæfter for en privat børnehave efter samlivsophævelse? Vi har M og H som har ophævet samlivet pr. 1. nov 06 og deres 3 årige fælles søn har de sammen meldt ind i en privat børnehave. M har aftalt med H at han skal hæfte for regningerne til børnehaven, da... -
hjælp!!
Forumindlæghey nogle som kan hjælpe mig med de her opgaver tak på forhånd -
Analyse og fortolkning
Forumindlægjeg skal analyser of fortolke en roman, men jeg har ikke helt forsået hvad der menes med fortolkning. kan nogen forklarer hvad det går ud på. -
3.g opgave
Forumindlæghar overvejet at skrive om "Gøgereden" i større skriftlig opgave. Er der nogen der har erfaringer med den? Er det en god idé.på forhånd tak -
NV-biologi grundforløb afsluttet
ForumindlægJeg har netop afsluttet grundforløbet i gymnasiet og skal skrive opgave i NV-biologi. Jeg har valgt at gå ud fra forsøget "kimnedfald" og evt. perspektivere til en del andre forsøg i NG, NV-fys, NV-kem. Hvordan griber jeg det an? Er det sådan at jeg skal skrive en informerende op... -
HASTER UHYGGELIGT MEGET!!!!! Perspektiveringstekster til "Den lille pige med svovlstikkerne"
ForumindlægHej hvem end der læser det her. Jeg har været udvekslet en måned i Australien, og er kommet hjem til en masse lektier. Blandt andet skal jeg aflevere synopsen til årsprøven i morgen. Jeg er nået relativt langt, men mangler nogle tekster at perspektivere til. DLPMS passer jo ikke ligefrem nemt i... -
TYSK EKSAMEN. HVAD ER VIGTIGST
ForumindlægNår man nu har trukket sit ukendte stod indenfor en vis emne... hvad skal man som regel have med til sit oplæg til eksamen... hvad er vigtigst at komme ind på.... åårh :S ... -
Teorier og modeller
ForumindlægHvilke modeller/teorier kan bruges til, at analysere om et nyt projekt er værd at sætte i værk? Jeg har selv haft cost benefit modellen i tankerne, men hvis det ikke skal handle om det økonomiske, er der så noget andet? -
Reaktionsskema for redox, basisk opløsning
ForumindlægHej Forum Jeg kan ikke få følgende reaktionsskema til at passe, kun ved at tilføje H2O på samme side som OH-, og det må man vel ikke?? (Se uploadede reaktionsskema) På forhånd tak, hvis der sidder nogle tålmodige her i sommervarmen :-) Mvh Jan -
lille oversættelse
Forumindlægtænkte på om der er en der vil rette en lille oversættelse? Jan Ullrich er vokset op i den østtyske by Rostock. Han hørte tidligere til de bedste cykelryttere i verden. I 1997 nåede han højdepunktet i sin karriere med en sejr i Tour de France. I dette interview fra 2005 fortæller han sine fans,... -
Meget vigtigt Brug for hjælp til at perspektivere At gøre sit bedste slår ingen mand af hesten til 3 noveller
ForumindlægJeg har brugt for hjælp til at perspektivere den til enten catwalk, hoved eller sidste dag af jesper wung sung
