Søgning på: amish folket. Resultater: 16021 til 16040 af 19974
-
Maksimum / hjælp!!!
ForumindlægHej folks, Opgaver vedhæftet. Ved opgave 3 har jeg gjort følgende: g(x) = f(x) / (x) fsolve(diff(g(x), x) = 0, {x}) {x = 15.06608312} Jeg ved at fortjenesten skal være større end omkostningerne. Jeg ved ikke om det er rigtigt det jeg har gjort. --------------- Opgave 4 Ved at plotte min graf kan... -
Hjælp med frontpage!! MENU !
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med en mini case opgave i IT. Jeg skal lave en hjemmeside for T-Hansen, samt rapport. Jeg er allerede i gang med hjemmesiden, og er løbet ind i nogle problemer. Jeg har en menu plan (dvs. knapper - som føre til en ny side) Der er en knap der bl.a. hedder sortiment. ... -
Thy Lejren - psykologiske metoder og teorier
ForumindlægHej Studieportalen: Jeg sidder og er ved at skrive min disposition til min AT-årsprøve men har svært ved at komme i tanke om nogle psykologiske metoder og teorier jeg kan koble på mit område: Thy Lejren. Temaet for vores AT er "Det Gode Liv". Jeg har tænkt mig at mit projekt skal handl... -
HJÆLP! Statistik
ForumindlægTil spørgsmålet "bør der indføres forbud mod hovedpåklædning?" hvor svarene fordeler sig som i nedenstående skema, skal jeg formulere en nulhypotese for at teste om der er uafhængighed mellem uddanelse og holdning til spørgsmålet. Min H0 lyder: Det kommer ikke an på uddannelsen, om fol... -
Hydrogenbindinger
ForumindlægHEJ FOLKENS!! Hjælp hurtigst muligt, skal aflevere rapport om fire dage. Mit problem er at jeg har arbejdet med vandopløseligt toiletpapir som projekt. I toiletpapir er der bl.a. Cellulose, kemsike stoffer og sådan noget, samt måske lignin. Men jeg har brugt carboxy methylcellulose, som disperg... -
At neutralisere en base :O ! :?
ForumindlægHeej Folkens, Jeg kan måske trække base til min eksamen her på onsdag. Så vil bare lige være 100% sikker på, at det jeg er igang med er rigtig... Jeg skal til at skrive om hvordan man neutraliserer en base. Kan man gøre det på alle de her måde: - Dryppe lidt base i en syre. Selfølge... -
Argumentationsanalyse af Obamas sejrstale
ForumindlægHalløjsa Jeg skal analysere Obamas sejrstale og finde påstand , belæg og hjemmel. Er Dog lidt i tvivl, nogle der kan fortælle mig om det er rigtigt hvad jeg har gjort ? Denne sejr alene er ikke den forandring, vi søger. Det er muligheden, der gør os i stand til at skabe den forandring. ... -
Hjælp!!!
ForumindlægHej folkens kan i hjælpe mig med, at løse denne her opgave....?(ved godt jeg skal bruge archimedes' lov, men ved ikke hvordan) Et fast legeme er ophængt i en fjedervægt, der viser 7.55 kg. legemet nedsænkes nu i vand og fjedervægten viser nu 5,17 kg? derefter sænkes legemet ned i en anden væs... -
Europæisk økonomi i forhold til resten af verden
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en opgave om ØMU fællesskabet. Jeg har lavet en del af den, men er gået lidt fast. Mit spørgsmål til folk herinde er: Normalt vil de store økonomiske lande følge hinandens økonomiske politik, f.eks d 11 september hvor USA sænkede renten for at holde deres økonomi... -
Fedme opgave.
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om fedme set i et Biologisk og samfundsfagligt syn. Jeg har tænkt på nogle ting, som jeg vil komme ind på, men jeg ville meget gerne høre om folk har nogle gode ideer, links, kommentare til min opgave, eller en ide til en evt. problemformulering, som jeg kan bruge ... -
24 timers eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med en 24-timers eksamen i historie og har trukket Mellemkrigstiden. Mine bilag ser ud som følger: 1. Golo Mann: Rigsdagsbranden 27. februar 2. Forordning fra rigspræsidenten til beskyttelse af folk og stat, 28. februar 1933 3. Forbud mod Tysklands socialdemokratiske p... -
Vedvarende tysk hjælp
ForumindlægHej... Da min tyskarakter trækker mig gennemsnit ned, og jeg ved at min skiftlige tysk karakter kommer på mit eksamensbevis, har jeg hårdt brug for hjælp. Så tænkte på om der var en tyskkyndig(!) der frem til sommerferien vil hjælpe mig med skriftligt tysk (2.g b niveau), så vil jeg stå til råd... -
engelsk - søger hjælpelærer med løn!!
ForumindlægHej:-) Jeg er en 16årig pige, der går i 10.klasse, Jeg kommer fra Afghanistan, så jeg er to-sprogede, så det er en del svære for mig sådan en 10.klasses eksamen - som søger lektiehjælp til min engelsk eksamens forberedelse. Jeg har trukket Indien og mit emne er "Culture and religion&rsq... -
engelsk - søger hjælpelærer med løn
ForumindlægHej:-) Jeg er en 16årig pige, der går i 10.klasse, jeg er to-sprogede, så det er en del svære for mig sådan en 10.klasses eksamen - som søger lektiehjælp til min engelsk eksamens forberedelse. Jeg har trukket Indien og mit emne er "Culture and religion’s influence on women" ... -
Rettelse
ForumindlægHejsa Kan I hjælpe mig med Samfundsfag. Jeg vil være glad, hvis I ville hjælpe mig med det. Det er 4 spørgsmål. Jeg har bud på de alle 4. Spørgsmålene --> http://peecee.dk/?id=31730 svar: 1.Fra kurven kan jeg se, at en stor del af bilerne er fra firmaer. Samtidigt kan man se, at de følges ad... -
Proportionale, omvendt proportionale og linære sammenhænge - hjælp, tak :-)
ForumindlægOpgaven går ud på, at jeg skal bestemme en ligning ud fra disse oplysninger. Der går gennem punktet (5, −12) og er parallel med grafen for den proportio- nale sammenhæng med proportionalitetsfaktoren −2. Den næste, hvor jeg er gået i stå, om handler variable Definer nogle “pas... -
Hjælp til opgave
ForumindlægHej folkens. Jeg har siddet med denne her opgave en en time nu. Og kan simpelthen ikke finde ud af den. en der gider hjælpe mig? Virksomheden Jørgensen og Nielsen A/S investerede i år 2000 i en ny maskine. Virksomheden nedskriver maskinens værdi med 20 % hvert år. I 2004 var maskinens værdi 204.... -
Hvorfor er det vigtig, at politikerne ikke har indflydelse på pengepolitikken.?
ForumindlægHeey guys, jeg har lige et spørgsmål som jeg er kommet lidt i tvivl om .. - så håber i kan hjælpe (: Hvorfor er det vigtig, at politikerne ikke har indflydelse på pengepolitikken.? Er det ikke fordi, at politikkerne er kun interesseret i at føre politik for deres eget bedste ved at gøre noget, ... -
Gå 2.g om? Lige dumpet mat b mundtlig
ForumindlægHej folkens. Jeg har været oppe til matematik b mundtlig i dag og desværre dumpede jeg med et -03, så det er jeg ret nede over lige nu. Jeg gik fuldstændig i sort ved tavlen, jeg ved ikke helt hvad der skete. Mit gennemsnit ligger på 6,1. Burde jeg gå om, og i så fald er det muligt? Nogen der... -
Matematikhjælp
ForumindlægHej folkens, har en opgave der volder problemer, håber der er nogle der kan hjælpe mig med at løse den. 1053) (mat 1) For en bold, der kastes lodret op, gælder, at den befinder sig h(t) meter over jordoverfladen t sekunder efter, at kastet er udført hvor h(t)=18,0t-4,91t^2 Bestem boldens største ...
