Tysk

Hjælp med tysk

13. juni 2020 af HJÆLPPLEAZ - Niveau: 9. klasse

Hej alle søde mennesker

Jeg har virkelig brug for hjælp i tysk. for jeg skal nemelig skrive en rejsedagbog omkring øsrtig på tysk. fx kære dagbog jeg er lige landet i østrig og det er super flot....

men problemet er at jeg KAN ikke tysk. derfor ville jeg hører om nogle af jer der er god til tysk ville hjælpe mig. jeg har skrevet dagbogen på dansk men skal have den oversæt på tysk.... vil nogle hælpe:)

mvh mig #desperat 

ps. hvis du vil ... sender jeg stilen 


Svar #1
13. juni 2020 af HJÆLPPLEAZ

nogen der vil være så venelig at hjælpe:) 


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juni 2020 af Moderatoren

Det er ikke hjælp at oversætte for dig. Det er snyd.

Før du kan lave afleveringen, så skal du arbejde på dit tysk. Du kan evt. oprette tråde og spørge efter hjælp til noget specifikt, som du har problemer med. 

Eller så kan du høre din lærer, hvad det er, som du skal arbejde med for bedre at kunne tysk.


Brugbart svar (1)

Svar #3
15. juni 2020 af Stygotius

Dit danske (stavning - gloser - grammatik) er desværre langt fra på et 9.klasses niveau, og man forstår godt at du også har problemer med at skrive tysk.


Svar #4
15. juni 2020 af HJÆLPPLEAZ

WOOOW.... og du kalder dig selv for professor????


Svar #5
15. juni 2020 af HJÆLPPLEAZ

 

Svar #6
15. juni 2020 af HJÆLPPLEAZ

#3

Dit danske (stavning - gloser - grammatik) er desværre langt fra på et 9.klasses niveau, og man forstår godt at du også har problemer med at skrive tysk.

#BadBehavior


Brugbart svar (1)

Svar #7
15. juni 2020 af Stygotius

Ja, sandheden er jo ofte ilde hørt.

Vil du have eksempler på den ?


Skriv et svar til: Hjælp med tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.