Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15621 til 15640 af 39512
-
Ændre problemformulering.
ForumindlægHej Nu skal jeg snart til eksamen i AT. Lige om 15 dage. Er ved at skide i bukserne over at jeg ikke har fået lavet mit opgave. Den er vild svær at besvare. Man må godt ændre sin problemformulering ikk? Altså emnet er selvfølgelig det samme, men man drejer den måske bare en anelse. Fuck jeg dør.. -
engelsk på A-niveau
Forumindlæghej jeg går i 2.g og har nu engelsk på B-niveau, jeg har overvejet at opgradere det til A-niveau næste år . Er der nogen som har det der kan fortælle hvordan det er m.m ??? -
forskrift?
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Jeg er igang med at øve til eksamen her på onsdag, og har besværlighedr med uden hjælpemidler. Nogen der vil hjælpe mig med opgave 4? på forhånd tak:) -
Maltase - øl - pasteuriseret
ForumindlægVed en ølproduktion pasteuriseres øllet ofte, før det sælges. Det betyder at man kortvarigt opvarmer øllet til over 60 grader. Aktivteten af maltase kan anvendes til at vise om en Øl er pasteuriseret. Giv en mulig forklaring på hvordan aktiviteten af maltase kan anvendes til at vise om en øl ... -
VALGFAG
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal til at vælge valgfag her i næste uge, men jeg har slet ikke besluttet mig for, hvad jeg præcist skal vælge. Grundet mit høje antal timer, har jeg kun plads til ét enkelt valgfag, og det ligger imellem følgende: Engelsk (B->A), biologi (C->B), programmering (c) ... -
Til dem der i STX skr. eksamen valgte den litterære artikel om de to digte
ForumindlægHvordan gik det ?? Synes I at I blev belønnet for at have valgt en af de sværere opgaver, og blev I vurderet til at have lavet en fyldestgørende analyse? -
Hjælp til excel - grafer
ForumindlægHvordan laver man i excel graferne for følgende funktioner. f(x)=3x2+2x+5 g(x)=4x2-x-3 graferne skal tegnes i samme diagram, da jeg skal finde skæringspunkter. Jeg er kun vant til at skrive statistikker ind i excelog derefter tegne grafen, men det er åbenbart ikke lige så simpelt, når det er ... -
eksponentielt funktion
ForumindlægBrystkræft er langt den hyppigste form for kræft blandt kvinder. Oplysninger fra Cancerregistret viser, at det årlige antal af nye tilfælde med tilnærmelse vokser eksponentielt med en fordoblingstid på 30 år. I 2002 var der 4200 nye brystkræfttilfælde. a) Hvor mange nye brystkræfttilfælde var de... -
studentereksamen 2008
ForumindlægHej jeg skal i en opgave besvare nogle af spørgsmålene fra Biologieksamen sidste år, dvs. fra sommer 2008, og ville rigtig gerne sammenholde mine svar med andres, så hvis nogle har besvarelser derfra ville jeg blive meget glad! MVH LM -
Gang paranteserne ud i hånden..
ForumindlægHej alle folk derude. :-) Er der mon nogle, som kan give en ordenlig/forståelig forklaring i at gange paranteser ud. Med mellemregninger. Ingen lommeregner ;-) Fx. = (x-6)2 (x+3)2-3x (x+4)(x-4) (x+2)(x+3) (x+2)(x-3) (a+b)(a-c) Håber I kloge hoveder kan hjælpe mig. -
Program til undersøgelse af stile?
ForumindlægHey er der nogen der ved hvd programmet som lærerne er begyndt at bruge, hedder? debrger de til at tjekke om ens stil er kopieret eller lign. og er det måske muligt at downloade programmet? Hader bare tanken om at ens stile bliver gennemtjekket:S -
Haster
ForumindlægHASTER HasTER Hej allesammen, har lige en opgave jeg simpelthen ikke fatter, håber virkelig virkelig virkelig at nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig :D pllls http://peecee.dk/upload/view/140810 -
hurtig hjælp med at bestemme a og b i y=ax +b
Forumindlægmin ligning er sammenhørende værdier af alder og længde for en krokedille jeg har sammenhængen mellem længden L og alderen s. Min ligning er L(s) = as + b b er længden når den bliver født. men hvad er a? -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen i engelsk B på STX-niveau, og føler selv at det gik godt, men er normalt heller ikke den bedste til engelsk. Er utrolig spændt på min karakter og har svært ved at vente, derfor lyder mit spørgsmål på, om der ikke er en venlig sjæl, der vil læse den og give ... -
Ejefald s på tysk
ForumindlægHvordan oversætter man "ilses ferie" på tysk .. "ilse" er et nav .. -
Kan lærene se man har taget det fra studieportalen?
ForumindlægJeg tænkte bare på når de sætte ens opgave ind i et bestemt program. kan de så også se hvis man har taget noget fra en opgave her inde fra? For tænkte at det er jo dokumenter man tager ned, så det ligger vel ikke på nettet? -
Hjælp mig!! :S , :,( eksamenssæt kemi
ForumindlægHjælp!!! hej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at ... -
SRP - Hvad er systemanalysemodellen
ForumindlægJa, som emnet nok beskriver det, så går min redegørelse ud på følgende: 1. Redegør ud fra systemanalysemodellen, ændringerne i det internationale system omkring år 1990. Mit problem er bare, at jeg ikke ved hvad systemanalysemodellen er, og ved heller ikk hvor jeg kan få informationer om den.. ... -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Engelsk skriftlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej. Jeg vil bare høre, om der er nogen, der har styr på, hvad fejlene var i sætningerne i 1. delprøve til engelsk b eksamen i går den 27. maj 2010?
