Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 16001 til 16020 af 104934
-
Oplysningstiden
ForumindlægHvilke ligheder og forskelle er der på oplysningstiden og nutiden?? -
eksame i fysik
Forumindlægheej jeg ville gerne hører lidt om hvad de vigtigeste ting er man skal vide til en prøve jeg har en lærer der ikk er go så aner ikk en dyt om fysik/kemi hjælper det bare at læse bogen igennem eller hvad :D -
Hjælp omkring IRA
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge noget om IRA her i næste uge, men synes det er lidt svært at finde rundt i. Ville høre om nogle der kender svaret eller nogle links med svar på disse spørgsmål. 1. The History of IRA 2. what did the Easter rising mean to the conflict ? 3. Which role did Micheal Colling p... -
Projekt - Logbog
ForumindlægHeej Vi skriver projekt i skolen og skal skrive logbog for hver dag. Men hvad skal logbogen indeholde? Altså hvad vi har lavet og lært, og hvad mere? Tak for hjælpen på forhånden Kys C -
Dansk Eksamen FSA - Komme igang.
ForumindlægHej, nogen der har et skud på hvor man skal starte i alt det her eksamensrod? Jeg har om det gode og det onde, med prøveoplægget Den lille pige med svovlstikkerne. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal strukturere fremlæggelsen, hvad skal jeg starte med osv. Nogen der kan give mig hul på bylde... -
Fremlæggelse til NV
ForumindlægHej, Jeg skal snart til NV-eksamen og vil gerne høre, hvad der er vigtigst at komme ind på i de første fem minutter af min fremlæggelse. Er der ellers nogle råd til, hvordan man bedst muligt kan præstere for at opnå et 12-tal? Tak, på forhånd -
synopsis
Forumindlæghej jeg skal lave en synopsis som skal omhandler selviscenesættelse opinionsgenre/informationsgenre jeg er helt blank har i nogle ideer til havd jeg kan komme ind på? -
Hjælp til rettelse af lille tyskoversættelse (personlige pronominer)
ForumindlægHej SP! Jeg har oversæt nogle sætninger til tysk, men da jeg er en skovl til personlige pronominer (tysk generlt), vil jeg høre om der er en venlig sjæl, der er tid/lyst/overskud, til at rette mine besvarelser igennem? På forhånd mange tak! De danske sætninger: 1. Støvlerne er grå. Han pudser de... -
FRODO..FRODO.HJÆLP
Forumindlægdu spurgte om jeg ville have en referat, det vil jeg meget gerne ,så redder min dag. har du en? -
Wenn ich Millionär werden
ForumindlægHej Studier :) .. En som gider at rette mit tysk please :) Wenn ich Millionär werden Ich will sehr gern werde Millionär, aber wer wurde nicht? Wenn ich Millionär werden, würde es Menge von meinen Problemen lösen. Ich bin sicher, trotz des Ausdruckes wie sage, dass ’Geld nicht glücklicher bilde... -
Rettelse hjælp..
ForumindlægJeg har lige skrevet et resume af en tysk historie. Der er nogle sætninger som jeg i tvivl om. Håber I kan hjælpe. 1.und aus ein Dorf im Deutchland bracht. Anna skrev et brev til hendes forældre. 2. Anna schreibte eine Brief zu ihr Eltern. Hun fortalte dem at hun boede hos en flink familie, o... -
Syntaktisk analyse
ForumindlægJeg skal lave en syntaktisk analyse af denne sætning: Jeg gav pengene til hende i går. Subjekt: Jeg Verballed: gav direkte objekt: Pengene Også er jeg bliver lidt i tvivl. "til hende" er det adverbialled eller indirekte objekt? og "i går" er det en præpositions fo... -
Pythagoras omvendte sætning + enkelt sætning som bruges som forudsætning
ForumindlægHej, Et af mine eksamensspørgsmål (indenfor klassisk geometri) lyder således: Bevis pythagoras almindelige sætning, den omvendte sætning + enkelt sætning som bruges som forudsætning. Jeg ved hvordan man beviser pythagoras omvendte sætning. Er der en som kan forklare mig hvordan jeg udreg... -
Idé+kritik
ForumindlægHejsa... Idéen er meget simpel... Det skal være muligt at vedhæfte dokumenter, når man skriver private mails til hinanden. Krtitikken er, at det er en ufattelig dårlig idé, at det er muligt at vurdere det enkelte indlæg med "brugbart" "ikke brugbart" "spam" - hvad po... -
Præpositioner med kasus
ForumindlægJeg sidder med en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus, sætningen lyder således: Vores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget. Jeg har skrevet: Unser Zug fährt in die Fähre. Auf der Fähre hält den Bus vor des Zug. -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
flaskehalse
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=3287a) At der ikke bliver mange arbejdsløse i fremtiden.Fald :Byggefag Metalarbejdere Øvrige a-kasserinkl. Kristelige 3F Tekniske funkt. m.v. Handels- og kontorfunktionærer Akademikere Offentligt ansatte b) Møbelpolstrere Industrielektrikere Svejsere Elektrofagteknikere Olie ... -
Vil I ikke være søde og kigge her?!
ForumindlægHey alle. Jeg har projektopgave i denne uge. Overemnet er "Frihed" og mit underemne er "afroamerikanere". Men problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad mit produkt skal være? Hvad tror I kunne være et godt produkt? -
The Exorcism of Emily Rose?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har set denne film? I så fald, er den ikke bare uhyggelig. Jeg synes virkelig den er, i og med, den er baseret på en virkelig hændelse. Ja det gør det jo ikke sjovere. Jeg synes I skulle se den. Og jer der har set den, hvad mener I om den?
