Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15321 til 15340 af 25907
-
Hjælp, kan ikke vælge fag før svar!
ForumindlægHej folkens, Er virkelig usikker, da der har været en del forviring blandt lærere på skolen. Jeg kan ikke vælge fag inden jeg får svar på dette spærgsmål, så håber virkelig i kan hjælpe. Hvis gennembrudet inden for perioden færst får konserkvenser senerehen, da det i starten lægges på hylden, er ... -
Citat
ForumindlægHvad er Jeres yndslings/bedste citat i har set/hørt/læst? Og brugt til afleveringer? :) -
Mundtlig eksamen..
ForumindlægHejsa.. :) Er der nogle der ved hvilken dato de mundtlige eksamens tider bliver frigivet? -
6 små sætninger, hjælp bedes!
ForumindlægSidder med følgende opgave: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. 1. Universities that try to take a student's individual background into account is liable to be accused of politi... -
2 spørgsmål...
ForumindlægHej.. Har endnu et par spørgsmål mest til betydning. Læg mærke til "" det der jeg er i tvivl 1) Hvis samfundet virkelig var så råddent, "hvad var der så at glæde sig til" - If society were really that rotten, what would be left to look forward to 2) De foreslog "derfo... -
Skelet muskulaturen
ForumindlægHvordan er den tværstribede muskulatur opbygget og hvordan aktiveres den ? - Dette spørgsmål kunne jeg godt bruge noget hjælp til. På forhånd tak :) -
Sammensatteord og genitiv
ForumindlægHvordan kan man høre/vide om to orde er sammensatte eller delt i to fx. Sydfranske og kunstfilm? Er der en speciel regl? Forresten skal der bruges apostrof til ejefald i dansk grammatik? Fx Far's mad eller hedder det bare "fars mad" -
Hvordan ville du oversætte disse fire sætninger til dansk?
Forumindlæg1. What am I supposed to do with this time? 2. It tears so many holes. 3. What am I supposed to do to get by? 4. I'm taking time to thinking I. -
wissen/wollen
ForumindlægHej. Hvordan driller wissen og wollen i forhold til dansk? TAK -
AT-krise. metoder og teorier.
ForumindlægJeg sidder i fuld gang og forbereder mig til AT-eksamen på fredag og er nu gået i stå ved noget af det vigtigste nemlig teorier og metoder - som alle andre. Så efter lang tids søgen på nettet har jeg nu søgt herind i håb om at nogle af jer kan hjælpe mig. Jeg har skrevet i biologi og dansk og mi... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i AT og tænkte på om nogle af dem der har været oppe har lyst til at dele deres erfaringer og komme med nogle gode råd med hvad man skal og hvad man ikke skal sige? Tror der er mange nervøse mennesker der vil sætte pris på dette. -
MO diagram
ForumindlægHej når man skal lave et MO diagram hvordan er det så man ved om det er sigma/pi eller sigma/pi 'sjerne'? -
Adolf Hitler - Folk og race
ForumindlægHej SP! Jeg skal skrive en kildeanalyse af et uddrag (Folk og race) fra Adolf Hitlers bog "Mein Kampf", med særligt henblik på menneskesynet. Det er til min SRP og den vægter en hel del. Er desværre løbet tør for ord og sidste gang jeg skrev en kildeanalyse, gik det ikke særlig godt. ... -
Energi- hvad er det?
ForumindlægHvad er energi? -
Gramatisk korrekt?
ForumindlægHej allesammen, jeg har prøvet at oversætte dette lille tekst uddrag men ved ikke om det er helt gramatisk korrekt/valg af ord. Håber at I vil give en hjælpende hånd. Hilsen Vibike Super-hacker jagtes af FBI Han slår til uden varsel og kan bruge en almindelig bærbar computer til at taste... -
Vægt på A, B og C niveau
ForumindlægJeg har været oppe til eksamen i et C-niveau fag og kan se på lectio at den givende karakter vægter 1. Hvor meget vægter B - og A-niveau fag? -
Totalreflektion
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvad totalreflektion er. Har selv fundet mere, men kan man ikke tilføje mere?: Hvis det er tilfældet, vil der ske totalrefleksion, dvs. fuldstændig refleksion, når indfaldsvinklen er tilstrækkelig stor. -
Aboriginal
ForumindlægSidder og har problemer med, at løse et spørgsmål: Lyder sådan her. Why do you think that Aborigines do not want The Dreaming being described with words like "mythology", "legends" or "fables"? I hoping there are one person, can help me :) -
spanske borgerkrig
Forumindlæghey Har trukket en opg om den spanske borgerkrig. I den ene af teksterne som jeg har læst igennem, står der noget som jeg ik helt kan gennemskue. Der står ordret: På trods af den kommunistiske styring havde brigaderne ingen russisk medlemmer hvordan kan det være? fordi Sovjetunionen havde jo n... -
Chasing pavements
ForumindlægHvad betyder udtrykket "chasing pavements" når man altså ikke tager det bogstaveligt?
