Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15541 til 15560 af 113953
-
MEDIERNES PÅVIRKNING
ForumindlægHej alle. Jeg skal til dansk eksamen op i 'mediernes påvirkning'. Jeg vil gerne arbejde med en litterær tekst fx. 'Skabt for hinanden' af Svend Åge Madsen. Men jeg vil gerne se nogle flere muligheder, inden jeg begynder med den, da den er ret svær. Min lærer fraråder mig... -
karakter gennemsnit
ForumindlægHey jeg var op i billedkunst, og det var en eksame... Jeg har fået indtil videre: Almen sprogfårståelse: 02 Billedkunst: 02 Samfundsfag:4 Naturviden skabelige fag: 7 Og jeg er bange for at det vil trække meget ned i gennemsnittet.... når de skal vælge om man kan blive optaget på universitet.. ki... -
sandsynlighedsregning
Forumindlægmin gode ven var til eksamen i dag Opgave 14: I en bestemt virksomhed udgør antallet af kvindelige ansatte på deltid 13 % af det samlede antal ansatte. 54 % af virksomhedens ansatte er kvinder. a) Bestem sandsynligheden for, at en tilfældigt udvalgt kvindelig ansat er på deltid. Blandt de a... -
Differentiering af funktion med ln()
ForumindlægHey Dette stykke er i mit vejledende eksamenssæt for Mat B skriftlig uden hjælpemidler. 4*ln(x2+2) Hvordan klarer jeg den uden hjælpemidler? -
Eksamensbevis efter fag-løft som valgafg
ForumindlægHvordan tæller årskarakter i fag der er blevet løftet op som valgfaa, fra B til A. Det står på Lectio under "Eksamensbevis", men var under forståelsen at det ikke talte med i gennemsnit. -
Spørgsmål
ForumindlægHey alle. Jeg er 2g nu, og skal forhåbentlig i 3g til sommer. Jeg skal have et snit over 2, for at komme videre. Hvad for nogle karaktere kigger de på, er det de afsluttende b fag de også kigger på? -
Løs andengradsligning
Forumindlægdiskriminanten er 169 er vi enige om ligningen løses med formlen for at finde rødderne? Altså -b+/- kvadratroden af diskriminanten divideret med 2 * a? Se vedhæftet billede -
Samfundsfag
ForumindlægSamfundsfag C , hvordan forgår eksamen ? -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
beviser..
Forumindlægnu er det ved at være eksamenstid, og jeg har fået de mundtlig eksamenssprgsmål til mat b idag. I forbindelse med det vil jeg høre om der er nogen som kan fortælle mig beviserne for toppunktformlen og rødderne i et andenrads polynomium. Har selv øvet mig lidt på dem ved at kigge i min bog, og jeg... -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
Kan man det?? Hjælp!
ForumindlægHejsa.. Jeg er lige startet i gymnasiet efter sommerferien. Det går egentlig helt fint, lige bortset fra at jeg har fortrudt min studieretning. I øjeblikket ser min studieretning sådan ud: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B Jeg valgte den i sin tid, fordi jeg ikke anede hvad jeg ville ... -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
Disp. Medicin Kvote 2
ForumindlægFor at opfylde adgangskravene til medicin, kvote 2 på SDU, mangler jeg at bestå skriftlig Matematik samt hæve kemi fra C til B. Så jeg leder rundt på SDU's hjemmeside, og bliver helt lettet da jeg læser at: "Opfylder du ikke adgangskravene anbefaler vi, [...] Uanset om du søger i ... -
En lille opgave
ForumindlægHej.Jeg sidder og laver nogle opgaver for at blive klar til skriftelig eksamen i morgen. Jeg er kommet til en som jeg ikke kan få løst. Opgaven lyder som følgende:Løs ligningen følgende ligningh(x)=0,1*t-0,5 , t tilhører [0;4pi]Mit spørgsmål er, hvordan løser jeg denne ligning. Har selv prøvet,... -
HASTER - analyse af sangtekster!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen og der skal jeg lave en analyse af en sangtekst og jeg kan ikke huske, hvordan det er, men noget med linjerne om de rimer osv? men hvad mere? hjælp, hjælp, hjælp. er første års på handelsskolen. tak på forhånd. -
Tysk som A fag?
ForumindlægHej jeg har afsluttet tysk i år. Jeg endte med et flot 7-tal til eksamenen i sidste uge. Mine årskarakter ligger også på 7, 7. Mit tysk er ikke særligt stærk, men jeg er bare bange for at mit snit ikke er højt nok, så jeg overvejer at hæve faget. Jeg har især svært ved det sprogelige, og udtale... -
Permutation
ForumindlægHej. Jeg har taget et screenshot af en hjemmeside om permutation og cykel, som jeg har vedhæftet. Jeg forstår godt det generelle om permutation, men nederst på billedet, hvor man bestemmer A, B og AB osv., forstår jeg ikke. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man kommer frem til A=(124)... -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen?
