Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15321 til 15340 af 321608
-
GEORG MORH
ForumindlægOm tre tal x, y og z vides at xy+z = 0. Hvad kan heraf udledes svaret er D) Hvis tallet z er 0, er mindst et af tallene x og y også 0 Nogen der kan hjælpe mig med at forklar hvorfor det er sådan :D -
reaktionstype sarin?
ForumindlægVedhæftede billede viser en reaktion af sarin med acetylcholinesterase, men jeg er i tvivl om hvilken reaktionstype, der er tale om? tak -
seperationsmetoden
ForumindlægHar ikke forstået hvordan man tjekker om der er tale om konstante løsninger? -
reference system?
Forumindlæger der nogen der kan sige mig hvad et reference system er? har søgt lidt på nettet og kan kun finde noget med det er måleenheder for fx meter og tommer, men ikke noget om hvad det helt præcis er. tak på forhånd -
Potenser og rødder
ForumindlægHvordan regner man dette ud? Min lommeregner/google kan ikke regne det ud da det for store tal. :) på forhånd tak! -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvad tallet a fortæller i den eksponentielle regression ? -
Venstre's Samarbejdspartier og grundværdier
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om Venstre, og jeg har haft utrolig svært ved at finde ud af to ting: 1. Hvilke partier samarbejder Venstre med? 2. Hvad er Ventre's grundværdier? Jeg håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd. -
syretal, iodtal og forsæbningstal.
ForumindlægJeg har fået stillet denne opgave, i u nder spørgsmål i en rapport, men kan ikke finde et fornuftigt svar: Mens syretallet – og i øvrigt også iodtallet – ændres med tiden for et lipid, er forsæbningstallet konstant. Begrund denne påstand! Jeg har regnet ud af at det er konsant, pga. noget med ... -
Binfær Talsystem
ForumindlægHey nogle som kan sige mig hvad 0.1 i det binær talsystem betyder? Gerne også hvordan man regner det ud :P -
Værdikæde
ForumindlægJeg er skal opstille en værdikæde for et arkitektfirma, men aner ikke hvordan jeg skal gribe det an, da det jeg har lært umiddelbart henvender sig til en produktionsvirksomhed... Nogen der kan hjælpe!? -
funktioner
ForumindlægHej er der nogen der kan fortæller mig hvad en potens funktion hedder på voyage 200 lommeregneren ? eller hvordan linningen for et fjerdegrads polynomium ser ud -
Phenyl eller benzen
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvornår jeg skal kalde det benzen, og hvornår det er phenyl. Burde benzencarboxylsyre ikke hedde phenylcarboxylsyre. Benzenringen har jo mistet et H ??? -
HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til besvarelse af en opgave på hhx der hedder HHX083-MAB Er der nogen der kan hjælp?? Opgaven er fra December 2008 -
Blandede forbindelser
ForumindlægHar svært ved at se hvad jeg har gjort forkert, men U1 kan jo ikke være mere end U'? -
Indekstal
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at finde den rette formel for at regne indekstallene ud i skemaet? :-) Vedhæftet billede -
Nogen der ved noget om punk????????
ForumindlægHar brug for noget info om punk, er der nogen?? -
differentialregning
Forumindlægopgaven lyder: bestem f '(2) og gør rede for hvad dette tal betyder. Har bestemt f '(2) til -12.39, men kan ikke huske hvad det betyder :S -
Hjælpende hånd
Forumindlægy1= 425·1,12x y2= 45·0,86x Beskriv disse to udviklinger ( Fortæl så meget du kan udfra tallene i forskrifterne) Ér helt blank håber der er en som vil hjælpe -
decimaltal til brøk.
ForumindlægHej jeg skal omskrive disse decimal tal til kortest mulige brøk. Jeg kan bare ikke huske hvordan man gør her er decimaltallene. 0,2 0,4 1,2 0,25 0,87 -
en lille opg. (tror jeg)
Forumindlægopgaven lyder: Lad n være et helt, ulige tal. Hvad er summen af tallene fra 1 til n, dvs. hvad er: 1+2+3............+n Lav en formel & forklar, hvorfor formlen er rigtig, dvs. bevis din formel. - Håber nogle vil hjælpe mig med at lave en formel. For kan ikke finde ud af den & skal aflev...
