Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15501 til 15520 af 18958
-
hjælp haster!!
ForumindlægHejsa skal bruge nogen som kan hjælpe,mig med den opgave "hvordan er kapitalisme? -
hvordan siger man
Forumindlægjeg vil gerne perspektivere til andre tekster ? -
Sovjetunionen
ForumindlægHvordan havde bønderne det med zaren? -
OT: Jubilæum
ForumindlægHelt off-topic, men lige et lille hurra for mig selv. Jeg har i dag været medlem herinde i 4 år :D Vi er jo nogle, som holder ved ;-) /Katrine -
Sætningssammensætning
ForumindlægHvordan skal jeg sætte disse sætninger sammen? (tal og bogstav kombineres) 1. Richtige Männer A. macht um 18 Uhr zu. 2. Das Geschäft (forretning) B. bringt den Gästen das Essen 3. Der Computer C. kochen schon eine halbe Stunde. 4. Die Kartoffeln D. kommst zu spät 5. Der Ober (tjener) E. t... -
Cylinder - rumfang
ForumindlægHeij Allesammen ., Hjælp med den her: En cylinder-formet dåse skal være dobbelt så høj som bred ., Beregn dåsens diameter, når dåsen skal kunne rumme 1 liter. hurtigt hjælp tak -
hvad vil det sige?
Forumindlæg1521 blev Luther lyst fredløs FREDLØS? -
Kernefysiske skrivemåde.
ForumindlægHej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den? -
2. g opgave
Forumindlæghej alle! jeg har et problem med min 2. opgave.... jeg skriver om Martin Luther, men min lærer vil gerne have at jeg skal skrive noget om hvordan fyrsterne modtog protostantismen, fordi de fik 1/3 af tysklands land... men jeg kan ikke finde noget om det. tænkte om der er nogne der muligvis ved ... -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
Planethomework.com
ForumindlægTilhører Planethomework.com Studieportalen.dk? Eller er dette en fake 'look-alike' side? -
kort rettelse
ForumindlægEr der en der vil kigge den igennem for de værste fejl? på forhånd tak! Die Hauptperson in der folgenden Novelle ist eine junge Frau, die allein in der Großstadt wohnt. Am Anfang der Geschichte fährt sie auf der Landstrasse in ihrem kleinen Fiesta ohne zu wissen, wo sie hin will. Sie hat schon m... -
STX?? Byggeteknikker??
ForumindlægHeii alle.. Er på vej ind i 9. klasse og er begyndt på hvad jeg efter det. Jeg har tænkt meget gå på gymnasium STX og derefter tage en videregående uddannelse kaldet Byggetekniker ;) Er der nogle der ved om jeg har valgt det rigtige gymnasium for dette job?? Er der nogle der er i gang med byggete... -
Romantikken
ForumindlægHvad kendetegner romantikken i billedkunst? -
ret
ForumindlægDie text handel um ... (rigtigt) Og hvd betyder: Nibelungen, kan ikke finde det i ordbogen? -
GS (gymnasial supplering)
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om man skal kunne "bevise", at man SKAL bruge sit GS-kursus til noget. Eksempelvis vil jeg gerne have kemi på b-niveau, da jeg overvejer uddannelser, der kræver dette. Men det er som sagt kun OVERVEJELSE. Grunden til at jeg blev forvirret og tænkte, at man s... -
Statsministers løn
ForumindlægHvor meget tjener en præsident/statsminister? Eksempelvis Anders Fogh. Er det en fast løn de har eller afhænger den af noget? Og hvordan bliver man statsminister/præsident? -
krimi film / historier
ForumindlægHey. Jeg kan ikke rigtig finde ud, hvad det er, der gør crime stories spændende!? Har brug for lidt hjælp. Stik ord måske? opgaven: give a review of a film or novel you have seen/read which includes crime elements, and explain why you found it interesting or exiting. Also discuss how crime t... -
Gør engelsk til officielt sprog
ForumindlægJeg havde en diskussion med en studiekammerat for nogle dage siden, om det ville være en god ide at gøre engelsk til et officielt sprog i Danmark. Jeg startede med at være for den ide, men som diskussion skred frem og jeg har sidenhen tænkt lidt over det, så har jeg nok trukket lidt i land. Gode... -
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det??
