Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15781 til 15800 af 321608
-
Hjælpp
Forumindlæghej jeg har en opgave som jeg er i tvivl med... Opgaven: Skriv i rækkefølge efter størrelse. 1/8 0,2 3/10 2% Skal man så ikke gange alle talene med 100 så skal man derefter skrive dem ned?? -
lommeregner hjælp
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål. hvis jeg vil finde a og b på lommeregneren T89 og det potens altså b*x^a , skal jeg så ikke bare smide tallene ind i statslist , vælge regressions og så powerreg? -
Anvendelse af fagenes metoder?
Forumindlæghejsa :) jeg er i fuld igang med AT, men jeg er usikker på metoderne? emne:kusntig intelligens - menneskets og robotternes tankegang. Fag: Dansk og datalogi. jeg har anvendt science fiktion film "BLade Runner" og analyseret det indenfor dansk. Indefor datalogi har jeg så kommer ind ... -
Merit eller ej? VIGTIGT!!!
ForumindlægHej alle sammen Jeg står i den situation, at jeg gerne vil skifte til et andet gymnasium efter sommerferien, og pt. har jeg matematik på C niveau, og da min studievejleder spurgte om jeg ville hæve psykologi eller matematik på B niveau, valgte jeg selvfølgelig at hæve matematik, men nu hvor jeg ... -
HAAAASTER!!!
ForumindlægJeg sidder til en årsprøve til imorgen, og jeg har lige oversat min tekst. Håber der er nogen der kan rette den. -
udregn
Forumindlæghej så er den gal igen er der en der kan hjælpe mig 456 skal divideres med 223 det er blandet tal -
BRØKER
ForumindlægHai...Ville lige høre om man kan omskrive denne brøk til et blandet tal..: 307/14..?/:/Bully -
Er topskattestop godt?
ForumindlægJeg skal diskutere om effekten af et topskattestop er godt eller dårligt. Det er bare lidt svært at finde argumenter for at det er godt (pånær substitutionseffekten). Hvis nogen har en idé må de meget gerne skrive -
Prinsessen på glasbjerget
ForumindlægHej. Jeg har fået den ære at analysere Prinsessen på glasbjerget..., men men men... tro mig eller lad vær.., analyser ? det er bare ikk' mig. men spørgsmålet lyder sådan: både i den nordiske mytologi og i den jødisk-kristne tro optræder frugttræer med en meget vigtig funktion. Hvas kan æble... -
Hvad bestod jeres 9.kl pensum af ?
ForumindlægHeej .Jeg tænkte på om der var nogle der ville fortælle mig hvad deres 9.klasses pensum bestod af i fagene ; historie, biologi, fysik/kemi, geografi og samfundsfag .. ??Bare sådan generelt de vigtigste emner og så videre .. -
HJÆLP, DET HASTER!
ForumindlægHeeej .. - Hvorfor havde religionen så stor betydning i 700 tallet? Jeg håber virkelig at der er en som kan hjælpe. Det er virkelig svært, jeg har kigget over det hele, på nettet bøger m.m!! overalt!! Jeg kan ikke finde nogle oplysninger om det. DET ER SÅ SVÆRT! I må meget gerne sende linket med ... -
brøker, bare en gange spørsmål
Forumindlægman kan gange brøker fx 2/3*2/7 men det er når de små tal øverst og de stører nederst. men kan man så gange dem her sådan: 3/2*7/2=21/4 =5 1/4 eller er det forkert, ? -
Kildekritisk analyse
ForumindlægHej Hvad skal en kildekritisk analyse af en tale indeholde? Afsender, modtager, kildetype, målgruppe, er der andet? Og hvad bør man være opmærksom på, når man analyserer en tale kildekritisk, ud fra faget historie? -
Redoxreaktioner?
ForumindlægHej folks,I en opgave står der, at jeg skal redgøre for om nogle reaktioner er redoxreaktioner. Mit spørgsmål er så, hvordan man kan se, at der er tale om en redoxreaktion når man får et afstemt reaktionsskema?Nogle hints ville være godt ;DPå forhånd tak, -
Rettelse af 3 ord
ForumindlægDer taler spansk. Har jeg oversat til tysk, sådan: Welches Spanischen spricht. Har jeg oversat det korrekt? -
spørgsmål vedr. dasnk stil
ForumindlægHej er der nogen som kan svare mig på om man må skrive fx. jeg synes at el. jeg mener at når man skal diskutere nogle synspunkter i en stil. jeg tænker på de opgaver der er i et stileoplæg til skriftlig eksamen. det vil hjælpe mig meget hvis nogen kunne svare hurtigt på dette spørgsmål. -
Problemformulering :S
ForumindlægJeg sidder og skal skrive synopsis, men har rigtig svært ved at finde på en god problemformulering.. så håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg har om Owells 1984, menneskerettighederne og overvågningssamfundet.. Jeg ville være SÅ glad hvis i kunne hjælpe mig ! -
Hypotese.
ForumindlægJeg skal lave en hypotese om de danske vælgers holdninger til velfærdsstaten. Samt skal jeg tænke over det det offentlige skal tage sig af. Nogen der kan give en forklaring? Hints? Bare på det første. Ville hjælpe en del. Hvad er en hypotese? Tak på forhånd. -
Rettelse og hjælp! 2 sætninger.
ForumindlægHej, hvordan skal disse sætninger oversættes? Har prøvet selv, men kan ikke finde ud af det!.. - Jeg ser mit hjemland blive ødelagt af mennesker, som ikke tænker på andet end magt. (Ich sehe meine Heimat... (blive ødelagt af mennesker), die nitcht an (andet end) Macht denken.) - Jeg ved ikke hvad... -
Statistik (poisson-fordeling)
ForumindlægHej, har fået nogle opgaver til aflevering.. Et af opgaverne lyder således: På en arbejdsplads har man undersøgt antal arbejdsulykker. I løbet af en uge forekommer der i gennemsnit 2 ulykker (en uge svarer til 7 dage). a) Hvad er sandsynligheden for, at der ikke forekommer ulykker i løbet af næ...
