Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 15181 til 15200 af 135324
-
engelsk skriftlige eksamen 2010
Forumindlæghej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010 -
Hjælp skal snart til eksamnen
ForumindlægJeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik? -
Facit til tysk fp9 maj 2014?
Forumindlæger der nogle som ligger inde med facitliste til tysk fp9 maj 2014? eller tysk fp9 december 2014 -
oversættelse på tysk
Forumindlæghej nogle der vil oversættedenne sætning? - i begyndelsen af januar har jeg fødselsdag og i slutning af december har min søster fødselsdag på forhånd tak -
Eksamenssæt
ForumindlægHejsa alle Skulle der være nogen der ligger inde med eksamenssættet Mat a 2018 december Tak på forhånd -
Terminsprøver
ForumindlægEr lidt forvirret har været oppe til terminsprøver her i december, og har hørt at nogle at mine venner skal op til terminsprøver her til januar, skal de så op i de samme prøver som os? -
Sammenligne to dataer
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til opg. 1f. Jeg ved ikke lige helt hvordan jeg skal sammenligne dataerne med december fra resten af året. Håber nogle kan hjælpe mig :) -
Cosinusrelationer
ForumindlægHej folkens, det er anden gang jeg lægger denne opgave op, jeg fik ikke så meget hjælp ved den første. er der nogle der kan hjælpe med nogle formler og udregninger. Tak på forhånd -
Integral - Desperat
ForumindlægHej jeg er desværre kommet bagud i matematik på grund af sygdom og har desperat brug for hjælp til denne matematik aflevering. Emnet er integralregning. I skal selvfølgelig ikke lave den for mig, men hvis kan vise et eksempel på de forskellige opgaver eller hvis en vil hjælpe mig igennem dem vill... -
Ga
Forumindlæger jeg rigtig begyndt ved den her; (3*x-y)(x+y) (3)*x +(3)*y+3*x*x+x*y+y*x+y*y? -
Find A og B
ForumindlægHej folkens. jeg har 3 punkter, som jeg skal finde ud af om at de ligger på en ret linje. 2 af punkterne vil jeg finde funktionsforskriften til, og det sidste punkt vil jeg se om det ligger på den rette linje De 3 punkter er således:A=(-2,12) B=(4,9) og C= (15,3). Jeg har brugt formlen for A o... -
Hvordan får man 00 til mat B mundtlig?
ForumindlægHej, Jeg har lige kigget på en vejledning til pointfordeling ved den skriftlige matematik b prøve, og jeg ligger vist lige på vippen mellem 4 og 7. Er der nogen der ved rimelig konkret hvad der egentlig skal til, for at få 00 til den mundtlige prøve? Jeg mener f.eks. at det var nærmest umuligt at... -
Differentialregning HJÆLP!
ForumindlægJeg har rigtig meget brug for hjælp til en opgave fra bogen: Eksamensopgaver i matematik på b-niveau. det drejer sig om opg. 5.019 som lyder således: indholdet af kuldioxis i atmosfæren er af væsentlig betydning for jordens klima. ændringer i kuldioxid-indholdet undersøges derfor grundigt. i en m... -
Integration
Forumindlæghejsa, nogle der kan finde fejlen i denne partielle integrationsopgave:http://www.fededorit.dk/Matematik/int.JPGjf. derive burde give et facit på ca. -22 -
Redusere!
ForumindlægJeg skal meget snart op i matematik, og jeg kan slet ikke finde ud af at redusere. Nogen der kan forkalre kort og forståeligt hvordan man gør? Mange tak! -
pythagoras
ForumindlægHej jeg skal snart op i matematik.. Men har problemer med emne pythagoras..Er der nogen der har noter til emnet, vil det være meget sødt af dem.på forhånd tak..:) -
Akut hjælp
ForumindlægHej jeg har akut brug for hjælp til disse matematik opgaver, det er en min sidste afllvering. Jeg har virkelig haft svært ved opgaverne. HJÆLP?!!! -
Renteformlen
ForumindlægHej(: Jeg er ved at forberede mine eksamensspørgsmål til matematik. I en af dem skal jeg udlede renteformlen, nogen der kan hjælpe mig der? -
En funktion f er givet ved
ForumindlægHej jeg brug for hjælp til denne opgave i matematik. Den skal løses vha. TI Nspire. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven. Håber i kan hjælpe. -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ?
