Søgning på: musik analyse. Resultater: 15841 til 15860 af 25891
-
Digt om sin mor.
ForumindlægJa, jeg skal skrive et digt om min mor. Men jeg kan ikke komme i gang. Hvordan kan man starte, og hvad er vigtigst, at have med, når jeg skriver et digt. Nogen der vil skrive et, så jeg kan få inspitration? -
Gymnasielærer?
ForumindlægGymnasielærer? Jeg havde enlig tænkt mig at uddanne mig folkeskolelærer, indtil jeg fik åbnet øjnene op for gymnasielærer. Men har lige nogen spørgsmål vedr. uddannelsen. - Hvordan foregår et forløb på universitetet? - Hvordan foregår hele uddannelsen? -Hvordan tjener jeg penge samtidig med at ... -
Natursyn under romantikken
ForumindlægJeg skal i AT skrive om natursyn under romantikken, og tænkte i den forbindelse på om nogen kan foreslå et værk der kan være super godt at arbjede med, og som er værd at tjekke ud. Gerne noget der enten viser nationaldyrkelsen eller dualismen og det åndelige i naturen, eller fortæller om hvordan ... -
Efter gymnasiet?
ForumindlægEfter dette skoleår skal vi 3g'ere videre i livet. Nogle holder et sabbatår, andre går direkte videre... hvad er jeres fremtidsplaner? Man behøver ikke at være 3g'er for at svare, folkeskolelever, 1., 2., 4. og 5.g'ere må også meget gerne :) Jeg vil gerne holde et sabbatår, hvor jeg... -
<3 Love <3
ForumindlægOverskriften siger jeg selv! Hvad er kærlighed egentlig??? Jeg ved hvordan det er at elske nogen, men jeg mangler en rigtig definition på kærlighed... :o) -
11. september 2001
Forumindlæghej allesammen jeg skal have projektopgave om 11. september 2001, og jeg skal lave et produkt. Er der nogen der har en idé til hvad det kunne være? på forhånd tak -
Hård dommer
ForumindlægHam dommeren, som ikke har noget hår på hovedet ik' Han er meget hård, når han skal evaluere dem, som er inde og synge og han går meget over strejen synes jeg.. jeg forstår ikke at han har lov til det -
To sætninger jeg ikke forstår
ForumindlægKan nogen fortælle mig meningen bag disse sætninger: Im Westen ist sowieso alles besser. Das ist mir schon lange klar. Selbst der ehemal'ge DDR-Mitesser findet inder Kohl-Suppe selten ein Haar. Sådan som jeg forstår det: Alt er bedre i vesten. Det ved jeg allerede. Selv en tidligere DDR-spis... -
Hvorfor ser dansker mange muslimer i et dårlig lys?
ForumindlægHej, jeg skriver dette indlæg for, at få nogle ideer/responds/debat omkring "Hvorfor ser dansker muslimer i et dårlig lys", dette skal bruges til en Samfundsfagsrapport omkring religiøse/kulturelle sammenstød. Jeg ser en tendens i Danmark til at folk dømmer muslimer/etniske unge pga... -
X-Factor
ForumindlægGodaften alle sammen! :D I ser forhåbentlig (størstedelen, eller i hvert fald nogle af Jer!) X-Factor. Jeg synes i givet fald, det er et spændende program. (og sjovt) Mit spørgsmål lyder følgende, hvem synes I er bedst, og skulle vinde? Hvordan ser I på det indtil videre? Huhu, jeg, selv blev m... -
Haster Haster vil købe en bærbare
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har godt nok ikke forstand på bærbar så vil brug en af jer klog hoveder til at anbefalde mig en god bærbar .. Og hvor meget værdi skal man betal for jeg vil virkelig have en bærbar til næste måned men den må ikke være mere end 9.000 kr. -> men har hørt der er bærbar me... -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds... -
Indlede sin sætning med "og"?
ForumindlægHvilken effekt har det hvis man indleder sin sætning med bindeordet "og"? -
dotbanner.dk
Forumindlægjeg har flere gange oplevet at det tager omkring 2.5 sekunder at loade denne side.. det sker som regel mest når jeg vil se profiler.. -
Relativitetsteoriens filosofiske aspekter
ForumindlægHej jeg skal skrive AT om Einsteins relativitetsteori (fysik) sammen med filosofi. Jeg har dog svært ved, at finde nogle filosoffer eller noget lign. om emnet, har tænkt på Kants anskuelsesformer "rykkes" altså begrebet rum bliver ligepludselig afhængig af tiden om omvendt, men det er j... -
Den topologiske dimension
ForumindlægHejsa, tænkte om der er nogen der kunne forklare mig hvad definationen på den topologiske dimension er? Og gerne komme med et eksempel på hvordan den beregnes for et eller anden objekt. Der findes alt for meget om det på nettet til at jeg lige kan danne mig et overblik. Så ville være super hvi... -
nationalromantikken
ForumindlægHvad er mest nationalromantisk "Der er et yndigt land" eller " I danmark er jeg født" -
Hvad er hulelegenden
ForumindlægHej Er der nogle, der kan forklare mig, hvad hulelegenden går ud på? (i fórbindelse med biedermeierkulturen). Min dansklærer har skrevet det i nogle noter, der er blevet udleveret, men det er ikke blevet forklaret. Hilsen Maria -
BILLEDKUNST EKSAMEN!
ForumindlægHej! Jeg skal op i billedkunst om en uges tid, og er virkelig nervøs. Jeg har ikke haft billedkunst i starten af skole året og er derfor (mega) bagud med de første tre emner som klassen har gennemgået. /: De lyder således: Perspektiv og Henning Larsen, Barokken, og Samtidskunst. Jeg har søgt så m... -
Søger bofælle i Aalborg
ForumindlægHej alle, Jeg skal starte på psykologistudiet den 1. september på Aalborg Universitet og er i bolignød - der er bare ingen 1 værelses at finde. Jeg er allerede på venteliste på aku-aalborg, men der er ikke sket noget endnu, og jeg er begyndt at blive urolig for om jeg overhovedet kan finde noget ...
