Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15661 til 15680 af 39512
-
nationalisme i danmark
Forumindlæghej jeg er igang med at lave et synopsis(eksamens prøve) om EU og Danmark jeg har stillet spørgsmålet "hvilken forhindring har den nationalistiske tankegang om EU’s indflydelse til mellemstaterne?" derved er jeg usikker på hvor stort et fænomen nationalisme findes i danmark i for... -
Blodtyper
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har et spørgsmål angående blodtyper. Hvad er forskellen på en blodtype når den er positiv og negativ, og vil en person med positiv blodtype ikke kunne modtage blod fra en person med samme blodtype hvor blodtypen er negativ i stedet for positiv? -
Rettelse af et engelsk læserbrev (vil gerne have 10)
ForumindlægHej, jeg håber på at jeg får minst 10 i dette læserbrev, så i må MEGET gerne komme med nogle forslag, til hvad jeg kunne gøre bedre og kritik. Hvis i ser nogle grammatiske fejl eller stavefejl, skal i også rette dem. Håber i vil hjælpe. Dear dad how are you? I miss you so much. It was so weird... -
bonussen
ForumindlægHej. Jeg har læst mange hvor de skriver, mit snit er 6.7 uden bonussen etc. En der gider at forklare hvad der menes med bonussen etc? Tak på forhånd. -
Er det muligt med supplering!
ForumindlægHej alle sammen :) Hvor mange fag i hvor mange niveauer, har man ret til at supplere i sommeren!? altså hvis, jeg f.eks. skal start i fysik uddannelse, og har taget HF, og der kan man ikke få disse niveauer man skal have når man starter i fysik uddannelse.. derfor skal man til sommer supplering k... -
Naturvidenskab og værdier
ForumindlægEr der nogle af jer, der har læst Helge Kraghs "Naturviden og værdier" (bare uddraget fra eksamenssættet maj 2010), som kan hjælpe mig med noget argumentationsanalyse, altså hvilke appelformer han gør brug af? Det ville være fantastisk, da argumentationsanalyse altid volder mig proble... -
Projektopgaven 9.klasse
ForumindlægJeg ville virklige gerne have en 12 tal i denne her projekt. Jeg er sammen med to andre men jeg synes ikke at de laver så meget. Hvad er det vigtigste i projektopgaven for at få en 12'er? hvad skal jeg gøre for at få 12? -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægHej, jeg er startet i grundforløb på en stx, og vi får vores endelige klasser om 2 uger. Jeg har gode veninder i skolen som jeg er rigtig glad for men det føles som om at jeg ikke mentalt er klar eller har det overskud der skal til for at gå i gymnasiet. Allerede efter første uge kunne jeg mærke ... -
Tysk rettelse
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som vil være behjælplig med at rette min opgave. Det vil betyde alverden hvis nogen havde lyst til at se på den. På forhånd tak for hjælpen og for det gode arbejde :-) -
TYSK STIL HASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægNogen som gider rette min tysk stil?! DET HASTER VIRKELIGT. STILEN AFGØRER MIN KARAKTER. oversættelse følger med (skal ikke rettes) PÅ FORHÅND TAK! HASTER VIRKELIG!!!!!! -
Hjælp
ForumindlægNogle der har terminsprøven fra i år?? Altså den til stx, på A niveau.. Evt. facit, da jeg vil tjekke mine svar På forhånd tak -
DHO-Halv side for meget
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min DHO, men jeg har en halv side for meget.... man skulle skrive 6-8 sider, men jeg opdagede at jeg havde skrevet 8 1/2 efter jeg havde afleveret den. (Der er også fodnoter på mange af siderne som gør det der er mindre plads på dem) Ville det trække ned at jeg har skrevet l... -
Historie B på Netundervisning i et halvt år
ForumindlægHej jeg går p.t på Hf , og til sommer skal jeg med alle de fag jeg har op til næsten 10 eksamner! derfor vil jeg gerne tage historie på et halvårsforløb på nettet hvor jeg så skal til eksamen her i december Er der nogle der har erfaring med det? jeg skal bruge et nogenlunde højt snit , så ville... -
Bestemmelse af a, b og c i andengradspolynom
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med en forholdsvis nem opgave i delprøven uden hjælpemidler. Men jeg kan bare ikke finde notater eller andre opgaver af denne type jeg kan forholde mig til. En funktion f er bestemt ved: f(x)=x^2+b*x+c Det oplyses, at linjen med ligningen y=-x+5 er tangent til grafen ... -
hvad sker der? SRP ikke afleveret/dumpet
ForumindlægHej alle. Jeg har nu søgt det meste af nettet rundt og læst samtlige tråde igennem herinde for at finde svar. Dog synes jeg ikke at kunne finde frem til ét præcist svar, da det virker som om at alle har "hørt" noget forskelligt. Derudover er de fleste tråde, jeg kunne finde, fra 2008 el... -
Mængdeberegninger
Forumindlæghej. Nogle der kan rette den opgave? og hjælpe med den sidste spørgsmål jeg ikke kan. Rød: Kan ikkke lave? hjælp? gul: kan godt har ikke gjordt -
ideer til AP
ForumindlægHej :) har en mundtlig ap eksamen på torsdag. Er der en der ved hvad man skal komme ind på for at få en flot karater. jeg har selv tænkt at komme ind og snakke om Roman Jakobsen. -
Udmeldt af gymnasium midt i tredje år.... HJÆLP
ForumindlægHej Studieportalen Da jeg afleverede for sent til DIO-eksamen (synopsis), er jeg desværre blevet udmeldt af gymnasiet. Dette er meget problematisk, da jeg var midt i tredje år. Jeg fik at vide af gymnasiet, at jeg enten kunne gå tredje år om, eller så kunne jeg forsætte på et andet gymnasium. D... -
Hjælp med tysk
ForumindlægHej alle søde mennesker Jeg har virkelig brug for hjælp i tysk. for jeg skal nemelig skrive en rejsedagbog omkring øsrtig på tysk. fx kære dagbog jeg er lige landet i østrig og det er super flot.... men problemet er at jeg KAN ikke tysk. derfor ville jeg hører om nogle af jer der er god til ... -
Biokemi vs. Molekylær Biomedicin
ForumindlægHej all! Jeg er ny her, og undskylder at jeg skriver om uddannelser der måske er lidt ved siden af emnet herinde. Jeg kunne godt tænke mig at høre om forskellen på biokemi og molekylær biomedicin. Jeg har prøvet at ringe til KU, men der skal jeg ringe mellem 10:00 og 10:01, og der er kun åbent én...
