Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15561 til 15580 af 321608
-
Industri DK/Italien
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport i geografi om dansk og italiensk industri.Er der nogen, der kan påpege nogle grundlæggende ligheder og forskelle mellem disse to landes industri?Og er der nogen, der har nogle bud på hvilke af de to lande, der vil klare sig bedste industrielt i de næste 10-20 år, o... -
Sætningsoversættelse på nettet
ForumindlægFandt på et tidspunkt en hjemmeside herinde som kunne oversætte hele sætninger til Engelsk.. Men kan ikke finde siden længere.. Så hvis der er nogen der lige ved hvad det er for en så skriv lige.. :) Tak.. -
Selvmord :S
ForumindlægHey allesammen!! Jeg har et spørgsmål til Jer :) Mener I, at selvmord er en forbrydelse? Synes I, at der er en retfærdiggørelse i at begå selvmord? Knus Artemis -
Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?
ForumindlægHey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen! -
Definer konsumentenhed
ForumindlægHvordan skal konsumentenheden for kaffe defineres. Konsumentenhed er det begreb der dækker over den eller de personer som der har fysisk og teknisk mulighed for at anvende produktet. -
Nådesreligion??
ForumindlægHvad menes der med at kristendommen er en nådesreligion? -
-n-n og -s-s
ForumindlægHejsa... Lige lidt hjælp til -n-n bøjningen og -s-s bøjningen. Mensch hører ind under -n-n bøjningen. I genetiv skal den altså ende på n. f.eks. das Auto den Menschen. menschen skal IKKE have s på, selvom det står i genetiv. Er det rigtigt forstået ? Nogen som vil forklarer mig -s-s bøjningen ? -
Forskellen mellem sagn og saga?
ForumindlægHvad er forskellen mellem sagn og saga? Jeg ved sagn er en genre, er saga også det? Hvad med sagatiden? -
Biologi spildevand
ForumindlægHvad sker der med kroppen hvis man drikker saltvand? -
AT
ForumindlægHej, mit emne til AT er menneskets forhold til naturen, har i nogle gode ideer til emner? :) -
Massefylde - Hjælp !!!
ForumindlægHeij .Har fundet ud af at Rumfanget er 330336 cm3., og nu skal jeg finde ud af hvor stor en del af en kassen et menneske vil fylde .,Massefylden for et menneske er 1.06 og personen vejer 50 kg -
Tysk sætning - uforståelig
ForumindlægVersuche die Einstellung der Erwachsenen und die der Kinder zu den Türken zusammenzufassen! .... Oversættelsen til dansk? jeg fatter ikke spørgsmålet. -
|2x+8|>6 - numerisk værdi
Forumindlæg|2x+8|>6 nogen der kan hjælpe mig med den opgave? :) ved ikke helt hvad jeg skal gøre med det der to-tal som er knyttet til x-et. -
Ti interactive
Forumindlæghej :) På t-89 lommeregneren er der en lille grøn knap, der ligner lidt en diament. Den kan man bruge til at få lommeregneren til at skrive resultatet i hele tal i stedet for i brøker. Hvor finder jeg den knap i TI-interactive? -
Fysik: finde neutroner i kernen
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp i den nedenstående spørgsmål? Hvilket af følgende 3 nuklider har flest neutroner i kernen: 2760Co, 2963Cu, 3163Ga Jeg ved at for finde neutroner skal man trække kerne tal fra antal protoner, men ved ikke hvordan jeg kan brug det i spørgsmålet. -
polynomier..
ForumindlægHejsa.. Jeg har fået denne opgave og jeg var der ikke den dag vi i klassen gennemgik det, så hvis der er nogen, der kan forklare mig, hvordan man løser denne opgave: Bestem tallet a, så 2 er rod i polynomiet: p(x) = x^2 + ax + 8 -
Kvadrat 2 - 1
ForumindlægHej Jeg skal finde procentforskellen mellem kvadrat 2 og tallet 1 - jeg ved at hvis jeg minusser kvadrat 2 med 1 får jeg 0,41 - dog ved jeg ikke om jeg kan bruge dette til noget da jeg jo skal finde forskellen i procent. Tak på forhånd -
Thukydids tekst "Perikles gravtale"
ForumindlægHej Er der nogle der kan forklare handlingen af Perikles gravtale? -
Formel - Atommasse
ForumindlægHeij ., Er der nogen som kan formel for atommassen ., takker ., -
Restfunktion
ForumindlægNogle der kan hjælpe? f(x) = e^x
