Søgning på: fysik b eksamen. Resultater: 15321 til 15340 af 122597
-
HTX Eksamen (1.g)
ForumindlægEr der nogen der ved om man skal til eksamen i 1. g på HTX? -
Eksamens opgave i Kemi
ForumindlægHej, er der nogen der har lavet eksamens opgave i kemi 2008 Aug??? -
TIL DEM DER VAR TIL AFSÆTNINGS EKSAMEN I 2010
ForumindlægHvad handlede opgavesættet om i afsætning eksamen 2010? Hvilken virksomhed var det? -
Afsætning syge eksame 2013
ForumindlægEr der nogen som har sidste års syge eksame fra Afsætning A? -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man bruge til eksamen hvis ens emne er radon? -
Beregn a og b og find forskriften for f(x)
ForumindlægHar brug for hjælp, til dette: Grafen for en potens funktion f går gennem punkterne (2,10) og (5,33) a) beregn a og b og find forskriften for f(x) -
Kilde til Historie eksamen 24 timer.
ForumindlægJeg sidder i 24 forberedelse til historie eksamen, og bliver lige pludselig i tvivl om den kilde jeg selv skal finde. Må man god medbringe en kilde der er blevet arbejdet med i undervisningen, eller skal kilden være helt udenfor pensum? På forhånd tak.. -
Lukrets: om verdens natur HAAASTER! EKSAMEN
ForumindlægHEJ jeg skal til eksamen i oldtidskundskab.. men jeg kan ikke forstå Lukrets: om verdens natur 2. bog til vers 142. ??? dvs. det der omhandler Lovprisning af visdommen og første partiklernes bevægelser er der nogen der har nogen noter ?? -
matematik A eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej søde folk Jeg skal til matematik A eksamen i morgen på STX. Jeg er igang med at øve mig igennem en masse formler, men hvor meget skal man kunne til eksamensdelen uden hjælpemidler? Med venlig hilsen nervøse elev -
Tysk eksamen - Ich brauche Hilfe!!
ForumindlægJeg har skrevet en tekst, som jeg forsøger at lære udenad, til min tysk eksamen i morgen, men jeg har problemer med gramatikken. Er der en venlig sjæl, som vil kigge den igennem for mig? Filen er vedhæftet! -
'Ondskab' Dansk eksamme
ForumindlægHej.. Jeg har trukket fordybelsesområdet 'Ondskab' til min 9. klasses afgangs eksamme. Jeg har ingen ide til hvilken tekst/billede jeg skal fremlægge om. Nogen der her en ide? -
synopsis til skyld og ansvar i KS eksamen
ForumindlægHej :) om nogle uger skal jeg til KS - eksamen og jeg har trukket skyld og ansvar, jeg har brug for jeres hjælp til at lave nogle gode problemformuleringer og bare genrelle noter til emnet. håber i vil hjælpe :). -
sidste spørgsmål inden eksamen kl 11
Forumindlægganske kort: kulhydrater nedbrydes til simpelt sukker for at kunne optages i tarmen og afgives til blodet i blodet kan det enten 1) forbrændes med det samme 2) transporteres til muskler og lever hvor det lagres som glykogen og så transporteres med blodet til cellerne hvor det nedbrydes ved respir... -
Bestem |BC| og vinkel B hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej I trekant ABC er AB = 5 , AC = 7 og ∠A=114°. a) Bestem BC og ∠B . BC a2 = b2+c2-2*b*c*cos(A) = 72+52-2*7*5*cos?(114 )= 52 Bestem vinkel B cos?(B)=(a^2+c^2-b^2)/2ac= 522+52-72)/(2*52*5)=5,15 Der er noget jeg gør forkert.. -
Geogebra og lineære funktioner y=ax+b ??
ForumindlægBeregn ved hjælp af Geogebra a og b for de lineære funktioner y=ax+b, hvor grafen går gennem punkterne: (2,4) og (4,6) (0,-1) og (5,4) (-2,-2) og (4,10) (2,7) og (5,10) (-2,7) og (5,-10) (-3,5) og (-4,12) (1001,3765) og (1003, 3761) Dette er min opgave, men har virkelig svært ved den. ... -
Omskrivning af 2. gradsligning til formen (ax+b)^2
ForumindlægHej. Jeg har her en opgave hvor jeg skal omskrive en andengradsligning til en førstegradsligning. Hvordan omskriver man: 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 Håber der er nogen der vil hjælpe. -
Hjælp.. det haster virkelig, skal op til eksamen onsdag
ForumindlægSeparation af vand og ethanol: Formålet er at se, hvordan man adskiller to stoffer fra hinanden ved destillation. at se ved fordampningen af stoffet holder temp sig konstant. og spørgsmålet er Forklar hvorfor hele ethanol i kolben ikke bliver destilleret? og hvorfor holder temp sig konstant ved e... -
Skæbne - dansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har så trukket emnet skæbne, som jeg skal op i her på onsdag. Sidder og er i gang med at forberede mig, og kommer til at se, at jeg skal have noget om "problemet der behandles i teksten" hvilket jeg nu har siddet og tænkt lidt over hvad det kunne være, og aner det ikke... -
God sætninger til eksamen
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig, med at give mig nogle gode sætninger på engelsk. Som fx. en rigtig god indledning på engelsk Og sætninger så som, "jeg vil gerne perspektiver til..." ,osv. Håber i kan/vil hjælpe mig :) -
Hjælp til spansk - eksamens opgave!
ForumindlægHLÆLP - Nogen der gider at vejlede mig eller bare kigge det igennem, for er helt på bunden!!!!! :/ Jeg skal lave del 2 - det er en oversættelse og jeg skal så oversætte følgende: Mange danske forældre har ingen værdier, som de kan give til deres børn. Andre har travlt med arbejde og fritidsak...
