Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15781 til 15800 af 39512
-
Studieretningsprojekt mat(A)-Fys(B)
ForumindlægHei allesammen.. Jeg skal til at vælge emne i næste månede, og jeg er helt på bar bund.. eller ikke helt.. :) Jeg vil skrive i enten Mat(A)-Fys(B) eller Mat(A)-His(A).. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle forslag!!! jeg har selv overvejet noget med Kvinder og matematik.. eller optik.. men kunne... -
Aktuar ?? er der en aktuar her..
ForumindlægHej, Jeg ved at aktuar uddannelses er meget matematisk, hvad for nogle emner er de vigtigeste at habe styr på, fra Matematik A. Håber en kan svarer mig på det. Tak Et lille bonus spørgsmål, hva kan man forvente at tjene 5 år efter endt uddannelse ? -
Søger en kompetent privatlærer
ForumindlægHej studieportalen, søger en kompetent og faglig dygtig privatlærer, som skal kunne hjælpe mig med at læse op til mundtlig matematik på B niveau, gerne hurtigst muligt. Bor i storkøbenhavn, og har mulighed for at komme rundt i københavn og omegn, eller i givent fald kan du komme hjem til mig.... -
Procentregning
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med procent regning? Kan simpelthen ikke huske noget fra matematik :S Tak på forhånd. :) Vægt Start: 55,7 kg - Slut: 57 kg - Ændring: 1,3 kg - Procentændring: ?? BMI Start: 17,96 - Slut: 18,61 - Ændring: 0,65 - Procentændring ?? -
CBB
ForumindlægUndskyld, hvis man skal ind på CBB, hvad for en niveaukrav skal man have for at komme ind på CBB. Jeg mener niveau mæssigt. Matematik? Dansk? Engelsk? 2. sprog? Jura? De ting vil jeg meget gerne vide noget om, for jeg har lige været i uddanelse-messe i Bellacenteret. Jeg vil gerne på CBB,... -
Hvilken universitetsuddannelse, ha, ha(jur), jura, økonomi?
ForumindlægHej Studieportalen Vi er godt i gang med 3.g, hvoraf tiden efter gymnasiet rykker tættere på. Det efterlader mig med et spørgsmål, jeg håber i vil være behjælpelige med. Jeg har stor interesse for samfundet- og specielt økonomi, der altid har været mit favoritemne i gymnasiet. Derudover kan jeg... -
Årskarakterer og eksamenskarakterer i gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål ang års- og eksamenskaraktere i gymnasiet (jeg går på HHX). Bliver årskarakterene for de fag man ikke kommer op til eksamen, overført til eksamensbeviset? Og hvis jeg nu i årskarakter får 4 i matematik, men 10 til matematik eksamen, hvad vil er så stå på mit eks... -
Brug for hjælp til at tegne funktion
ForumindlægJeg har fået opgaven vedhæftet . Jeg har tænkt at jeg først skal starte a).med at tegne grafen ind . Men jeg ved ikke helt hvordan jeg gør det i geogebra. Hvordan trykker man kvadratroden af x ? Og hvordan kan jeg løse ligningen f’(x) = 0. Jeg kan ikke helt huske det nu . Håber i kan se billedet -
Hvad ligger dit snit på?
ForumindlægHej allesammen, hvad ligger jeres snit på? Synes det kunne være interessandt, at vide :) -
Fuldstændig uenig i min skriftlige karakter
ForumindlægHar lige fået mine skriftlige karakterer for sidste år på gymnasie. Standpunkts og årskarakteren kører fint på en solid 7'er hele vejen. Har endda fået 10 i nogle få dansk stile. Censor har så valgt at give mig 02 for min kronik omhandlende Moderne Talentshows, og kan kun forestille mig at en... -
Ang. afvist ansøgning pga. af manglende suppleringsdokumentation
ForumindlægJeg havde glemt at uploade dokumentation for det suppleringskursus jeg er i gang med (matematik B). Derfor er min 1. og 2. prioritet blevet afvist. Det havde dog først fået bekræftelsen på optagelsen d. 5, sidste frist dagen. Er det fuldstændig udelukket, at jeg kan komme ind nu? -
Kan man opgradere fra B niveau til A niveau? (HTX)
ForumindlægJeg vil gerne starte på HHX (OTG) her efter sommer, men på den studieretning jeg gerne vil tag, får man kun det obligatoriske matematik på B niveau. Vil lige hører hvordan det fungere at opgradere fra B til A niveau på HTX, skal jeg gøre det før jeg starter, eller er det noget man gør i 2 g når m... -
SRP - Muligt emne?
ForumindlægNu har jeg et virkeligt stort problem med at bestemme hvad jeg vil arbejde med, indenfor SRP. Mine fag er Matematik og Fysik og jeg har selv set lidt på aerodynamik og planetbaner + keplers love. Mine vejleder syntes ikke jeg skal tage de 2 emner, og er faktsik på vippen til at forbyde mig ... -
Hvornår egner man sig til økonomi?
ForumindlægJeg har det sidste halve års tid gået og grublet lidt over, hvorvidt økonomi (på uni) er noget for mig. Jeg synes umiddelbart, det virker rigtigt spændende, men når det kommer til stykket har jeg jo nok slet ikke så meget viden om studiet, selvom jeg både har været i studiepraktik og kender en ... -
Hvordan forbereder man sig bedst muligt til terminsprøverne?
ForumindlægHej Om ca. 3 uger har jeg terminsprøver. Jeg har terminsprøver i 4 fag, dage efter hinanden. Så jeg har 4 terminsprøver efter hinanden... Ja, men altså, jeg vil jo rigtig gerne klare mig meget godt - det skal lige siges at jeg går i 3.g - så terminsprøve resultaterne vil påvirke ens standpunkt... -
SRP - snyd og konsekvenser
ForumindlægHej. Nu har jeg afleveret min srp opgave om kolera i London, hvor jeg skriver i mat A og Hist A. Har skrevet en rædselsfuld opgave! Sidder her og har dårlig fornemmelse af hvordan resultatet af min srp opgave bliver vurderet. Jeg erkender at jeg har snydt i matematik delen fordi jeg havde problem... -
Karakterer for eksamen?
ForumindlægJeg skal op til skriftlig matematik eksamen på onsdag, og jeg vil gerne vide hvornår man får karakteren? Får man først at vide hvad karakteren er, når man får sit eksamensbevis? -
automatisk 03
ForumindlægJeg skal her på tirsdag op i matematik og kravet for at jeg kan bestå er mindst 03. Jeg er blevet fortalt at ved man bare stiller op, får man automatisk 03, passer det? -
Hjælp med wordmat
ForumindlægEn pige jeg kender skal til eksamen i matematik i morgen. Hendes Wordmat virker ikke rigtigt. Det kan godt addere, men ikke addere. Hvad kan der være galt? Jeg har geninstalleret Wordmat. Word er fra Office365. -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til terminsprøve her på tirsdag, men jeg er endnu ikke forberedet på prøven, da jeg ikke ved hvad jeg skal forbedre mig på. Det ville være dejligt, hvis der nogle der gad at fortælle mig, hvad vi skal op i dansk og matematik.
