Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 15781 til 15800 af 32040
-
Velfærdsstat
ForumindlægJeg skal til eksamen i samfundsfag, hvor vi i løbet af tre år har haft en elendig undervisning, hvorfor jeg ikke rigtig aner, hvad jeg skal stille op. Jeg har blandt andet et emne der hedder velfærdsstat hvor følgende kernestof indgår: velfærdsprincipper social differintiering (hvad betyder det?... -
3.g - hårdt år ?
ForumindlægHvad mener i om 3.g: er det et hårdt år med mange afleveringer eller hvordan er 3.g ? -
Hvad er mobning??
ForumindlægEt par sætninger og ord der beskriver hvad mobning er? -
RET MIN OPGAVE OG FÅ NOGLE PENGE IND
Forumindlæghvad har lyst til at tjene nogle penge, ved bare at rette min opgave ? -
Hjæp til SOP - Afsætning A og Innovation A
ForumindlægHej Jeg skal skrive den store opgave i 3G, dog er jeg meget itvivl om hvilken emne jeg skal skrive om. Jeg har tænkt lidt på LEGO i forhold til voksen lego såsom LEGO Technic. Dog er jeg itvivl om, hvordan problemstilling samt problemformulering kan se ud. Jeg har også tænkt lidt på LEGO i Ki... -
Religionsprojekt
ForumindlægHej skal lave et religionsprojekt og søger en som har lavet det før og som kan sende det, da jeg ikke har nogen ide om hvordan den skal se ud. Vil også gerne høre problemformuleringer og projektbeskrivelser. -
Fantasy hjlæp
ForumindlægHejJeg skal skrive en stil om fantasy på engelsk, jeg er fuldstændig blak overfor fantasy, så er der ikke nogle friske folk der gider at komme med lidt ideer, til hvad der kan indgå i den? :) - Mange tak! -
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :) -
Links til differentialligninger, differentialregning og integralregning?
ForumindlægHej folkens! Jeg er virkelig en hat til differentialregning, integralregning og differentialligninger - især sidstnævnte - så jeg ville høre om nogen af jer har nogle links til steder, hvor det bliver forklaret fra bunden og helst lidt pædagogisk? På forhånd tak! - Monika. -
Kort tekst - rettelser? Børnemordere
ForumindlægHej Jeg har oversat en tekst fra Chili (marts i år) til engelsk, der handler om børnemordere. Det ville være rart med et tjeck før jeg afleverer :) På dansk: Alder: Begge ti år. Offer: En toårig dreng. Drabet: Jon og Robert havde brugt det meste af dagen den 12. februar 1993 på at rende rundt ... -
Hvad er forskellen??
ForumindlægHej allesammen, Jeg går på nuværende tidspunkt på HHX. Jeg har tænkt over videregående uddannelser, og jeg er egentlig bare nysgerrig omkring. Hvad er forskellen på Matematik-økonom uddannelsen i forhold til økonom uddannelsen? Kan se at man skulle have 6,7 i snit for at komme på Økonomi ud... -
2 oversættelser
ForumindlægHejsa, Jeg har lavet de her to små oversættelser, og vil lige høre om nogen gider kigge dem igennem. Har selv rettet hvad jeg kunne, så jeg håber ik der er nogle fejl ;)1)Parvez har nu i snart to årtier boet i london, hvor han ernærer sig som taxa-chauffør. Han føler ikke længere den store tilkny... -
Forskel på epsilon-delta definition og en fra DTU e-noter
ForumindlægHej derude Sidder og læser lidt op på noget matematik inden jeg starter på DTU og har prøvet at lede efter en forklaring på engelsk af den definition de giver af kontinuitet i DTUs e-noter, men kan ikke finde nogen på google. http://01005.mat.dtu.dk/materialer/enoter/afsnit/NUID27-tn14/ På den... -
Tre højniveaufag i 3.g
ForumindlægHejJeg skal snart beslutte hvilke valgfag jeg vil have i 3.g.Jeg har Mat+, så det skal jeg jo også have i 3.g.Derudover vil jeg også have fysik på højniveau. Som det sidste valgfag har jeg tænkt på at vælge engelsk på højniveau.Jeg er dog i tvivl om hvorvidt lektiemængden vil blive for stor, der ... -
help with this sentence!
ForumindlægHej. Hvordan skulle dette siges på engelsk? "Intet menneske kan nogensinde værdige sin uskyldige sjæl til fængslet." -
hjælp til en opgave jeg ikke kan finde ud af! Sfærisk navigation
ForumindlægHej, jeg sidder og er igang med SRP, men den matematiske del er lidt mere end uforståelig for mig, jeg har forsøgt men synes ikke det giver mening, og kan derfor har jeg brug for hjælp. Jeg vil bare gerne have forklaret hvad man skal, og ikke få lavet opgave. Jeg kan give et eksempel af opgaven... -
Rette
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal ... -
Hjælp..
ForumindlægHeeeey folk. :)) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.. Jeg går nu i 8 klasse, og jeg nærmer mig i 9'ende uhaaaa. Jeg er ik så god i skolen, altså de karakter jeg har fået er VIRKELIG dårlige karakter, 02 og 4, men mest 02'er :(( .. Det er også min egen skyld at jeg ik har taget mi... -
er dårlig til tysk det haster
ForumindlægEr der nogle fejl? Meine Winterferien ich war zusammen mit Freunde. Ich war in dem Kino Samstag mit Laura und sahen ”all inclusive”. Es war sehr gut und es was sehr komisch. Montag ich war in Ålsgårde, wo ich meine Freundin Naya mit Laura besucht. Wir haben sehr viele spass gemacht.... -
Hjælp mig! please.
ForumindlægJeg vil have hjælp fra jer mine venner! jeg har en biologiopgave som hedder" Væksthormoner og slagtesvin" opgave 52 fra gymnasiet. Er der nogen der har skrevet den? Kan I ikke lægge den på studi. Hjæp mig please, fordi den skal afleveres snart.Please søde venner!
