Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 15201 til 15220 af 132250
-
Råd til AT-eksame??
ForumindlægGode råd til at få 10-12 til AT- eksamen mundtlig? :))) -
Eksponentiel funktion, talle a og b
ForumindlægHej Jeg skal angive en forskrift udfra disse oplsninger; f(1) = 10 og f(4)=80 Kan man så kalde f(1)= x1, 10=y1, og f(4)=x2, 80=y2? -
Rette en engelsk stil.
ForumindlægHej alle mennesker, skal aflevere min engelsk stil imorgen og har ikke fået nogen til at tjekke om fejlene endnu. Kan i hjælpe? Sætter teksten nedenfor: Behind the scene of the traditional family The dinner table. That was the only time, where I saw my father for more than five minutes. I could... -
p(BIA) - P(A I B)P(B) - what the hell ?
ForumindlægHey :) . Jeg er igang med at læse en matematisk bog, og jeg fatter ikke helt de udregninger der bliver lavet. Nogen der kan forklare mig hvordan ? Her er et lille udsnit : Now that we have an a priori distribution of win rates, we can apply Bayes' theorem to this problem. For ... -
Hjælp til matematik B disposition - Differentialregning som hjælp til funktionsundersøgelser
ForumindlægHej, Jeg er snart nået til vejs ende med mine 20 matematik dispositioner, men der er et spørgsmål som går mig lidt på nerverne, eftersom jeg ikke helt kan finde ud af hvad det præcist er jeg skal/hvordan jeg skal sætte den op. Derfor håbede jeg på at der måske er et kvikt hoved herinde et sted... -
UV-A UV-B ind i huden?
ForumindlægHej Er det UVA eller UVB som trænger dybere ned i hud? Og hvorfor? Tak -
Fysik B - AT - valg af metode
ForumindlægEr igang med at skrive AT fysik og historie, om atombombe og hvad der skete i Hiroshima og Nagasaki. Men mit problem er så metode i fysik. Hvad skal det punkt indeholde, altså hvilken metode har jeg valgt. Nogen som kan hjælpe mig det? -
Differentialligninger y'=b-ay
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig eksemplet på det vedhæftede bilag? -
Stx matematik b, maj 2007
ForumindlægNogen det måske kan hjælpe mig med opgave 4 i det eksamenssæt, kan ikke rigtig få den til at passe. Gerne svar så hurtig som muligt :) -
Hjælp til opgave 2.016 HF B-niveau
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave fra "vejledende eksempler på eksamensopgaveri matematik 2006" der lyder sådan: f(t)=2,4*kvadratroden(t) Find f´(t). Jeg har selv været igang men er itvivl om jeg er på rette spor eller om det er helt hen i vejret. Jeg har startet med 3 trinsreglen hvor jeg h... -
Biologi A og Engelsk A - SRP
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne skrive SRP i Biologi og Engelsk. Jeg tænker at skrive om hvordan steorider påvirker kroppen og dens bivirkninger. I Engelsk vil jeg analysere en film om og vise hvordan bivirkninger skader kroppen. Men hvordan skal jeg kunne mødes med de tog fag nogen ideer? Tusin... -
Problemer med engelsk formulering af 2 sætninger
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved at formulere disse danske sætninger på engelsk, de skal bruges til et engelsk brev:1.Vi kan gøre overgangen lidt lettere for de fyrede kasseassistenter, ved at give dem den garanti, at de kan arbejde hos os i 6 måneder efter vi har givet dem de dårlige nyheder.1.We can... -
Fysik A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg ville høre om nogle kunne hjælpe med tips og 'tricks' til fysik A skr. eksamen. Har i nogle gode råd? Jeg tænkte på forskellige emneopgaver. Hvad skal man fx være særlig opmærksom på mht. antagelser i mekanik, varmeopgaver. Ja, generelt antagelser i opgaver, som er vigtige ... -
fysik - eksamen - perspektivering
Forumindlæghej jeg står snart og skal til fysikeksamen, skal man kunne perspektivere til samfundet eller ligendne?ellers nogen der har nogle ider til hvad jeg kan perspektivere til i følgende emner?1.gaslovene2.termisk energi3. strøm og spændíng4. energi og arbejde5. interferens6. atommodeller og stråling7.... -
BIlledkunst eksamen c
ForumindlægJeg føler mig rimelig klar til eksamen og har nedenstående ting på plads: 1: fremlæggelse af eksamensprojekt: 2: Portofolio: - Praktiske øvelser - Professionelle værker vi har været i gennem 3: Noter: - Samtidskunst - Billedets virkemidler - Arkitektur Mangler jeg noget? E... -
Mundtlig dansk eksamen. Hvordan?
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål mht. mundtlig dansk eksamen (STX). Kan man kun trække en tekst skrevet af de forfattere og skrevet i de perioder som man har gennemgået på klassen, eller kan man trække hvilken som helst teksten skrevet af hvilken som helst forfatter i hvilken som helt periode? :P :... -
Biologi eksamen d. 21/6
ForumindlægHej derude Jeg skal op i biologi A mundtlig (24 timers) eksamen på STX d. 22/6. Da biologi desværre ikke er min stærkeste side, søger jeg en der kan hjælpe mig dagen inden dvs. 21/6, når jeg har trukket min eksamenstekst. - Bor i Nordsjælland Skriv endelig! Mvh Julie -
Hjælp til en opgave skriftlig eksamen
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med en opgave. Skal til matematik eksamen skriftlig, så jeg øver mig i gamle opgaver. Har problemer med at tegne en graf som har krav. Kravene er: - Dm ]-8;5] - Funktionen er positiv i Dm - Funktionen har globalt maksimum i punktet (2,5) - f(0)=3 Har glemt hvi... -
AT eksamen i matematik og Biologi
ForumindlægHej, jeg skal til AT eksamen på mandag, og ville høre, om det er nok ikke at have lavet nogle udregninger i matematik selv, hvis man har kigget på en matematikkers model? Det er en matematiker som har lavet en model for hvor grænserekorden for 100m løb ligger, og det er den jeg har taget udgangsp... -
Eksamen: Kanoniske tekster
ForumindlægHejsa! Er der nogen af jer, som har været til eksamen i religion, der har været så (u)heldige at trække en kanonisk tekst? Jeg vil nemlig gerne vide, hvilket niveau disse tekster nogenlunde ligger på. Så hvis I har trukket en så; skriv lige hvad for en og gerne, hvor jeg og andre kan finde den.
