Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15341 til 15360 af 25907
-
Reformelever får det svært på universitetet
Forumindlæg"Nu kommer reformstudenterne": http://universitetsavisen.ku.dk/dokument9/nyhedsarkiv/2008/dokument76/ Kort sagt er artiklens pointe, at reformeleverne får det sværere fagligt, fordi de nye fag (AT) og den nye struktur i gymnasiet gør, at tværfagligheden stiger på bekostningen af faglig... -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg skal skrive om menneskerettigheder i kina, ved ikke hvad jeg skal skrive??? Kan ikke finde noget på nettet. -
Rigtigt oversat?
Forumindlæg1. Jeg plejer at holde ferie i Italien 2.Hans forældre arbejdede hårdt hver eneste dag i deres liv. 3.de hadede at gå i skole, og i dag var en særlig dårlig dag. 4.katten var blevet dræbt af en stor hund. 5.De mødtes for ti år siden, og da de havde kendt hinanden i fem år, giftede de sig. 6.Jeg v... -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
ret fejlen?!
ForumindlægHej alle sammen. vi har en aflevering for, find fejlene. a) The girls shook their head and leaved the room b) The mother fells torn in her love for her children c) My worst meal ever was one friday night when I was on a fast food restaurant d) They had buyed the Christmas presents for there par... -
Biord : /
ForumindlægEr der nogen der gider rette disse sætninger. Der skulle enten indsættes tillægsord eller biord. Hvis I har en god regel for, hvordan man finder ud af, om der skal -ly på, så må reglen MEGET gerne skrives :D tak.. 20. Our holiday cottage is fully equipped. 21. Unfortunately the sea is heavily pol... -
Hjælp
ForumindlægHej jeg skriver her. fordi jeg gerne vil ha lidt hjælp. Jeg skal til optagelseprøve HF her om 2 dage. Er rigtig nervøs, nogen som ved hvordan det kan gå godt. Altså hvordan det vil gå bedst. Noget man skal huske? -
Jordskælv
ForumindlægHvad er kontinentalplader og hvordan kan varme flytte kontinenter? Det har tit tænkt over, og håber at en af jer har et svar på mit spørgsmål. -
skriftlig dansk
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ret dårlig til skriftlig fremstilling i dansk, og derfor ville jeg ønske I herinde måske kunne hjælpe. Er der nogen af jer, som har lavet en stil, som I virkelig er stolte af og hvor i har fået et 12-tal? - Hvis I har, må I meget gerne sende dem/den til mig, hvis I har l... -
Sprogrejse med EF
ForumindlægJeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale? -
en kort sætning. Lidt usikker
ForumindlægHej, jeg skriver et essay, men jeg er ikke helt sikker om sætningen er skrevet rigtig. Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd. Nr. 1 Today we feature a wide range of options than 100 years ago. Eller: Nr. 2 Today we feature a wide range of options than for 100 years ago Hvilke... -
Hudkræft
ForumindlægHej, jeg er i gang med at lave en biologi-opgave, og jeg har svært ved at forstå, hvordan UV-strålinger er med til at danne hudkræft, og processen over, hvordan kræft bliver dannet i huden -
RETTELSE HASTER
Forumindlæg”Det arvelige monarki krænker den allerførste paragraf i FN’s menneskerettigheder om, at alle mennesker er født lige og frie” sådan begynder Gretelise Holm i sit debatindlæg, som udkom i Politikken, 4. januar 2008. er det rigtigt? -
Dansk A Skriftlig hjælpemidler..
ForumindlægHej. Jeg skal til Dansk A Skriftlig eksamen på tirsdag og ville lige høre om der er nogen der har en oversigt af forskellige stilarter, perioder el. lign. som kan være behjælpelige til eksamen. Det må meget gerne være pdf eller dokument, da der ikke er net til eksamen. Jeg har lidt svært ved at l... -
Normalfordeling
ForumindlægHej derude :) Jeg er igang med at skrive en rapport omkring normalfordeling og jeg har problemer med at finde viden omkring dette. Derfor ville jeg hører om der var nogle af jer herinde som lå inde med nogle rigtig gode notar omkring normalfordeling og den teorien omkring den. -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
How to say debatfyldt emne på tysk
Forumindlæghar prøvt at søge det i ordbogen.com und so weiter, men var lidt for uheldig. -
fejlmelding på \my
ForumindlægHej Jeg vil gerne skrive det græske bogstav my, men jeg får en fejlmelding hver gang. Det jeg synes er underligt er bare, at jeg ikke får fejl hvis jeg f.eks. skriver \kappa eller \iota. hvad er det er er galt? -
Hjælp til TI-89
ForumindlægHej! Jeg sidder og regner på nogle differentiallignigner og har et spørgsmål. Hvordan får man lommeregneren TI-89 til at spytte løsning af differentialligninger ud som et brøk der indeholder naturlig eksponentiel funktion? Tak på forhånd!
